karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Φιλικά και ...κόντρα φιλικά για τον ΟΦΗ.

Εχει χαθεί πια ο λογαριασμός!

Ενα γύρο πρωταθλήματος, σε ...φιλικά έχει παίξει ο ΟΦΗ, αλλά και πάλι τίποτα.
Το πρωτάθλημα της Football league δεν ξεκινάει αφού δεν υπάρχει...σάλιο, ενω τα έσοδα απο το τηλεοπτικό συμβόλαιο, είναι μακριά απο τις αρχικές προσδοκίες. Ετσι η αναστολή της σέντρας, παρατείνεται.
Στον ΟΦΗ, θα επιχειρήσουν να ξεπεράσουν τη νέα αναβολή της έναρξης του πρωταθλήματος με ένα ακόμη φιλικό παιχνίδι.

Η κρητική ομάδα θα αντιμετωπίσει το Σάββατο (6μμ) στο Γεντί Κουλέ τον Πανθηραικό.
 Το φιλικό παιχνίδι που είχε προγραμματιστεί με τον ΑΟΧανιά  για την Τετάρτη (5/10) στα Χανιά, ματαιώθηκε, καθώς δεν κατέστη δυνατό το φιλικό να γίνει στο γήπεδο των Περιβολίών.
Ο ΟΦΗ ήταν θετικός να παίξει στο γήπεδο, όπου θα αντιμετωπίσει στην πρεμιέρα (όταν γίνει) τον Κισσαμικό, αλλά τελικά ο ΑΟΧανιά δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει το γήπεδο, το οποίο μοιράζονται τρείς ομάδες στα Χανιά: Πλατανιάς, ΚΙσσαμικός και ΑΟΧανιά!
Η ομάδα των Χανίων πρότεινε στον ΟΦΗ, η αναμέτρηση να γίνει στο Μάλεμε, αλλά ο κακός αγωνιστικός χώρος, προβλημάτισε τους ανθρώπους τουΟΦΗ, οι οποίοι δεν θέλουν αυτήν την εποχη να ρισκάρουν κάποιο τραυματισμό.
Ετσι, η «ανταπόδωση» απο τον ΟΦΗ προς τον ΑΟΧανιά για το φιλικό που έγινε το περασμένο Σάββατο στο Γεντί Κουλέ, πήρε...αναβολή. Οπως και η σέντρα του πρωταθλήματος!

Στον ΟΦΗ, η εικόνα στο φιλικό με τον ΑΟΧανιά (1-0), το περασμένο Σάββατο στο Γεντί Κουλέ σκόρπισε ικανοποίηση, γιατί για μια ακόμη φορά ο ΟΦΗ έδειξε σοβαρή και οργανωμένη εικόνα σαν ομάδα στο παιχνίδι του, ωστόσο το μεγάλο ερωτηματικό  παραμένει το πότε θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα.

(Δείτε εδω τα στιγμιότυπα του φιλικού ΟΦΗ-ΑΟΧανιά)

«Κάναμε πολύ καλή εμφάνιση και είμαι ικανοποιημένος» ανέφερε ο Νίκος Νιόπλιας για την εικόνα του ΟΦΗ στη φιλική νίκη με 1-0 επί του ΑΟΧανιά.
 (Διαβάστε εδώ τις δηλώσεις του).
«Κάναμε καλή εμφάνιση. Μπορούσαμε και περισσότερα γκολ» το σχόλιο του τερματοφύλακα του ΟΦΗ Κώστα Δάφκου.
 (Διαβάστε εδώ τις δηλώσεις του)
«Ο ΟΦΗ θα πρωταγωνιστήσει σίγουρα» ανέφερε ο τεχνικός του ΑΟΧανιά Αντώνης Δρακόπουλος.

(Διαβάστε εδώ τις δηλώσεις του)

Ο ΟΦΗ συνεχίζει την προετοιμασία του, συμπληρώνοντας τρείς μήνες στο γήπεδο, απο τις 18 Ιουλίου που έκανε την πρώτη συγκέντρωση στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Οσο για το αν θα του κάνει καλό ή κακό η αναβολή; Οι απόψεις διίστανται.
«Μπορεί να είναι κακό, αλλά μπορεί και καλό γιατί η ομάδα δένεται» ανέφερε ο Βασίλης Βαλλιάνος με δήλωση του στην επίσημη σελίδα της ομάδας.

