
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ προχωράει ενωμένος και η προσπάθεια για την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ, θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος.
Το μήνυμα αυτό αναδείχθηκε απο την Εκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, η οποία έγινε το απόγευμα της Τρίτης (7/3) στο ξενοδοχείο Galaxy.
H Γ.Σ. πραγματοποιήθηκε προκειμένου να εγκριθεί η είσοδος στο Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 τριών νέων μελών (Νίκος Συριγωνάκης, Γιώργος Αλετράς, Δημήτρης Καλαιτζάκης), γεγονός που εγκρίθηκε ομόφωνα απο τους μετόχους, ωστόσο στο περιθώριο της Γ.Σ. έγινε μια αναλυτική ενημέρωση για την αγωνιστική πορεία της ομάδας και τα οικονομικά της ΠΑΕ.
Αυτό είναι κάτι άλλωστε που έχει ζητηθεί απο το σύνολο των μετόχων, προς την διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, την οποία και έχουν εκλέξει. Μια τακτική ενημέρωση για την αγωνιστική εικόνα της ομάδας και την εικόνα στα οικονομικά.
Να σημειωθεί ότι η Γ.Σ. είχε πλήρη απαρτία, καθώς το σύνολο των μετόχων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, είχαν παρουσία, γεγονός που δείχνει το κλίμα ενότητας και ομοψυχίας που επικρατεί αυτην την περίοδο στον ΟΦΗ.
Σε εκείνο που συμφώνησαν οι μέτοχοι της ΠΑΕ, είναι ότι το πλάνο της ομάδας, πρέπει να συνεχιστεί μέχρι το τέλος, όπως και η προσπάθεια για την άνοδο στην μεγάλη κατηγορία.
Ενώ, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, Γιάννης Πολεμαρχάκης έλαβε ομόφωνα την διαβεβαίωση όλων των μετόχων, ότι θα έχει την οικονομική τους στήριξη, ώστε η ομάδα να συνεχίσει την οικονομική της συνέπεια και την αξιοπιστία, κάτι που έχει κατακτήσει απο την περσινή χρονιά, όταν η ομάδα επιχειρηματιών, που φέτος έχει διευρυνθεί σε 14 μετόχους (και θα γίνουν και περισσότεροι μέσα απο την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου που τρέχει), ανέλαβε τις τύχες της ομάδας, με στόχο να την επαναφέρει εκεί που αξίζει να βρίσκεται.
Ο Γιάννης Πολεμαρχάκης με την βοήθεια του υπεύθυνου λογιστηρίου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Μανώλη Βασιλάκη, έκανε μια αναλυτική ενημέρωση στα οικονομικά της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, δίνοντας βάση, στην έλλειψη εσόδων απο τα τηλεοπτικά δικαιώματα της φετινής χρονιάς και άλλων προβλημάτων της Β' Εθνικής, η οποία είναι μια κατηγορία χωρίς έσοδα.
Οι μέτοχοι της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, δεσμεύθηκαν ότι θα καλύψουν αυτήν την απώλεια, ώστε να βγεί σε πέρας ο προυπολογισμός που έχει καραρτιστεί για την φετινή χρονιά, ώστε η ομάδα να συνεχίσει απρόσκοπτα τη λειτουργία της.
Παράλληλα, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ενημέρωσε τους μετόχους, για την αγωνιστική πορεία της ομάδας, το τελευταίο διάστημα, την έλευση του νέου προπονητή Νίκου Παπαδόπουλου και την εικόνα της ομάδας στα τελευταία παιχνίδια, η οποία κρίνεται θετική και βάσει και των αποτελεσμάτων.
Ο Γιάννης Πολεμαρχάκης, εξέφρασε την πεποίθηση ότι ο ΟΦΗ, πρέπει να διεκδικήσει μέχρι το τέλος τις ελπίδες που του αναλογούν για την άνοδο, για πολλούς λόγους, ενώ αναφέρθηκε και στο ζήτημα της ένστασης, που έχει κάνει ο ΟΦΗ σε βάρος της Λαμίας για αντικανονική συμμετοχή ποδοσφαιριστή, για την οποία η πλευρά του ΟΦΗ, θεωρεί ότι υπάρχουν σοβαρές ποθανότητες δικαίωσης, κάτι που αν συμβεί μπορεί να φέρει νέα δεδομένα στην μάχη της ανόδου.
Σε κάθε περίπτωση, εκείνο στο οποίο συμφώνησαν οι μέτοχοι του ΟΦΗ, είναι οτι το πλάνο της ομάδας, θα πρέπει να συνεχιστεί και ο ΟΦΗ να εξαντλήσει όλα τα περιθώρια για το στόχο που έχει θέσει, μήνυμα το οποίο θα πρέπει να μεταφερθεί προς πάσα κατεύθυνση.
Ο ΟΦΗ είναι μεγάλος σύλλογος, έχει ιστορία και σε άλλες στιγμές του πρόσφατου και μακρινού παρελθόντος, τα κατάφερε, ακόμα και όταν οι πιθανότητες δεν ήταν υπέρ του. Το ίδιο μπορεί να γίνει και αυτή τη φορά, αρκεί να υπάρχει πίστη και ενότητα απο όλους.
