«Ανυπομονούμε να ξεκινήσει το πρωτάθλημα. Ο στόχος του ΟΦΗ είναι ένας, η άνοδος» ανέφερε ο Αγγελος Χαντι στο περιθώριο της επίσημης παρουσίασης του ΟΦΗ.
Ο μέσος του ΟΦΗ υπογράμμισε πως «βρισκόμαστε πολύ καιρό στο γήπεδο, αλλά το πρωτάθλημα δεν έχει ξεκινήσει ακόμα. Εμείς περιμένουμε πως και πως για να μπούμε σε ρυθμούς πρωταθλήματος» υπογράμμισε ο Χαντί.
Για τον στόχο του ΟΦΗ, τόνισε ότι «ο στόχος είναι ένας. Η άνοδος. Ο ποδοσφαιριστής του ΟΦΗ έχει επίγνωση και αίσθημα ευθύνης για το τι πρέπει να κάνει η ομάδα. Εχουμε καλό σύνολο, καλό τεχνικό τιμ, διοίκηση με υγεία και γενικά όλες τις προυποθέσεις για να τα καταφέρουμε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
To Talos Plaza έγινε...Γεντί Κουλέ στην επίσημη παρουσίαση του ΟΦΗ
Η Stoiximan.gr κεντρικός χορηγός της φανέλας του ΟΦΗ
Δείτε VIDEOS απο την φαντασμαγορική επίσημη παρουσίαση του ΟΦΗ
To μήνυμα του αρχηγού του ΟΦΗ: «Κοντά μας ο κόσμος για να ανέβουμε στη Σούπερ Λίγκ»
O αρχηγός του ΟΦΗ Ηλίας Κώτσιος θα είναι και φέτος ο στυλοβάτης της άμυνας του ΟΦΗ, στην προσπάθεια που θα κάνει στην Football league.
Ο έμπειρος αμυντικός μίλησε εκ μέρους των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ στην παρουσίαση και όπως είπε «είναι πολύ τιμητικό για μας, που ήρθε τόσος κόσμος στην επίσημη παρουσίαση της ομάδας. Θέλουμε όλοι οι παίκτες να ζητήσουμε από τον κόσμο την στήριξη του και να μας βοηθήσει να ανέβουμε στην Σούπερ Λίγκ, ώστε να ξεχάσουμε τα προηγούμενα άσχημα χρόνια».
Για το γεγονός ότι έχει καθυστερήσει το πρωτάθλημα της Football league, ο Κώτσιος ανέφερε ότι «Είναι κακό που δεν έχει ξεκινήσει το πρωτάθλημα. Αλλά θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε, ώστε να είμαστε έτοιμοι όταν θα ξεκινήσει».
Για την δική του παρουσία, ο αρχηγός του ΟΦΗ τόνισε πως «ξέρετε πόσο αγαπάω αυτή την ομάδα και θα κάνουμε όλοι τα πάντα για να την φέρουμε εκεί που ανήκει».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
To Talos Plaza έγινε...Γεντί Κουλέ στην επίσημη παρουσίαση του ΟΦΗ
Η Stoiximan.gr κεντρικός χορηγός της φανέλας του ΟΦΗ
Δείτε VIDEOS απο την φαντασμαγορική επίσημη παρουσίαση του ΟΦΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Πέταξε τα «καρφιά» του ο πρόεδρος του ΠΟΑ Γιάννης Καλέμπουμπας, στην επίσημη παρουσίαση της φανέλας της ομάδας του Ατσαλένιου.
Ο Καλέμπουμπας δεν μιλάει συχνά. Οταν το κάνει όμως, έχει κάτι να πεί.
Ο πρόεδρος του ΠΟΑ, είπε αινιγματικά ότι «είμαστε μια ομάδα με σωστές αξίες. Δεν θα ανέβουμε σε κανένα άρμα για να πάμε πιο ψηλά. Αν ανέβουμε κατηγορίες θα το κάνουμε με την δουλειά και την αξία μας».
Ακόμη ανέφερε ότι «είμαστε περήφανοι για αυτό που πρεσβεύουμε σε όποια κατηγορία κι αν αγωνιζόμαστε».
Ενώ στάθηκε ξανά, στην γνωστή σε όλους, μεγάλη του αδυναμία που είναι η ανάδειξη νέων παιδιών απο τις ακαδημίες της ομάδας. Οπως είπε «τα αποτελέσματα που έχει ο ΠΟΑ είναι πανελληνίως ζηλευτά. Στόχοι μας ακόμα είναι το καλό ποδόσφαιρο, σε όλα τα ματς να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε, φυσικά να βγάζουμε νέα παιδιά και φυσικά αυτό που θα κάνουμε είναι ότι δεν θα χαρίσουμε σε κανέναν τίποτα. Μεθοδικά θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το βήμα και να πάει παραπάνω ο ΠΟΑ».
Οι τοποθετήσεις του προέδρου του ΠΟΑ, ήταν για συγκεκριμένους αποδέκτες.
Και είχαν σαφώς την σημασία τους, στον «απόηχο» του τοπικού ντέρμπι με Εργοτέλη στο Ατσαλένιο, το οποίο εκτός απο το αγωνιστικό ενδιαφέρον, είχε ...μεγάλο τρίτο ημίχρονο, με δηλώσεις, αιχμηρές ανακοινώσεις εκατέρωθεν απο τους φιλάθλους των ομάδων και πολύ...Facebook!
Οι «απαντήσεις» του προέδρου του ΠΟΑ, ηρθαν στην εκδήλωση της ομάδας, για την παρουσίαση της φανέλας και των στόχων στην Γ' Εθνική, που ήδη έχει ξεκινήσει.
Και αν διαβάσει κανείς, πίσω απο τις γραμμές, του τοποθετήσεις του Καλέμπουμπα , «σφάζει» με το «βαμβάκι»...