(Διαβάστε εδώ τις δηλώσεις του)
Ο 28χρονος αριστερός μπακ-χαφ είναι φορμαρισμένος αυτήν την εποχή και στο τελευταίο φιλικό με τον ΑΟΧανιά ήταν ο παίκτης που έβγαλε ιδανική σέντρα στον Βουό, για να στείλει ο Ιβοριανός επιθετικός με εξαιρετική γυριστή την μπάλα στα δίχτυα και να πετύχει το μοναδικό γκολ του αγώνα.
Στα αγωνιστικά ο Μιλοσάβλιεφ είναι ετοιμοπόλεμος και ξεπερασε και αυτός τον τραυματισμό του.

H ταχύτητα του στην επίθεση, έλειψε απο τον ΟΦΗ στο τελευταίο φιλικο με τα Χανιά. Οπως και οι γρήγορες κινήσεις του «υγιή» ΜΠουρσέλη, ο οποίος ανεβάζει επίσης ρυθμούς. Οι Δερμιτζάκης, Μπολάκης και Νάστος, παραμένουν στα...πιτς και παραμένουν στο ιατρικό δελτίο.

Στις δραστηριότητες της ομάδας, ενδιαφέρον είχε ο γενικός καθαρισμός που έγινε σε όλους τους χώρους του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, με τη λογική «να το προσέχουμε για να το έχουμε αυτό το κόσμημα» (Διαβάστε και εδώ σχετικά) , ενώ με μεγάλη προσοχή οι άνθρωποι του ΟΦΗ επεξεργάζονται αυτές τις μέρες την «ασπρόμαυρη γιορτή» που θα γίνει την Πέμπτη (7μμ) στο Talos Plaza, όπου θα γίνει η παρουσίαση της ομάδας, της νέας φανέλας με τον χορηγό της, αλλά και των εισιτήριων διαρκείας της φετινής χρονιάς. (Διαβάστε και εδώ σχετικά).

Ακόμη, στα θετικά, καταγράφεται η επιστροφή του ΟΦΗ στα σχολεία του Ηρακλείου, με την επίσκεψη στο 13ο Γενικό Λύκειο του «Τάλως» (Διαβάστε εδώ σχετικά), ανταλλαγή απόψεων με τα νέα παιδιά, στον διαχρονικό στόχο της ανάγκης δημιουργίας νέων φιλάθλων, αλλά και της συνεχής επαφ που πρέπει να έχει ένας σύλλογος όπως ο ΟΦΗ με τις μικρές ηλικίες. Αυτή η προσπάθεια πρέπει να συνεχιστεί...

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μια νέα σελίδα στην ήδη πετυχημένη ιατρική του καριέρα, ανοίγει ο γιατρός του ΟΦΗ Κυριάκος Κακαβελάκης, ο οποίος πήρε την απόφαση να μετακομίσει στην Κύπρο και να συνεχίσει απο εκεί το έργο του.

Ο χειρούργος-ορθοπεδικός «δεξί χερι» του Γιώργου Στεφανουδάκη στην ιδιωτική κλινική Ιντερκλίνικ και επίλεκτο στέλεχος του ιατρικού επιτελείου του ΟΦΗ, στον οποίο προσφέρει τις υπηρεσίες του απο το 2008, αποφάσισε να κάνει ένα νέο βήμα, στην επαγγελματική του και επιστημονική ενασχόληση. Μια νέα αρχή, μια νέα πρόκληση, τον περιμένει εκεί.

Στην Κύπρο, δεν άργησαν να μάθουν, για το ποιός είναι ο Κυριάκος Κακαβελάκης, και ήδη του ανέθεσαν την ευθύνη του ιατρικού επιτελείου της Νέα Σαλαμίνας Αμμοχώστου.

Λογικό, αν αναλογιστεί κανείς τις ικανότητες και την εμπειρία που έχει αναπτύξει στον ΟΦΗ.

Ο Κυριάκος, ένα απο τα πλέον αγαπητά πρόσωπα στον ΟΦΗ, μέλος και αυτός της τρομερής «παρέας» γιατρών και φυσικοθεραπευτών της ομάδας (Στεφανουδάκης, Ζερβάκης, Παππάς, Σακκούτης, Φρουδάκης), οι οποίοι χρόνια τώρα διαχειρίζονται την ιατρική κάλυψη των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ και έχουν αποκτήσει ένα τρομερό «δέσιμο» με τους παίκτες που μένουν και φεύγουν, ανακοίνωσε την απόφαση του να μεταβεί στην Κύπρο, με μια συγκινητική ανάρτιση-επιστολή στην σελίδα που έχει στο Facebook.