Η Γ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 κράτησε πάνω απο 3 ώρες, καθώς αναλύθηκαν διεξοδικά όλα τα παραπάνω ζητήματα, εκφράστηκαν απόψεις απο τους μετόχους, έγινε διάλογος και αναδείχθηκε για μια ακόμη φορά, η αγάπη των ανθρώπων που έχουν σήμερα τις τύχες του ΟΦΗ, ώστε η ομάδα να συνεχίσει να λειτουργεί με την υγεία και την αξιοπιστία που την διέπει τον τελευταίο 1,5 χρόνο.
Οι 14 μέτοχοι του ΟΦΗ που εκπροσωπήθηκαν στην Εκτακτη Γ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ, είναι οι: Γιάννης Βάβουλας, Βασίλης Ζηδιανάκης, Αντώνης Καράτζης, Μανώλης Κουμαντάκης, Μιχάλης Μυλωνάκης, Μανώλης Ορφανάκης, Γιώργος Πλουμάκης, Γιάννης Πολεμαρχάκης, Παντελής Σαπουνάκης, Αντίπας Σηφάκης, Γιάννης Τσακαλάκης, Γιάννης Φασουλάς, Χριστίνα και Μηνάς Χαλκιαδάκης, Γιώργος Χατζάκης.
Παρών επίσης ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, ο οποίος εκπροσωπήθηκε στην Γ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με το 10% που ανήκει εκ του νόμου στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Η φωτογραφία είναι απο την Εκτακτη Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 που έγινε στο ξενοδοχείο Galaxy.
Προπόνηση με δυνατή βροχή έκανε στο Δημοτικό στάδιο Μεγάρων ο ΟΦΗ, με την οποία και ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση με την Ελευσίνα (Κυριακή 12/3, 3μμ). Η προπόνηση ολοκληρώθηκε χωρίς προβλήματα και αμέσως μετά η αποστολή κατέλυσε στο ξενοδοχείο που διαμένει στην Ελευσίνα.
Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε υπο δυνατή βροχή στο Δημοτικό στάδιο Μεγάρων, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε το Σάββατο (11/3) την προετοιμασία του για την αναμέτρηση στην Ελευσίνα (Κυριακή 12/3, 3μμ).
Η προπόνηση ολοκληρώθηκε δίχως προβλήματα και η αποστολή του ΟΦΗ αποσύρθηκε στο ξενοδοχείο, που έχει καταλύσει.
Με ανακοινωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ευχαριστεί για την παραχώρηση του γηπέδου των Μεγάρων :
-Τη δημοτική αρχή και την αντιδήμαρχο Γιάννα Ρήγα.
-Τον υπεύθυνο του σταδίου Νικόλαο Πατσίρη.
-Τον προπονητή Σταύρο Φωτίου.
-Την ομάδα του Βύζαντα Μεγάρων.
H φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ, είναι απο την προπόνηση στα Μέγαρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ο ΟΦΗ πηγαίνει στην Ελευσίνα (Κυριακή, 12/3, 3μμ) με σκοπό να συνεχίσει το αήττητο σερί του και να κάνει το 5Χ5 στο πρωτάθλημα της Β' Εθνικής, κόντρα στην ουραγό ομάδα του πρωταθλήματος.
Ο Νίκος Παπαδόπουλος πήρε στην αποστολή 19 παίκτες, μεταξύ των οποίων μετά απο καιρό και τον Αντώνη Μπουρσέλη, ο οποίος έχει ξεπεράσει τον τραυματισμό του.
Εκτός έμειναν οι τραυματίες Βουό, Μιλοσάβλιεφ και Κοιλιάρας.
Ολα δείχνουν ότι και σε αυτό το παιχνίδι, ο τεχνικός του ΟΦΗ, απο πλευράς ενδεκάδας θα στηριχθεί στην "συνταγή" των τελευταίων αγωνιστικών, που έχουν φέρει τον ΟΦΗ να είναι αήττητος στα τελευταία παιχνίδια.
Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ αναφέρει:
"Με προπόνηση που έγινε την Παρασκευή (10/3) το πρωί, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, επί Κρητικού εδάφους, για την αναμέτρηση της Κυριακής (12/3, 3μμ) με την Ελευσίνα εκτός έδρας.
Στην αποστολή, ο προπονητής του ΟΦΗ, συμπεριέλαβε 19 ποδοσφαιριστές.
Την αποστολή του ΟΦΗ απαρτίζουν οι: Στρέζος, Δερμιτζάκης, Κιάσσος, Κώτσιος, Κομεσίδης, Βαλλιάνος, Οστοιτς, Παντίδος, Αντουκόρ, Μητρόπουλος, Νάστος, Μπουρσέλης, Χαντί, Πουρτουλίδης, Μπόατεγκ, Ράντι, Ογκμποε, Πάγκαλος, Μάνος.
Εκτός αποστολής έμειναν οι τραυματίες Βουό, Μιλοσάβλιεφ, Κοιλιάρας και οι: Δάφκος, Φαζός, Χίσι, Βρεττός, Κοντογιάννης, Μανιαδής.
Ο ΟΦΗ θα ολοκληρώσει την προετοιμασία του για το παιχνίδι με την Ελευσίνα, με προπόνηση που θα γίνει το Σάββατο (11/3) το μεσημέρι στα Μέγαρα".