Σε ένα παιχνίδι που εξελίχθηκε σε θρίλερ, ο ΟΦΗ, προηγήθηκε δυο φορές του ΠΑΟΚ με 1-0 και 2-1, αλλά οι Θεσσαλονικείς έκαναν την ανατροπή, έστειλαν το παιχνίδι στο ται-μπρέικ και το πήραν με 2-3, έχοντας απόλυτο ηγέτη τον Κουβανό διαγώνιο Ερνάντες, ο οποίος τελείωσε το παιχνίδι με 27 πόντους.
Ο ΟΦΗ, δεν έφυγε με άδεια χέρια απο το γήπεδο, καθώς πήρε τον ένα βαθμό (και ανέβηκε στους 7), αλλά υπάρχει πίκρα για το γεγονός ότι δεν πήρε τη νίκη, σε ένα παιχνίδι απαγορευτικό για καρδιακούς, που έγινε σε φανταστική ατμόσφαιρα στο "παλατάκι" του ΟΦΗ, είχε τρομερές φάσεις, αλλά και σπουδαίες στιγμές φερ-πλέι απο τους αθλητές και των δυο ομάδων, που έδειξαν ήθος, διευκολύνοντας το έργο των διαιτητών, σε μια αποθέωση της ομορφιάς του βόλεϊ.
Ο ΟΦΗ είχε και πάλι κορυφαίο τον Σέρβο πασαδόρο Μιχάιλο Μίτιτς, ο οποίος ήταν...παντού (πάσα, σέρβις, μπλοκ και 10π-5 μπλοκ), αλλά και τους Μιχαίλοβιτς (19), Μολίνα (18) σε εξαιρετική μέρα.
Ο ΠΑΟΚ είχε τον Ερνάντες, ο οποίος με 27π πήρε στην πλάτη του την ομάδα του και την οδήγησε στη νίκη. Ειδικά στο κομβικό 4ο σετ, όπου ο ΠΑΟΚ έκανε το 2-2, ο Ερνάντες, έμοιαζε να παίζει μόνος του, ενώ καθάρισε και τους δυο τελευταίους κρίσιμους πόντους του σετ, μετά το 24-24, όπου είχε δεχθεί ένα τρομερό μπλοκ απο τον Βαιόπουλο.
Ο ΠΑΟΚ δεν είχε τον τραυματία Τόρες και ο ΟΦΗ έχασε στην αρχή του αγώνα τον Κύπριο κεντρικό Μάριο Στρουγκάρεβιτς, ο οποίος έσπασε το δάχτυλο του.
Ο ΠΑΟΚ σε κάποιες στιγμές έπαιζε με 3 λίμπερο (Μιχελάκης, Κοκκινάκης, Καρασαββίδης, με τους δυο τελευταίους να παίζουν ακραίοι) και 4 Ελληνες (συν τον Μούχλια).
Ο ΟΦΗ πήρε σημαντικές λύσεις απο τον Ρουμελιωτάκη, που ήρθε απο τον πάγκο.
Ο ΟΦΗ πήρε εύκολα το πρώτο σετ (25-18), ο ΠΑΟΚ έκανε το ίδιο στο δεύτερο (20-25). Στο τρίτο σετ ο ΟΦΗ ήταν καταιγιστικός (25-18), ενώ στο τέταρτο ο ΟΦΗ προηγήθηκε με 17-15, αλλά εκεί δέχθηκε ένα σερί 1-5 που έφερε τον ΠΑΟΚ στο 18-20. Ο ΠΑΟΚ με τον Ερνάντες, πήγε στο σετ μπολ (22-24), ο ΟΦΗ ισοφάρισε με τρομερό μπλοκ του Βαιόπουλου στον Ερνάντες (24-24), αλλά ο Κουβανός πήρε το αίμα του πίσω με δυο πόντους και ο ΠΑΟΚ έκλεισε το σετ 24-26 και έκανε το 2-2.
Στο ται-μπρέικ ο ΠΑΟΚ μπήκε δυνατά, έναντι του απογοητευμένου ΟΦΗ.
Με πόντους απο τους κεντρικούς του, Κόλεφ και Κάρτεφ, προηγήθηκε με 7-11 και έκλεισε το σετ και το παιχνίδι με 9-15.