Tα εκατοντάδες LIKE και τα θετικά σχόλια για τον Κυριάκο, είναι μια ανταμοιβή και μια απόδειξη της δουλειάς του, του πάθους και της αγάπης, με την οποία  προσφέρει τις υπηρεσίες του.

Ενα μεγάλο LIKE και απο εμάς λοιπόν, στον Κυριάκο, τα ταξίδια και οι στγμές με τον οποίο, πέρασα με τον ΟΦΗ πέρσι, στα δύσκολα γήπεδα της Γ' Εθνικής, θα μου μείνουν πάντα χαραγμένες στη μνήμη.

Οπως επίσης και ο τρόπος που πανηγύριζε τα γκολ του ΟΦΗ στα γήπεδα της Αθήνας, αφήνοντας στην άκρη τα ιατρικά σύνεργα, για να μπεί στο γήπεδο και να γίνει ένα με τους παίκτες.

Καλή τύχη και καλή αρχή φίλε. Αυτοί που αξίζουν, βρίσκουν πάντα τον τρόπο να δικαιώνονται...

Διαβάστε το συγκινητικό μήνυμα του γιατρού του ΟΦΗ:

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ (ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ) ΦΙΛΩΝ
Μετά από 5 περίπου εβδομάδες παραμονή στο Βέλγιο για μετεκπαίδευση, βρίσκομαι το τελευταίο διάστημα στην Κύπρο, όπου σκοπεύω να δραστηριοποιηθώ επαγγελματικά. Στην παρούσα φάση τα ιατρεία μου στην Κρήτη έχουν αναστείλει την λειτουργία τους (μέχρι νεωτέρας…). Τυχόν εκκρεμότητες ασθενών μου θα διευθετούνται από τον συνεργάτη μου Γιώργο Στεφανουδάκη, τον οποίο ευγνωμόνως ευχαριστώ για την συνεχή στήριξή του όλα αυτά τα χρόνια και σήμερα, αλλά γιατί μου άνοιξε τον δρόμο για την Κύπρο.
Με ρωτάνε γιατί δεν χαιρέτησα κανέναν (ούτε τη μάνα μου…).

Η απάντηση είναι απλή: αφενός μεν φεύγοντας δεν είχα αποφασίσει τι μέλλει γενέσθαι, αφετέρου δε δεν έφυγα, απλά απουσιάζω!
Απουσιάζω από την κλινική, την Creta InterClinic, που τα τελευταία 5,5 χρόνια ανδρώθηκα ιατρικά, με τους υπέροχους ανθρώπους που εργάζονται εκεί. Απουσιάζω όμως και από το δεύτερο σπίτι μου… τον ΟΦΗ. Εξακολουθώ όμως να είμαι πιστός στρατιώτης του (μια φορά ΟΦΗ, για πάντα ΟΦΗ…).

Είναι πολύ πιθανή η παράλληλη εργασία μου σε Κρήτη και Κύπρο στο μέλλον.
Καλή αντάμωση!

ΥΓ 1: Θα απαντήσω σε όλα τα( δεκάδες) μηνύματα που έλαβα αυτό το διάστημα στο messenger. Πάντως για τους ανησυχούντες, είμαι καλά στην υγεία μου!
ΥΓ2: Είναι προτιμότερο να επικοινωνείτε μαζί μου μέσω μηνύματος (SMS, Viber, Messenger). Το ελληνικό τηλέφωνο είναι σχεδόν σε αχρησία!
ΥΓ3: Μην ενοχλείτε την αγαπημένη μου γραμματέα και "κορη" Ελευθερια, δεν θα σας εξυπηρετήσει..... (τις εχω αναθέσει άλλα καθήκοντα!)
ΥΓ4: Μετά από τιμητική πρόταση του, επίσης πρόσφατα αφιχθέντα στην Κύπρο, προπονητή Στάικου Βεργέτη και συμφωνία με την διοίκηση της ομάδας, ανέλαβα το ιατρικό επιτελείο της Νέας Σαλαμίνας Αμμοχώστου, ιστορική προσφυγική ομάδα Α΄Εθνικής της Κύπρου ( το 1995 είχε βρεθεί αντιμέτωπη με τον ΟΦΗ στο κύπελλο Ιντερτότο!).

