Του Γιώργου Κορτσιδάκη Πίσω από τον θρίαμβο του ΟΦΗ στο ΟΑΚΑ, επι του Παναθηναικού (1-3), είχαμε και διαιτητικά όργια σε βάρος του ΟΦΗ, τα οποία ασφαλώς δεν μπορούν και δεν πρέπει να περνάνε απαρατήρητα, επειδή ο ΟΦΗ κέρδισε το παιχνίδι!Και το ερώτημα είναι θα πληρώσει κανείς, για όλα αυτά που συνέβησαν ή ο θόρυβος από το θρίαμβο του ΟΦΗ και το ναυάγιο του Παναθηναικού, θα σκεπάσει, κάποια εγκληματικά λάθη, που έγιναν στο παιχνίδι;Οι βοηθοί Δημόπουλος και Ζήρδας, έπαθαν …αγκύλωση, στα δυο πρώτα γκολ του ΟΦΗ, «χάνοντας» τον αέρινο Δημήτρη Μάνο, που εφορμούσε στην αντίπαλη περιοχή.Και στις δυο περιπτώσεις, οι βοηθοί έμειναν μεταξεταστέοι και σήκωσαν τη σημαία, υποδεικνύοντας οφσάιντ τον σκόρερ.Αν δεν υπήρχε το VAR, θα μιλούσαμε για μνημειώδη αλλοίωση του αποτελέσματος!Λάθη όμως, έκανε και ο διαιτητής Τζήλος.Η σπουδή του, να ακυρώσει το γκολ του Γιαννούλη με επιθετικό φάουλ, επειδή σήκωσε το πόδι του σε μια διεκδίκηση, μπροστά από τον Μακέντα…