«Δεν είναι κακό το αποτέλεσμα για τον ΟΦΗ» ανέφερε ο Νίκος Νιόπλιας, μετά το 0-0 με τον Αχαρναικό στο Γεντί Κουλέ.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ προέβλεψε ένα κλειστό παιχνίδι και στη ρεβάνς που θα γίνει την Κυριακή στη Νέα Σμύρνη, ενώ τόνισε ότι τα προβλήματα τραυματισμών που είχε ο ΟΦΗ, δεν του επέτρεψαν να παρουσιάσει μια ομάδα, όπως θα την ήθελε, στο πρώτο φετινό επίσημο παιχνίδι του ΟΦΗ.
Παράλληλα ο τεχνικός της κρητικής ομάδας αναφέρθηκε στην ώρα των αγώνων (στις 4μμ το παιχνίδι του Γεντί Κουλέ, στις 3μμ θα γίνει το παιχνίδι της Κυριακής στη Νέα Σμύρνη), τονίζοντας ότι δεν γίνεται με αυτή τη ζέστη να παίζουν οι παίκτες αυτήν την ώρα.
Για το παιχνίδι ο Νίκος Νιόπλιας, ανέφερε πως «έγινε ένα μέτριο παιχνίδι χωρίς πολλές φάσεις. Το αποτέλεσμα δεν είναι κακό. Είχαμε προβλήματα απουσιών, είχαμε κάνει άλλο σχεδιασμό για το πρώτο μας επίσημο παιχνίδι μετά απο 60 μέρες δουλειάς. Υπάρχει άλλο ένα παιχνίδι, το οποίο και πάλι θα είναι κλειστό και θα κριθεί στις λεπτομέρειες».
Για τα προβλήματα απουσιών που είχε ο ΟΦΗ, είπε ότι «δεν μπορούσα να παρουσιάσω μια ομάδα, όπως ήθελα. Ακόμα και ο Μασάδο είχε τραυματισμό και δεν μπορούσε να βγάλει 90 λεπτά αγώνα.
Εχουμε και το θέμα των 5 ξένων στην ενδεκάδα, οπότε δεν είναι εύκολη η διαχείριση του αγώνα.
Οι αλλαγές στο δεύτερο ημίχρονο μας βοήθησαν να κυκλοφορήσουμε καλυτερα τη μπάλα».
Για την ώρα διεξαγωγής του αγώνα (4μμ), ανέφερε ότι «δεν είναι καλό να παίζουν οι παίκτες τέτοια ώρα. Το λέω και για τις δυο ομάδες. Δεν γίνεται να παίζουν με τόσο ζέστη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Οσες φορές και αν δω τον Πλατανιά, η προσοχή μου πέφτει σε ένα ποδοσφαιριστή: Τον Ηρακλειώτη φορ Γιώργο Γιακουμάκη και την εξέλιξη του.
Δυστυχώς ο ΟΦΗ, άφησε ένα παιδί απο το ποδόσφαιρο του Ηρακλείου (απο τον ΠΟΑ και αυτός), να του ξεφύγει μέσα απο τα χέρια του και να αισθάνονται σήμερα δικαιωμένοι οι Χανιώτες, για την επιλογή τους.
Ο ΟΦΗ στο πρόσωπο του Γιακουμάκη (22 ετών, 1μ85), μπορεί να βλέπει μια χαμένη ευκαιρία για ένα φόρ για τα επόμενα δέκα χρόνια!
Ενα παιδί απο το Ηράκλειο, με ταλέντο, διάθεση και χαρακτήρα, που θα μπορούσε να είναι σήμερα σημείο αναφοράς του ΟΦΗ.
Ενας παίκτης, για το σήμερα και το αύριο.
Και να φανταστεί κανείς, ότι το παιδί αυτό, στις κατά καιρούς συνεντεύξεις του, είχε δηλώσει ότι το όνειρο του ήταν να παίξει στον ΟΦΗ!
Μάλιστα πέρσι, το καλοκαίρι, όπου μόλς είχε επιστρέψει απο τον σοβαρό τραυματισμό του, έκανε προπονήσεις στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, για να επιβεβαιωθεί το πόσο διαφορετικά είναι τα πράγματα απο τον ΟΦΗ του σήμερα, απο εκείνον του χθες.
Το πουλάκι -για την ώρα- έχει πετάξει όμως!
Ο Γιακουμάκης σήμερα πυροβολεί για τον Πλατανιά και πέτυχε το πρώτο γκολ του φετινού πρωταθλήματος στο διπλό της ομάδας των Χανίων στην Κέρκυρα, δείχνοντας έτοιμος για μια πολύ καλή χρονιά.