Διαιτητές: Γεροθόδωρος, Καραπουλάκης, Παρατηρητής: Κοκοτσάκης, Επόπτες: Πρώιος, Ξηρουχάκης, Γραμματεία: Παπαδάκη Ανθ..
Διακύμανση:
1ο σετ: 8-5, 16-12, 21-15, 25-18.
2ο σετ: 6-8, 12-16, 16-21, 20-25.
3ο σετ: 8-4, 16-13, 21-16, 25-18.
4ο σετ: 8-7, 16-15, 19-21, 24-26.
5ο σετ: 4-5, 7-10, 9-12, 9-15.
*Οι πόντοι του ΟΦΗ προήλθαν από 4 άσσους, 52 επιθέσεις, 8 μπλοκ και 39 λάθη αντιπάλων και του ΠΑΟΚ προήλθαν από 6 άσσους, 60 επιθέσεις, 6 μπλοκ και 30 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 2-3 (25-18, 20-25, 25-18, 24-26, 09-15) σε 128'.
Ο.Φ.Η. (Γιάννης Καλμαζίδης): Μάκινεν 5 (5/13 επ., 30% υπ. - 10% άριστες), Στρουγκάρεβιτς, Μολίνα 18 (14/28 επ., 3 άσσοι, 1 μπλοκ, 61% υπ. - 28% άριστες), Μιχάλοβιτς 19 (18/33 επ., 1 άσσος), Βαϊόπουλος 5 (3/10 επ., 2 μπλοκ), Μίτιτς 10 (5/5 επ., 5 μπλοκ) / Συναδινός (λ, 44% υπ. - 15% άριστες), Ρουμελιωτάκης 5 (5/7 επ., 62% υπ. - 50% άριστες), Καφαντάρης, Σταθέλος 2 (2/3 επ.).
Π.Α.Ο.Κ. (Βαλάντης Μαμάης): Κοκκινάκης 11 (10/27 επ., 1 μπλοκ, 64% υπ. - 41% άριστες), Κόλεφ 13 (9/11 επ., 4 μπλοκ), Γαλιώτος 9 (6/9 επ., 3 άσσοι), Ερνάντες 27 (24/46 επ., 3 άσσοι), Μούχλιας 4 (4/10 επ., 55% υπ. - 21% άριστες), Κάρτεφ 8 (7/12 επ., 1 μπλοκ) / Μιχελάκης (λ, 53% υπ. - 32% άριστες), Παπανικολάου, Τακουρίδης, Καρασαββίδης, Μπόνιας.
Πριν την έναρξη του αγώνα, ΟΦΗ -ΠΑΟΚ 2-3 (25-18, 20-25, 25-18, 24-26, 09-15), η ομάδα του ΟΦΗ, βράβευσε τον Γιώργο Μιχελάκη, για την προσφορά του στον ΟΦΗ.
Ο Χανιώτης λίμπερο του ΠΑΟΚ, ήταν πέρσι με τη φανελα του ΟΦΗ, το κορυφαίο λίμπερο της Volley League.
Τη βράβευση στον Γιώργο Μιχελάκη, έκανε ο πρόεδρος του ΟΦΗ, Γιάννης Δανδάλης, με ένα μπουκέτο λουλούδια και αναμνηστικά του ΟΦΗ.
Οπως είπε ο Γιώργος Μιχελάκης "ευχαριστώ πολύ τον πρόεδρο του ΟΦΗ και τον Οργανισμό για τη βράβευση. Μπήκαμε συγκεντρωμένα στο ται-μπρέικ πήραμε μια διαφορά και κερδίσαμε το παιχνίδι. Είναι σημαντική νίκη, γιατί προερχόμασταν απο δυο κακά αποτελέσματα. Θέλαμε μια τόνωση και μια νίκη για να ανέβουμε ψυχολογικά. Το παιχνίδι είχε διακυμάνσεις και απο τις δυο ομάδες και τελικά κερδίσαμε εμείς".
