Τον καλύτερο Ελληνα μπλοκέρ του πρωταθλήματος, Βαγγέλη Βαιόπουλο, απέκτησε ο ΟΦΗ, ολοκληρώνοντας μια σπουδαία μεταγραφή και μάλιστα Ελληνα παίκτη.
Ο Βαιόπουλος, ήταν φέτος με τη φανέλα του Φοίνικα Σύρου, πρώτος Ελληνας μπλοκέρ και τρίτος, στο σύνολο.
Επιστρέφει στην κρητική ομάδα, στην οποία αγωνίστηκε δυο χρόνια (2021-23) και με τις εμφανίσεις του, πήρε μεταγραφή στον Ολυμπιακό, με τον οποίο κατέκτησε το ντάμπλ.
Να σημειωθεί ότι ο Tρικαλινός κεντρικός, είναι ενεργός διεθνής και μάλιστα αυτές τις μέρες, βρίσκεται με την Εθνική ομάδα στην Αρτα.
Στην ανακοίνωση του, για τον Βαγγέλη Βαϊόπουλο, ο ΟΦΗ τονίζει ότι:
"Ο αρχηγός, επιστρέφει στη Μεγαλόνησο!
Ο Βαγγέλης Βαϊόπουλος (28-2μ03), ο καλύτερος Ελληνας μπλοκέρ του πρωταθλήματος της Volley League (δεύτερος στο σύνολο στην κανονική διάρκεια και τρίτος με τα πλει-οφ), θα είναι ο "πύργος" του ΟΦΗ, στο νέο πρωτάθλημα!
Ο διεθνής κεντρικός, που αγωνίστηκε στην ομάδα μας, την περίοδο 2021-23, επιστρέφει στον ΟΦΗ και θα φορέσει και πάλι τα ασπρόμαυρα!
Είμαστε χαρούμενοι και υπερήφανοι, που έχουμε ξανά τον Βαγγέλη, στην οικογένεια μας!"
Μετά τον Σλοβένο διαγώνιο Ματέι Μιχαίλοβιτς, ο ΟΦΗ, ανανέωσε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά και τον Φινλανδό ακραίο Πίτου Μάκινεν, ο οποίος ήταν απο τους κορυφαίους της φετινής σεζόν (πρώτος μπλοκέρ, δεύτερος σκόρερ, δεύτερος σέρβερ) και κράτησε στις τάξεις του, ένα σπουδαίο επιθετικό όπλο.
Στην ανακοίνωση του, ο ΟΦΗ αναφέρει για τον "υπέροχο Φινλανδό" ότι:
"Και ο Πίτου Μάκινεν, ο υπέροχος Φινλανδός μας, για τρίτη συνεχόμενη σεζόν, στην ομάδα μας!
Πρώτος μπλοκέρ της ομάδας, δεύτερος σκόρερ, δεύτερος σέρβερ, απο τους κορυφαίους αναμφίβολα, της χρονιάς, που πέρασε.
Είμαστε πολύ χαρούμενοι, που ο Πίτου, θα συνεχίσει μαζί μας!
And Pitu Mäkinen, our wonderful Finn, for the third consecutive season, on our team!
The team's first blocker, second scorer, second server, undoubtedly one of the top players of the past year.
We are very happy that Pitu will continue with us!".
Το μήνυμα του Μάκινεν με ...επικό VIDEO απο την Φινλανδία
Με ένα επικό VIDEO απο την Φινλανδία, ο Πίτου Μάκινεν, μίλησε για την ανανέωση της συνεργασίας του, με τον ΟΦΗ, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.
Οπως είπε ο Φινλανδός ακραίος του ΟΦΗ:
"Γεια, σε όλους. Είμαι ο Πίτου Μάκινεν απο την Φινλανδία.
Είμαι αριστερός ακραίος στην ομάδα του ΟΦΗ και είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι θα συνεχίσω μαζί σας, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.
Κάθε χρόνο, πετύχαμε τους στόχους μας και ανεβάσαμε το επίπεδο μας και θα συνεχίσουμε αυτό το πρότζεκτ.
Για την επόμενη χρονιά, ας δημιουργήσουμε μια φανταστική ατμόσφαιρα, στην έδρα μας.
Είμαι χαρούμενος που θα σας ξαναδώ σύντομα".
Δείτε παρακάτω τη δήλωση του Πίτου Μάκινεν.
Με ένα επικό VIDEO απο την Φινλανδία, ο Πίτου Μάκινεν, μίλησε για την ανανέωση της συνεργασίας του, με τον ΟΦΗ, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.
Οπως είπε ο Φινλανδός ακραίος του ΟΦΗ:
"Γεια, σε όλους. Είμαι ο Πίτου Μάκινεν απο την Φινλανδία.
Είμαι αριστερός ακραίος στην ομάδα του ΟΦΗ και είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι θα συνεχίσω μαζί σας, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.
Κάθε χρόνο, πετύχαμε τους στόχους μας και ανεβάσαμε το επίπεδο μας και θα συνεχίσουμε αυτό το πρότζεκτ.
Για την επόμενη χρονιά, ας δημιουργήσουμε μια φανταστική ατμόσφαιρα, στην έδρα μας.
Είμαι χαρούμενος που θα σας ξαναδώ σύντομα".
Δείτε παρακάτω τη δήλωση του Πίτου Μάκινεν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