Φιλικό παιχνίδι με τον ΠΑΝΟΜ περιελάμβανε η προπόνηση του Εργοτέλη. Παρουσία του νέου προπονητή της ομάδας μας, Νίκου Ουσταμπασίδη, διεξήχθη το φιλικό στο βοηθητικό γήπεδο του Παγκρητίου. Στην αναμέτρηση, όπου αγωνίστηκε και ο Λεάλ, ο Εργοτέλης επικράτησε 9-0 του ΠΑΝΟΜ με σκόρερ τους Πόι (22’), Καλέ (30’), Καρρά (33’), Καϊμακαμούδη (35’), Λυδάκη (55’), Κοιλιάρα (70’, 77’) και Μανουσάκη (71’, 80’).
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ Α’ Ημίχρονο: Βασιλειάδης, Καρράς, Σηφάκης, Τζανής, Τσουμάγκας, Βογιατζής, Γκοτσούλιας, Πόι, Καλέ, Καϊμακαμούδης, Κατσικοκέρης.
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ Β’ Ημίχρονο: Χανιωτάκης, Καρράς (60’ Λεάλ), Κολόκας, Δημήτρης, Πολυχρονάκης, Ρουσάκης, Μισέλ, Μπερουασβίλι, Λυδάκης, Κοιλιάρας, Μανουσάκης.
ΠΑΝΟΜ: Ι. Φανουράκης, Μαυρίδης, Κατσούλης, Διαμαντάκης, Σ. Φανουράκης, Ντούριτς, Κοκκινάκης, Μπλεμένος, Συσκάκης, Φερζάι, Λυράκης.
Έπαιξαν και οι: Ζαχαριάδης, Μυλάκης, Ρεμπελάκης, Μπελιβανάκης και Αργυρός.
Για το Σαβββατοκύριακο δόθηκε ρεπό στους παίκτες του Εργοτέλη, οι οποίοι θα επιστρέψουν στις προπονήσεις τη Δευτέρα το πρωί.
Ενα εντυπωσιακό 8σελιδο αφιέρωμα για την Footbal league φιλοξενει στο σημερινό της φύλλο (28/10) η αθλητική εφημερίδα LIVE SPORT. Το αφιέρωμα περιλαμβάνει τα πάντα για το πρωτάθλημα της Football league, όλα τα ρόστερ των ομάδων, στατιστικά και τη χρυσή βίβλο με τους πρωταθλητές στην Β' Εθνική, απο το 1962-63 και μετά. Παράλληλα φιλοξενεί συνεντεύξεις πρωταγωνιστών της κατηγορίας. Στο αφιέρωμα υπάρχει και μια συνέντευξη του Κώστα ΚΙάσσου, ο οποίος μιλάει για τον ΟΦΗ της φετινής χρονιάς και τους στόχους του στη Β' Εθνική.
Το Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, αυτό το «κόσμημα» που διαθέτει ο ΟΦΗ, αποτελεί πόλο έλξης για ομάδες της Ευρώπης, οι οποίες σκέφτονται να επισκεφθούν την Κρήτη, για την χειμερινή τους προετοιμασία.
Μετά την «πόρτα» που άνοιξε ο ΟΦΗ με την Στουγκάρδη, με τους ανθρώπους της οποίας είναι σε ανοιχτή γραμμή, η ποδοσφαιρική ομοσπονδία της Δανίας, ήρθε σε επικοινωνία με τον ΟΦΗ, προκειμένου να φιλοξενήσει το χειμώνα, Εθνικές ομάδες υποδομής της Δανίας, αλλά και τη γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου της χώρας.
Μάλιστα την Παρασκευή (28/10), ο επικεφαλής της Δανέζικης ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας για τις ομάδες Κ-16 και Κ-18 της Δανίας Karsten Stiig Nielsen με τους κ.κ. Δημήτρη Σετάκη και Κώστα Τσουβαλά, απο την εταιρεία Football events management, είχαν συνάντηση στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο του ΟΦΗ για το θέμα αυτό, με τον Γενικό διευθυντή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Δημήτρη Αποστολάκη, τον Κώστα Ζερβάκη εκ μέρους της διοίκησης του ΟΦΗ, τον προπονητή της Κ-19 του ΟΦΗ Βασίλη Πλεσίτη και τον τεχνικό διευθυντή Σταύρο Λαμπράκη.
Οι επισκέπτες ξεναγήθηκαν σε όλο το Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, είδαν τα γήπεδα και τους αποδυτηριακούς χώρους και εξέφρασαν τον θαυμασμό τους για την κατάσταση που βρίσκεται.
Αργότερα, επισκέφθηκαν και το Γεντί Κουλέ.
Το ενδιαφέρον τους εστιάζεται για την χρήση του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου για 7-10 μέρες, στα μέσα του Ιανουαρίου, προκειμένου να κάνουν χειμερινή προετοιμασία οι εθνικές ομάδες Κ16 και Κ18 της Δανίας, αλλά και η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου της χώρας.
«Εχουμε ένα αθλητικό κόσμημα το οποίο η σημερινή διοίκηση του ΟΦΗ, έχει κάνει τα πάντα, για να το έχει στην κατάσταση που πρέπει να βρίσκεται.
Με το αθλητικό κέντρο που έχουμε, τον καιρό και τις τουριστικές υποδομές που διαθέτει η Κρήτη, μπορούμε να φιλοξενήσουμε ομάδες υψηλού επιπέδου.
Ηδη έχουμε κάνει μια συζήτηση με την Στουτγκάρδη και τώρα με την ποδοσφαιρική ομοσπονδία της Δανίας και θα συνεχίσουμε.
Οι επισκέπτες έμειναν πολύ ικανοποιημένοι απο αυτό που είδαν» ανέφερε στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ο Γενικός διευθυντής Δημήτρης Αποστολάκης.
Στην φωτογραφία οι επισκέπτες απο την Δανέζικη Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου με τους ανθρώπους του ΟΦΗ, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.