*ΜVP της αναμέτρησης, ο Ερνάντες του ΠΑΟΚ, με τον Κουβανό διαγώνιο να τελειώνει το παιχνίδι με 27π (24/46 επ., 3 άσσοι). Τη βράβευση στον Ερνάντες, έκανε ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης.
Στο γήπεδο, βρέθηκε και ο βουλευτής Ηρακλείου της ΝΔ, Μάξιμος Σενετάκης.
Η ήττα του ΟΦΗ στο τάι-μπρέικ απο τον ΠΑΟΚ με 2-3 (25-18, 20-25, 25-18, 24-26, 09-15), στη σκληρή κόντρα του κλειστού γυμναστηρίου του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, έφερε ανάμικτα συναισθήματα στο στρατόπεδο του ΟΦΗ.
Οπως είπε ο προπονητής του ΟΦΗ Γιάννης Καλμαζίδης, υπάρχει πίκρα για την ήττα, αλλά απο την άλλη ο απολογισμός των 7 βαθμών για τον ΟΦΗ, στα παιχνίδια με Κηφισιά, Καλαμάτα και ΠΑΟΚ, δεν είναι άσχημος.
Οπως ανέφερε ο τεχνικός της κρητικής ομάδας «σίγουρα αυτή τη στιγμή υπάρχει πίκρα. Αλλά αν το δούμε πιο σφαιρικά και πιο αντικειμενικά, δεν πρέπει να είμαστε στεναχωρημένοι επειδή χάσαμε από τον ΠΑΟΚ. Μιλάμε για μια ομάδα που διεκδικεί τον τίτλο, ενώ εμείς ανήκουμε —θεωρητικά— σε άλλη κατηγορία δυναμικότητας. Αυτό κάτι σημαίνει. Σημαίνει ότι έχουμε κάνει βήματα μπροστά. Ότι είμαστε κοντά. Πολύ κοντά για να κάνουμε την υπέρβαση. Είχαμε και ατυχία με το πώς κύλησαν κάποιες φάσεις. Τρεις φορές φτάσαμε σε κομβικό σημείο, και ο Μάριος (σ.σ. Στρουγκάρεβιτς) —μάλλον— έχει σπάσει το δάχτυλό του σε μια προσπάθεια για μπλοκ. Αυτά είναι μέσα στον αθλητισμό. Κρατάμε όμως τη μαχητικότητά μας και είμαι σίγουρος ότι θα τη δείξουμε και στα επόμενα παιχνίδια. Ολοκληρώθηκε ένα δεκαήμερο με τρία συνεχόμενα εντός έδρας ματς, όπου πήραμε δύο καθαρές νίκες με Καλαμάτα και Κηφισιά, και ένα πόντο στο τάι-μπρέικ με τον ΠΑΟΚ. Είναι πολύ καλός απολογισμός. Η νίκη, μάλιστα, με την Καλαμάτα αποκτά μεγαλύτερη αξία βλέποντας τι έκανε χθες, κερδίζοντας τον Ολυμπιακό με 3-2. Αυτό κάτι δείχνει. Όπως είπα από την αρχή της χρονιάς, πρόκειται για ένα πρωτάθλημα εξαιρετικά ανταγωνιστικό. Ιδιαίτερα οι μικρότερες —σε εισαγωγικά— ομάδες θα κάνουν ζημιές, θα δείξουν τα δόντια τους και έχουν κάθε λόγο να σκαρφαλώσουν πιο ψηλά. Καλή συνέχεια σε όλους».
