Η 19η αγωνιστική της Football league στο...πιάτο σας!
Δείτε τι έγινε σε όλα τα παιχνίδια της αγωνιστικής μέσα απο ένα VIDEO 9.5 λεπτών απο την κρατικη τηλεόραση!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Φωνές στα Χανιά, δεν γκέλαρε κανείς-Δείτε τι έγινε στον Football league
Ενας απο τους παράγοντες που άφησαν το στίγμα τους στον αθλητισμό του Ηρακλείου στα τέλη της δεκαετίας του '80, έφυγε απο τη ζωή. Ο λόγος για τον ιδρυτή του Ανδρογέα Γιώργο Τζομπανάκη. Ο εκλιπών έπαιξε σημαντικό ρόλο στην διάδοση του αθλητισμού και του μπάσκετ στην περιοχή του Αη Γιάννη, απο το 1987, όταν μετά την κατάκτηση του Ευρωμπάσκετ απο την Εθνική μας ομάδα του Γιάννη, του Γιαννάκη και των άλλων θρύλων του Ελληνικού μπάσκετ, ίδρυσε τον Ανδρογέα, ο οποίος έπαιξε σημαντικό ρόλο στον αθλητισμό της περιοχής και του αθλητισμού γενικότερα.
Στην επίσημη του ανακοίνωση ο Ανδρογέας, αναφέρει ότι:
"Αναπάντεχη είδηση έφτασε σήμερα 6 Μαρτίου στα αυτιά όλων με το άκουσμα του αιφνίδιου θανάτου του επίτιμου προέδρου της ομάδας Γεώργιου Τζομπανάκη. Ο επίτιμος πρόεδρος είχε ιδρύσει την ομάδα μας το 1987 μετά από αίτημα που έκαναν τα παιδιά της εποχής εκείνης για να μπορούν να αθλούνται, μετά την επιτυχία της Εθνικής ομάδας. Άνθρωπος δραστήριος στην περιοχή του Αη Γιάννη με πλούσια επιχειρηματική δραστηριότητα αλλά και αγάπη για τον αθλητισμό. Το όραμα του ξεκίνησε και έβγαλε καρπούς αφού πλήθος κόσμου από την περιοχή , και όχι μόνο, ασχολήθηκαν με τον αθλητισμό, μετά τις αμέτρητες πρωτοβουλίες που έιχε αναλάβει. Τιμήθηκε από την ομάδα πριν από ένα χρόνο ως επιτιμος πρόεδρος. Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου τα θερμότερα συλλυπητήρια στην σύζυγο του και στα παιδιά του. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει".
Συλλυπητήρια απο τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ
Με ανακοίνωση του ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια για τον θάνατο του ιδρυτή του Ανδρογέα Γιώργου Τζομπανάκη.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:
"Το Δ.Σ. του Ο.Φ.Η. συνήλθε έκτακτα με την είδηση του θανάτου του μέλους του και παράγοντα ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΖΟΜΠΑΝΑΚΗ και αποφάσισε να εκφράσει τα θερμά συλλυπητήρια του Σωματείου στους δικούς του και αντιπροσωπεία να παραστεί στην κηδεία του. Ας είναι ελαφρύ το χώμα της κρητικής γης που θα τον δεχθεί".
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και η επιτροπή μπάσκετ του συλλόγου, εκφράζουν ακόμη τα θερμά τους συλλυπητήρια στην οικογένεια Γουλιώτη, τόσο στον μικρό αθλητή της ακαδημίας Αιγαία, όσο και στον πατέρα Φώτη, για τον χαμό της συζύγου του. Δύναμη και κουράγιο σε όλη την οικογένεια.
Η αποστολή του ΟΦΗ επέστρεψε τη Δευτέρα (6/3) το πρωί, από τη Μυτιλήνη και η σκέψη πλέον στρέφεται στο επόμενο παιχνίδι, που είναι ξανά εκτός έδρας, κόντρα στην Ελευσίνα.
Στόχος του ΟΦΗ είναι να συνεχίσει το αήττητο σερί που έχει αρχίσει να χτίζει , καθώς έχει 4 νίκες σε ισάριθμους αγώνες.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα του Νίκου Παπαδόπουλου, οι παίκτες του ΟΦΗ, που αγωνίστηκαν στο παιχνίδι με την Καλλονή (1-2) θα έχουν ρεπό τη Δευτέρα, ενώ οι υπόλοιποι θα δώσουν στις 3.30 στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, φιλικό δίτερμα με την Κ19 του ΟΦΗ.
Η προετοιμασία για το εκτός έδρας παιχνίδι του ΟΦΗ στην Ελευσίνα, θα ξεκινήσει ουσιαστικά με προπόνηση, που θα γίνει την Τρίτη (7/3) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ενώ το ιατρικό επιτελείο θα αξιολογήσει τους τραυματίες Βουό και Μιλοσάβλιεφ, οι οποίοι δεν αγωνίστηκαν στη Μυτιλήνη.