Εχει την τύχη να έχει δίπλα του ένα δίκαιο προπονητή (Παράσχος), ο οποίος στηρίζει τους Ελληνες ποδοσφαιριστές και μπορεί να κάνει μεγάλα όνειρα για το μέλλον.
Ετσι είναι όμως το ποδόσφαιρο. Και αυτή είναι η ομορφιά του.
Κάποιοι μπορούν να χαίρονται και να δικαιώνται και κάποιοι να...μουτζώνουν τους εαυτούς τους.
Γιατί, αντί να δώσουν, μερικά χιλιάρικα (ευρώ) και να πάρουν τον παίκτη απο τον ΠΟΑ του Καλέμπουμπα, προτίμησαν να φέρουν στον ΟΦΗ ένα μάτσο ξένους β' διαλογής και να εξυπηρετήσουν «ορέξεις» και χατίρια κάποιων μάνατζερ, για να μην πω κιόλας ότι κάποιοι παράγοντες, έκαναν και οι ίδιοι τους μάνατζερ εκείνων που έφερναν!
Με τον ίδιο τρόπο, χάθηκε και ο άλλος Γιακουμάκης (Πέτρος) και αυτός γέννημα-θρέμμα του Ηρακλειώτικου ποδοσφαίρου (σήμερα στο Λεβαδειακό), γιατί στον ΟΦΗ προτίμησαν να φέρουν κάθε λογής απίθανο, απο το να εμπιστευθούν ένα παιδί απο την πόλη τους, το οποίο σήμερα (και αυτό) διαπρέπει κάπου αλλού.
Η σημερινή διοίκηση του ΟΦΗ (τουλάχιστον) δεν έπεσε στο ίδιο λάθος (βλέπε υπόθεση Βρετού), αλλά θα πρέπει να έχει τα μάτια της ανοιχτά, καθώς παιδιά με ταλέντο υπάρχουν πολλά στην Κρήτη και τις χαμηλές κατηγορίες (π.χ Ογκμποε που πήρε απο το Φωστήρα) που περιμένουν την ευκαιρία για να δικαιώσουν τους εαυτούς τους, αλλά και εκείνους που τους εμπιστεύθηκαν...
Σε ένα παιχνίδι «κλειστό», χωρίς μεγάλες φάσεις μπροστά στις δυο εστίες, ο ΟΦΗ έμεινε στο 0-0 με τον Αχαρναικό στο Γεντί Κουλέ και έτσι οι δυο ομάδες άφησαν ανοιχτούς λογαριασμούς για τον επαναλληπτικό που θα γίνει την Κυριακή (3μμ) στη Νέα Σμύρνη, στη ρεβάνς των δυο ομάδων, με φόντο την πρόκριση στην επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδος.
Η ομάδα του Νίκου Νιόπλια, είχε τον πρώτο λόγο σε όλο το παιχνίδι, αλλά δεν κατάφερε να βρεί δίχτυα και να πάρει προβάδισμα πρόκρισης για το δεύτερο παιχνίδι.
Η άμυνα του Αχαρναικού άντεξε στην πίεση του ΟΦΗ, ενώ ο γκολκήπερ της ομάδας του Μενιδίου, έκανε την επέμβαση του αγώνα, σε σούτ-κεραυνό του Μασάδο (73').
Στο 79' ο ΟΦΗ ζήτησε πέναλτι σε τράβηγμα απο τη φανέλα του Μίκιτς μέσα στην περιοχη, αλλά ο διαιτητής Σταθόπουλος (Αττικής), είπε «όχι» παρά τις διαμαρτυρίες, ενώ στο 82' σε μια φάση που επίσης χωράει συζήτηση, ο Ροβίθης σκόραρε με κεφαλιά, αλλά ο διαιτητής σήκωσε τη σημαία και ακύρωσε το γκολ, υποστηρίζοντας ότι νωρίτερα ο Μιλοσάβλιεφ, έκανε τη σέντρα με τη μπάλα να έχει περάσει την πλάγια γραμμή, σε μια εξαιρετικά οριακή πάντως, φάση.
Πέναλτι ζήτησε και ο Αχαρναικός στο 28' με τον Κοιλιάρα να προλαβαίνει την τελευταία στιγμή τον Γουερε, που ήταν έτοιμος να σκοράρει.
Αυτή ήταν η μοναική αξιόλογη φάση των φιλοξενούμενων στο παιχνίδι, με τον Αχαρναικό να στηρίζεται κυρίως στην αμυντική του λειτουργία.
