Παίζει με τη φωτιά ο ΟΦΗ, στη ρεβάνς με τον Αστέρα, στο Γεντί Κουλέ.
Το πρώτο ημίχρονο, βρίσκει τον ΟΦΗ να χάνει με 1-0, σκορ με το οποίο είχε λήξει το πρώτο παιχνίδι στην Τρίπολη.
Δεν είναι όμως, μόνο αυτό.
Η εικόνα της ομάδας, στο πρώτο 45λεπτο, δεν είναι αυτή που θα έπρεπε, για τη σημασία του αγώνα και για ένα παιχνίδι στο οποίο ο ΟΦΗ παίζει την πρόκριση του, στον τελικό Κυπέλλου, μετά απο 35 χρόνια.
Ο Αστέρας, βρήκε το γκολ, που χρειαζόταν στο 10', όταν ο Μπαρτόλο μπήκε κάθετα στην άμυνα του ΟΦΗ, έβγαλε ασίστ στον Mora Munoz, ο οποίος πλάσαρε ιδανικά για το 0-1.
Η ομάδα της Τρίπολης, απείλησε και άλλες φορές την εστία του ΟΦΗ.
Στο 20' είχαμε μεγάλη ευκαιρία με τον Μπαρτόλο, να πλασάρει απο πλάγια άουτ στην κόντρα επίθεση
Στο 35' σε μια φάση που σήκωσε πολύ σκόμη, ο Χατζηγιοβάνης, βγαίνει τετ-α-τετ και πλασάρει άουτ.
Ο βοηθός σήκωσε τη σημαία, στην οριακή φάση που αν έμπαινε γκολ θα την εξέταζε το VAR με τις γραμμές.
Στο ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου, απο λάθος έξοδο του Χριστογεώργου, ο Μακέντα σκόραρε, για το 0-2, αλλά ευτυχώς υπήρχε υπόδειξη οφσάιντ στο ξεκίνημα της φάσης, την οποία επιβεβαίωσε η εξέταση της φάσης μέσω VAR.
O ΟΦΗ παίζει με τη φωτιά και πρέπει να βρεί τη δύναμη, να επιστρέψε στο παιχνίδι.
Το 0-1 στο Γεντί Κουλέ, είναι σκορ παράτασης (0-1 και το ματς της Τρίπολης).
Ο διαιτητής Παπαπέτρου, έχει καταφέρει στο πρώτο ημίχρονο στο Γεντί Κουλέ, στον ημιτελικό ΟΦΗ-Αστέρας, να εκνευρίσει αφάνταστα τους φιλάθλους και τους παίκτες του ΟΦΗ.
Είναι πολλές φορές, που τα σφυρίγματα του ρέφερι έχουν αμφισβητηθεί.
Ο Παπαπέτρου, έχει αποβάλει με κόκκινη κάρτα, συνεργάτες, τόσο του Ράσταβατς, όσο και του Παντελλίδη, που εχουν διαμαρτυρηθεί στις αποφάσεις του.
Στο πρώτο ημίχρονο, έχει δεχτεί το σκληρό παιχνίδι των παικτών του Αστέρα, που παίζουν πολύ δυνατά.
H ομάδα του Αστέρα, έχει πάντως καλύτερα τρεξίματα στο γήπεδο και μετά το γκολ που έβαλε, παίζει με περισσότερη δύναμη και αυτοθυσία, απέναντι σε ένα εξαιτερικά μέτριο, ΟΦΗ, που πρέπει να συνέλθει.
Το σύνθημα "κάτσε καλά" έχει ακουστεί πολές φορές απο την κερκίδα, για τον Παπαπέτρου, που καλείται να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις και τη σημασία του αγώνα.
Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, έχουν δημιουργήσει εντυπωσιακή ατμόσφαιρα στο Γεντί Κουλέ, στον ημιτελικό με τον Αστέρα.
Πριν την έναρξη του αγώνα, "ανέβασαν" ένα εντυπωσιακό πανό, στην θύρα 4, με εικονιζόμενα τα παιδιά που σήκωσαν το Κύπελλο, το 1987.
Στο πανό, εικονιζόταν, ο Γκέραρντ, ο Τάκης Περσίας με το μετωμένο πρόσωπο, ο Μύρων Σηφάκης ο μεγάλος πρωταγωνιστής του τελικού, ο Νίκος Νιόπλιας και ο Αλεσάντρο Ισις, απο μια χαρακτηριστική φωτογραφία, απο τον τελικό του '87 με τον Ηρακλή, που ο ΟΦΗ σήκωσε την κούπα στα πέναλτι, κατακτώντας το μοναδικό του τίτλο.
Το γήπεδο του ΟΦΗ, γέμισε ασφυκτικά, σε μια φανταστική ατμόσφαιρα με παλμό απο το πρώτο λεπτο του αγώνα.
Στις εξέδρες του Γεντί Κουλέ και τη θυρα 6 και 600-700 φίλαθλοι του Αστέρα, στη θύρα 6.