Kοντά στην προσπάθεια της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, βρέθηκε σύσσωμο το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, στη νίκη επί της Καλαμάτας με 3-0 (25-23, 25-22, 25-22) στο κλειστο γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Μετά τη λήξη του αγώνα, τα μέλη του Δ.Σ. βρέθηκαν στο γραφείο του προέδρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη και του έδωσαν συγχαρητήρια, για τη σπουδαία νίκη της ομάδας και μάλιστα με πολύ καλή εμφάνιση.
"Πάμε δυνατά και την Τετάρτη, απέναντι στην Κηφισιά, να διπλασιάσουμε τις νίκες μας. Καλούμε τον κόσμο του ΟΦΗ, να βρεθεί στο πλευρό της ομάδας βόλεϊ, που μας έκανε περήφανους φέτος, με την συμμετοχή της στην Ευρώπη και συνεχίζει να κρατάει ψηλά τη σημαία και στο Ελληνικό πρωτάθλημα. Ολοι στο παλατάκι μας, την Τετάρτη" αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
O ΟΦΗ θέλει να διπλασιάσει τις νίκες του στην Volley League.
Μετά τη νίκη με 3-0 επί της Καλαμάτας, υποδέχεται την Τετάρτη (12/11, 5μμ), ξανά στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, την Κηφισιά, στο εξ' αναβολής παιχνίδι της 1ης αγωνιστικής.
Οπως τονίζει για το παιχνίδι, ο τεχνικός του ΟΦΗ, Γιάννης Καλμαζίδης "μετά τη νίκη επί της Καλαμάτας, έχουμε μπροστά μας, αλλά δυο παιχνίδια στην έδρας μας, με την Κηφισιά και τον ΠΑΟΚ. Κάθε παιχνίδι είναι ξεχωριστό. Πρώτα μας ενδιαφέρει το παιχνίδι με την Κηφισιά και πόσο καλά μπορούμε να προετοιμαστούμε για αυτό. Η ομάδα της Κηφισιάς, έχει δείξει τα δόντια της, έπαιξε πολύ καλά τα προηγούμενα παιχνίδια. Πρέπει να παίξουμε ξανά δυνατά και να διεκδικήσουμε τη νίκη».
Nα σημειωθεί ότι, την προσεχή Δευτέρα (17/11, 5μμ) ο ΟΦΗ παίζει ξανά στο κλειστό του ΒΑΚ, με αντίπαλο, τον ΠΑΟΚ, στην τρίτη σερί εντός έδρας του, αναμέτρηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ στην εκπνοή της προθεσμίας (deadline) που είχε, έβγαλε το κεφάλι του απο τη λαιμητόμο, καθώς το CAS (Eυρωπαϊκό Διαιτητικό Δικαστήριο), έκανε δεκτή την προσφυγή της κρητικής ΠΑΕ, κατά της αφαίρεσης βαθμών, που της είχε επιβληθεί απο το Διαιτητικό Δικαστήριο της ΕΠΟ, για οφειλές στον άλλοτε ποδοσφαιριστή Θανάση Παπάζογλου.
Την ποινή, είχε εφαρμόσει η Σούπερ Λίγκ (είχε αφαιρέσει δηλαδή τρείς βαθμούς απο τον ΟΦΗ), ενώ η κύρια απόφαση, του Διαιτητικού Δικαστηρίου της ΕΠΟ, επέβαλλε στην ΠΑΕ ΟΦΗ, να πληρώσει μέχρι την Παρασκευή (7/11), στον άλλοτε ποδοσφαιριστή ,το ποσό των 85 χιλ. ευρώ και τους τόκους δεκαετίας, για να πάρει πίσω τους βαθμούς, που είχαν αφαιρεθεί.
Ωστόσο, το ανώτατο δικαστήριο, που είναι το CAS, με την απόφαση του, ουσιαστικά αναστέλλει όλες τις κυρώσεις προς την ΠΑΕ ΟΦΗ, στην οποία επιστρέφονται οι τρείς βαθμοί, ενώ δεν είναι υποχρεωμένη, να πληρώσει τον ποδοσφαιριστή.