«Είναι τραγικό αυτο που συμβαίνει με την Football league» τονίζει ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ Κώστας Δάφκος. Σε συνέντευξη που έδωσε στον Athletic Radio 104,2 τόνισε οτι ποτέ στηνκαριέρα του δεν έχει συναντήσει ξανά κάτι τέτοιο, να αργήσει τόσο πολύ να ξεκινήσει το πρωτάθλημα και κάλεσε τους αρμόδιους να κινηθούν πιο ενεργά.

Οι πιο σημαντικές αναφορά του Κώστα Δάφκου στον Athletic Radio 104,2:

Για το πως αντιμετωπίζει ο ίδιος τις συνεχείς αναβολές του πρωταθλήματος: «Σε εμένα προσωπικά συμβαίνει πρώτη φορά αλλά τόσο πολύ το συναντώ. Είναι κάτι τραγικό, κάνουμε προετοιμασία από τον Ιούλιο, έχει μπει Οκτώβρης και δεν ξέρουμε πότε θα ξεκινήσει».

Για τα συνεχόμενα φιλικά που δίνει ο ΟΦΗ: «Τα φιλικά είναι φιλικά, δεν είναι επίσημα. Όλοι περιμένουν τα επίσημα παιχνίδια, προσπαθούμε να έχουμε στο μυαλό μας ότι σαν να έχει ξεκινήσει η χρονιά».

Για τον τρόπο αντίδρασης που θα μπορούσε να υπάρξει: «Στην Ελλάδα είμαστε, ένα ακόμα κακό που συμβαίνει στο ελληνικό ποδόσφαιρο – είναι και αυτό. Δεν γνωρίζω καν αν αυτό συμβαίνει σε άλλη χώρα. Η Football League δεν έχει ξεκινήσει ακόμα, δεν γνωρίζω ποια είναι η λύση – αυτό είναι θέμα των αρμόδιων. Πρέπει να κινηθούν πιο ενεργά. Τα παιδιά στον ΠΣΑΠ έχουν βοηθήσει αρκετά τον Έλληνα ποδοσφαιριστή, αν κοιτάξουμε πιο πίσω δεν υπήρχαν οι διευκολύνσεις που υπάρχουν τώρα».

Για το πως θα επιδράσει στον ΟΦΗ: «Σε καμία περίπτωση δεν κάνει καλό, πιστεύω ότι κάνει κακό. Η ομάδα μπαίνει σε έναν ρυθμό, περνάει ένα στάδιο κούρασης και μέσα από τα φιλικά φορμάρεται ώστε να είναι έτοιμη στην έναρξη του πρωταθλήματος. Όσο παίρνει αναβολή η έναρξη του πρωταθλήματος, τότε ο σχεδιασμός μένει πίσω».

Για την μεταγραφή του στον ΟΦΗ: «Για εμένα ο ΟΦΗ αποτελεί πρόκληση. Και σαν ομάδα γιατί έχει ιστορία, δυναμική αλλά και γιατί είναι μια ομάδα που επιστρέφει στην Σούπερ Λιγκ. Έκανα την καλύτερη επιλογή και δεν το μετανιώνω».

Για το φετινό πρωτάθλημα: «Σίγουρα, θα είναι πολύ δύσκολο το φετινό πρωτάθλημα. Θα είναι ένας «Γολγοθάς» και θα είναι ακόμα πιο δύσκολο γιατί θα μπουν εμβόλιμες αγωνιστικές. Υπάρχουν ομάδες που θα πρωταγωνιστήσουν όπως εμείς, ο Άρης ή τα Τρίκαλα. Για εμένα, αυτό που μετράει είναι η ομάδα να έχει διάρκεια».

Για το ενδεχόμενο να υπάρξουν εμβόλιμες αγωνιστικές: «Το κάνει ακόμα πιο δύσκολο. Θα υπάρχουν συνεχή παιχνίδια όμως κατά κάποιο τρόπο, αυτό σε κρατάει εγρήγορση. Πιστεύω ότι έχουμε κάνει καλή προετοιμασία».

Για το πως έχει εγκλιματιστεί στον ΟΦΗ και το Ηράκλειο: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Η πόλη είναι ωραία, η ομάδα δουλεύει σε υψηλούς ρυθμούς, έχουμε το ΒΑΚ, αυτό το στολίδι, το οποίο το διαθέτουν λίγες ομάδες στην Ελλάδα. Νιώθω πολύ ωραία, έχω εγκλιματιστεί».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi