Στον ΠΑΟΚ, θα συνεχίσει την καριέρα του, ο Χανιώτης λίμπερο του ΟΦΗ, Γιώργος Μιχελάκης.
Μετά απο μια εξαιρετική σεζόν, με τον ΟΦΗ, με τον οποίο πανηγύρισε την 6η θέση και τη συμμετοχή στο Βαλκανικό, αλλά και ο ίδιος ατομικά αναδείχθηκε σε κορυφαίο λίμπερο σε υποδοχή στην κατηγορία, αποδέχθηκε την πρόταση του ΠΑΟΚ και επιστρέφει σε αυτόν, καθώς είχε αγωνιστεί ξανά στο δικέφαλο του Βορρά, πριν κατηφορίσει στον ΟΦΗ.
Ο Γιάννης Καλμαζίδης τον ήθελε στον ΟΦΗ και τη νέα χρονιά, η κρητική ομάδα, του έκανε πρόταση ανανέωσης, αλλά τελικά ο ίδιος επέλεξε την πρόταση του ΠΑΟΚ.
Εκεί ο Μιχελάκης, θα μοιραστεί πιθανότατα τη θέση με τον Κοκκινάκη, ο οποίος ήταν να πάει στον Ολυμπιακό, αλλά τελικά έμεινε, στον ΠΑΟΚ.
Εκτός και αν παίξει το σενάριο, της μετακόμισης του Κοκκινάκη σε ρόλο ακραίου.
Σε κάθε περίπτωση, οι άνθρωποι του ΟΦΗ, ευχαρίστησαν τον Γιώργο Μιχελάκη για τη διετή προσφορά του στην ομάδα, καθώς ήταν και στην ομάδα με την οποία ο ΟΦΗ ανέβηκε ξανά στην Volley League.
Οι δυο πλευρές, δεν είπαν αντίο, αλλά εις το επανιδείν.
Στην Πάτρα, χτυπάει η καρδιά των κοριτσιών της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, καθώς 13-15 Ιουνίου διεξάγεται το Final 6, στο οποίο 6 ομάδες της Α2, μεταξύ αυτών και ο ΟΦΗ, θα διεκδικήσουν τα δυο πρώτα εισιτήρια που θα δώσουν την άνοδο στην Α1 κατηγορία.
Στην κλήρωση που έγινε στα γραφεία της ΚΟΕ, ο ΟΦΗ ξεκινάει τα παιχνίδια του με τη ΝΕ Πατρών (13/6) και θα αντιμετωπίσει κατά σειρά, τον Ηλυσιακό (14/6), τον Ομιλο Φίλων Θαλάσσης (14/6), τον Ηρακλή (15/6) και το ΝΟ Πατρών (15/6).
"Eδώ που έχουμε φτάσει θα προσπαθήσουμε για την άνοδο. Τα κορίτσια έχουν κάνει μια καταπληκτική χρονιά. Είναι μια ευκαιρία για το σύλλογο. Ξεκινάμε με ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι, που αν το κερδίσουμε, ίσως κρίνει πολλά για τη συνέχεια" τονίζει ο προπονητής του ΟΦΗ, Κώστας Φιτσανάκης.
Αναλυτικά το πρόγραμμα του ΟΦΗ στο Final 6 της Α2 πόλο:
1η αγωνιστική: ΟΦΗ-ΝΕΠΑΤΡΩΝ (13/6).
2η αγωνιστική: Ηλυσιακός-ΟΦΗ (14/6).
3η αγωνιστική: ΟΦΗ-ΟΦΘ (14/6).
4η αγωνιστική: Ηρακλής-ΟΦΗ (15/6).
5ης αγωνιστική: ΟΦΗ-ΝΟ ΠΑΤΡΩΝ (15/6).
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, με ανακοίνωση του, καλεί τους γονείς των αθλητών του συλλόγου, που ταξίδεψαν με το πλοίο στην Αθήνα, για να παρακολουθήσουν τον τελικό Κυπέλλου Ελλάδος, χωρίς να κάνουν χρήση της έκπτωσης και της προσφοράς που δόθηκε για τα παιδιά-αθλητές του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, να επικοινωνήσουν με τα γραφεία του συλλόγου, στο 2810-311525 (10 πμ-6μμ).
Είναι απαραίτητο, να προσκομίσουν παραστατικά (εισιτήρια) του ταξιδιού, αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.