Ο κεντρικός του ΟΦΗ Βαγγέλης Βαΐόπουλος δήλωσε ότι «πάντα όταν ένα παιχνίδι πηγαίνει στο τάι-μπρέικ, ο χαμένος μένει με μια πίκρα. Είναι μια δύσκολη στιγμή, το περιμένουμε, το γνωρίζουμε όλοι. Ξέρουμε επίσης ότι κάποια στιγμή θα “καθίσει” αυτή η αίσθηση σε όλους μέσα στην ομάδα — είναι μέρος της διαδικασίας. Από τη δική μας πλευρά, δεν μπορούμε να πούμε ότι κάναμε την καλύτερη εμφάνιση. Παρ’ όλα αυτά, όλα τα παιδιά πάλεψαν. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια καταρχάς στον ΠΑΟΚ. Αν δεν κάνω λάθος, σήμερα κάποια στιγμή αγωνίζονταν πέντε Έλληνες, κάτι που είναι πραγματικά σημαντικό και δείχνει ότι υπάρχει βάθος και συνέχεια. Συγχαρητήρια και στο τεχνικό τιμ. Θέλω επίσης να δώσω συγχαρητήρια και σε κάποια δικά μας παιδιά. Στον Γιάννη Ρουμελιωτάκη, που μπήκε από τον πάγκο και βοήθησε όπως του ζητήθηκε. Είναι σημαντικό για εμάς να έχουμε παίκτες έτοιμους να προσφέρουν. Η συνέχεια για τον ΟΦΗ περιλαμβάνει τον αγώνα με τον Πανιώνιο. Ξέρουμε καλά ότι στη Volley League κάθε παιχνίδι είναι ένα challenge. Όλες οι ομάδες είναι δύσκολες και όλα εξαρτώνται από το πώς θα προσεγγίσεις τον αγώνα και αν θα είσαι στη μέρα σου. Πρέπει να δουλέψουμε, να δούμε τι δεν λειτούργησε σωστά σήμερα και να είμαστε έτοιμοι σε κάθε ματς. Καλή συνέχεια σε όλους».
O μεγάλος πρωταγωνιστής του ΠΑΟΚ Φερνάντο Ερνάντεζ δήλωσε: «Το βόλεϊ ξεκινάει να έχει περισσότερη προβολή στην Ελλάδα γιατί είναι ένα εκπληκτικό άθλημα και πιστεύω ότι ο κόσμος αρχίζει το καταλαβαίνει. Πολλοί καλοί παίκτες από όλο τον κόσμο έρχονται να παίξουν εδώ, οπότε είναι πολύ ωραίο. Είναι μία χώρα που αγαπώ πολύ, όλοι το ξέρουν. Είναι η τρίτη μου χρονιά και είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι μέρος του ελληνικού πρωταθλήματος.
Ο αγώνας ήταν πολύ δύσκολος γιατί ερχόμασταν από δύο ήττες. Όλοι περιμένουν αυτή η ομάδα να έχει πάντα επιτυχία. Είναι φυσιολογική η πίεση! Πρέπει να κρατάμε στο μυαλό μας τι πρέπει να κάνουμε. Αλλά πιστεύω πως σήμερα όλοι ήταν συγκεντρωμένοι, γιατί ήταν πολύ δύσκολο να ανατρέψουμε το 2-1 και στο τέλος καταφέραμε να κερδίσουμε. Αυτή η νίκη είναι αφιερωμένη στον πρόεδρο και στο τεχνικό επιτελείο, γιατί όλοι τους είναι μέρος αυτής της μεγάλης επιτυχίας. Είμαι πολύ χαρούμενος και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι!».
Ο προπονητής του ΠΑΟΚ Βαλάντης Μαμάης που έκανε το ντεμπούτο του ως Α προπονητής είπε: «Η σημερινή νίκη ήρθε μετά από μια δύσκολη και μεγάλη εβδομάδα, στην οποία είχαμε την αλλαγή του προπονητή και δύο πολύ άσχημα αποτελέσματα, καθώς και τραυματισμούς, όπως του Τόρες. Αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός ότι ο Ερνάντεζ, παρά την ενόχληση στην γάμπα που είχε τις προηγούμενες ημέρες, σήμερα έκανε μια εξαιρετική εμφάνιση. Το σημερινό 2-3 μπορεί να μας βοηθήσει, καθώς ήμασταν σε μια δύσκολη έδρα με μια πολύ καλή ομάδα. Από το 2-1 ανταποκρίθηκαν όλα τα παιδιά, έδωσαν την ψυχή τους και πιστεύω ότι ήταν μια σπουδαία νίκη βάσει της κατάστασης που ήμασταν! Σίγουρα, όταν παίζεις στον ΠΑΟΚ, δεν πρέπει να χάνεις, αλλά η ομάδα έδειξε χαρακτήρα. Πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους παίκτες και το τεχνικό επιτελείο μας!».