Οπως αναφέρει στην ανακοίνωση της η Σούπερ Λίγκ, η οποία ήδη επέστρεψε τους βαθμούς στον ΟΦΗ, στην επίσημη βαθμολογία της (πλέον ο ΟΦΗ έχει 6 βαθμούς και όχι τρείς), η επιστροφή των βαθμών, γίνεται μέχρι "το C.A.S. να αποφανθεί επί της εφέσεως που η Π.Α.Ε. Ο.Φ.Η. έχει ασκήσει κατά της ως εν λόγω απόφασης του Διαιτητικού Δικαστηρίου της Ε.Π.Ο.”
Στον ΟΦΗ, πήραν βαθιά ανάσα και "έσκασαν" τα πρώτα χαμόγελα, σε μια πραγματικά δύσκολη εποχή για την ομάδα, με όλα όσα συμβαίνουν αγωνιστικά και εξωαγωνιστικά.
Σε αυτό το σκληρό πόκερ, όπως είναι η υπόθεση Παπάζογλου, ο ΟΦΗ, με την απόφαση του CAS, κερδίζει χρόνο, μέχρι η κύρια αγωγή να εκδικαστεί.
Η πλευρά του ΟΦΗ, βγαίνει αλώβητη-σε αυτή τη φάση-απο αυτήν την δύσκολη υπόθεση, το χειρισμό της οποίας είχε αναθέσει στο γραφείο του έγκριτου νομικού, άλλοτε προέδρου της ΕΠΟ και διαιτητή του CAS Σοφοκλή Πιλάβιου, κίνηση που κρίθηκε επιτυχημένη, καθώς έστω και στο 90' ο ΟΦΗ πέτυχε το γκολ, που επιδίωκε και απογοήτευσε τους αντιπάλους του, στην υπόθεση αυτή.
Η οποία βέβαια δεν έχει τελειώσει, αλλά με το deadline που υπήρχε και το τρόμο της αφαίρεσης βαθμών, είχε προκαλέσει αναταράξεις, στην κρητική ομάδα και στον κόσμο της.
Η υπόθεση του CAS ήταν μια δύσκολη μάχη must win για τον ΟΦΗ και είναι επιτυχία, το γεγονός ότι μέσα σε μια εβδομάδα (αν και το CAS δεν φημίζεται για τις γρήγορες αποφάσεις του), η πλευρά του ΟΦΗ, κατάφερε να πάρει την αναστολή των πόινών που επεδίωκε, την ώρα που οι αντίπαλοι του, ήταν έτοιμοι να πάνε στην...τράπεζα για να εισπράξουν, τα χρήματα τους, καθώς αν δεν υπήρχε θετική εξέλιξη με το CAS αυτό, θα ήταν μονόδρομος για τον ΟΦΗ.
Η ανακοίνωση της Super League: “Ανακοινώνεται ότι σε εκτέλεση της σημερινής (από 7/11/2025) υπ´ αριθμ. 2025/A/11911 απόφασης ασφαλιστικών μέτρων του Court of Arbitration for Sport (C.A.S.), επιστρέφονται στην Π.Α.Ε. Ο.Φ.Η. οι τρεις (3) βαθμοί που αφαιρέθηκαν δυνάμει της υπ’ αριθ. 51/2025 απόφασης του Διαιτητικού Δικαστηρίου Ποδοσφαίρου της ΕΠΟ, μέχρι το C.A.S. να αποφανθεί επί της εφέσεως που η Π.Α.Ε. Ο.Φ.Η. έχει ασκήσει κατά της ως εν λόγω απόφασης του Διαιτητικού Δικαστηρίου της Ε.Π.Ο.”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Αποκάλυψη: Στα χέρια του Σοφοκλή Πιλάβιου, η μάχη του ΟΦΗ στο CAS για τον Παπάζογλου