Τα κορίτσια της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, μετά τη μεγάλη τους νίκη επι των Αμαζόνων με 0-3 για την Pre League Γυναικών, βρέθηκαν στο πλευρό της ομάδας μπάσκετ Ανδρών του ΟΦΗ, στο κλειστό του Μίλωνα (ήττα του ΟΦΗ με 82-66).
Ο ΟΦΗ, είναι μια οικογένεια!
Στο κολυμβητήριο Ηρακλείου, βρέθηκε ο Υπουργός Αθλητισμού Γιάννης Βρούτσης, με αφορμή την ανακοίνωση της κατασκευής δεύτερης πισίνας, αλλά και βελτιώσεις στην υφιστάμενη πισίνα.
Ο Υπουργός Αθλητισμού, είχε την ευκαιρία να συζητήσει με τους πολίστες του ΟΦΗ, οι οποίοι εκείνη την ώρα, έκαναν την προπόνηση τους.
Τα ευχάριστα νέα, αντιμετωπίστηκαν με χαμόγελο και ικανοποίηση απο τους πολίστες του ΟΦΗ, οι οποίοι τόνισαν στον κ. Βρούτση την αναγκαιότητα, για μια δεύτερη πισίνα και το πόσο αυτή η εξέλιξη θα βοηθήσει την ανάπτυξη του υγρού στίβου στο Ηράκλειο.
Για αρκετή ώρα, ο Υπουργός, συνομίλησε μαζί τους και ανέφερε ότι θα κάνει ότι είναι δυνατόν, ώστε το έργο να προχωρήσει με γοργούς ρυθμούς.
Πριν την έναρξη του αγώνα, ΟΦΗ -ΠΑΟΚ 2-3 (25-18, 20-25, 25-18, 24-26, 09-15), η ομάδα του ΟΦΗ, βράβευσε τον Γιώργο Μιχελάκη, για την προσφορά του στον ΟΦΗ.
Ο Χανιώτης λίμπερο του ΠΑΟΚ, ήταν πέρσι με τη φανελα του ΟΦΗ, το κορυφαίο λίμπερο της Volley League.
Τη βράβευση στον Γιώργο Μιχελάκη, έκανε ο πρόεδρος του ΟΦΗ, Γιάννης Δανδάλης, με ένα μπουκέτο λουλούδια και αναμνηστικά του ΟΦΗ.
Οπως είπε ο Γιώργος Μιχελάκης "ευχαριστώ πολύ τον πρόεδρο του ΟΦΗ και τον Οργανισμό για τη βράβευση. Μπήκαμε συγκεντρωμένα στο ται-μπρέικ πήραμε μια διαφορά και κερδίσαμε το παιχνίδι. Είναι σημαντική νίκη, γιατί προερχόμασταν απο δυο κακά αποτελέσματα. Θέλαμε μια τόνωση και μια νίκη για να ανέβουμε ψυχολογικά. Το παιχνίδι είχε διακυμάνσεις και απο τις δυο ομάδες και τελικά κερδίσαμε εμείς".
*ΜVP της αναμέτρησης, ο Ερνάντες του ΠΑΟΚ, με τον Κουβανό διαγώνιο να τελειώνει το παιχνίδι με 27π (24/46 επ., 3 άσσοι). Τη βράβευση στον Ερνάντες, έκανε ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης.
Στο γήπεδο, βρέθηκε και ο βουλευτής Ηρακλείου της ΝΔ, Μάξιμος Σενετάκης.