Ο ΟΦΗ είχε καλές στιγμές για να σκοράρει με τον Βουό (3', 45'), τον Μιλοσάβλιεφ (27'), τον Μασάδο (73'), τον Οστοιτς (87'), αλλά δεν κατάφερε να βάλει τη μπάλα στα δίχτυα.
Βέβαια, για την ομάδα του Νίκου Νιόπλια, μέτρησαν και οι σημαντικές απουσίες (Μπουρσέλης, Ράντι, Κομεσίδης, Νάστος), παικτών απο τον βασικό κορμό της ομάδας.
Σε κάθε περίπτωση το 0-0 αφήνει ανοιχτή την πρόκριση, στον επαναλληπτικό της Κυριακής στη Νέα Σμύρνη.
Το παιχνίδι ΟΦΗ-Αχαρναικός παρακολούθησαν περίπου 2,5 χιλιάδες φίλαθλοι του ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ.
Διατητής: Σταθόπουλος (Αττικής)
Βοηθοί: Μαρνέζος (Χανίων), Μανουράς (Τρικάλων)
4ος: Χρυσός (Χανίων)
ΟΦΗ: Δερμιτζάκης, Κώτσιος, Μιλοσάβλιεφ, Οστοιτς, Βουχό, Χαντί, Μίκιτς(80' Κιάσσος), Κοιλιάρας, Αντουκόρ (46' Μασάδο), Ογκμποε (66' Ροβίθης), Φαζός.
Στον πάγκο οι: Δάφκος, Μάνος, Ροβίθης, Μανιαδής, Κοντογιάννης, Κιάσσος, Μασάδο.
Αχαρναικός: Αποστολίδης, Μουστάκης, Αναστασίου (59' Παπανικόλας), Σωτηράκος, Χριστοφιλέας, Τσεμπερίδης, Μαρής, Παπατόλιος (71' Ντάγκρας), Ματσούκας, Γουέρε WERE PAOUL (46' Ψιάνος) , Τζιώρας.
Στον πάγκο οι: Ψύχος, Παπανικόλας, Ψιανος, Κυριαζόπουλος, Μεγαλοοικονόμου, Ντάγκρας, Πλαβούκος.
ΤΟ ΦΙΛΜ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
3' Η πρώτη ευκαιρία του ΟΦΗ. Σέντρα του Μιλοσάβλιεφ, κοντινή κεφαλιά του Βουό, η μπάλα λίγο άουτ!
9' Απειλεί ο Αχαρναικός. Φάουλ του Ματσούκα, ο Δερμτζάκης αιφνιδιάζεται, ο Κοιλιάρας διώχνει με το κεφάλι σε κόρνερ.
13' Σούτ του Χαντί απο καλή θέση, η μπάλα κοντάρει και φεύγει κόρνερ.
27' Καλή στιγμη για τον ΟΦΗ. Ο ΟΦΗ με καλό πρέσινγκ κερδίζει τη μπάλα με τον Βουό, ο Μιλοσάβλιεφ σουτάρει μέσα απο την περιοχή, ο Αποστολίδης μπλοκάρει.
28' Κόντρα επίθεση για τον Αχαρναικό, ο Κοιλιάρας πρόλαβε την τελευταία στιγμή τον Γουέρε, που ήτα έτοιμος να σκοράρει.
41' Σουτ του Ογκμποε απο το ύψος της περιοχής, η μπάλα άουτ.
45' Σεντρα του Φαζού, κεφαλιά του Βουό μέσα απο την περιοχή, η μπάλα άουτ.
.73' Η καλύτερη φάση του ΟΦΗ. Σούτ του Μασάδο απο το ύψος της περιοχής, εκπληκτική επέμβαση του Αποστολίδη σε κόρνερ.
79' Ο διαιτητής λέει όχι σε τράβηγμα του Μίκιτς μέσα στην περιοχή. Πολλές διαμαρτυρίες για πέναλτι στον Μίκιτς απο τους παίκτες του ΟΦΗ.
82' Ο Ροβίθης σκοράρει με κεφαλιά, αλλά ο βοηθός έχει υποδείξει ότι η μπάλα έχει βγεί άουτ πριν ο Μιλοσάβλιεφ, βγάλει τη σέντρα.
+90 Σούτ του Μαυσούκα έξω απο την περιοχή, μπλοκάρει με διπλή προσπάθεια ο Δερμιτζάκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δείτε το 0-0 του ΟΦΗ με τον Αχαρναικό