Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Ενα πράγμα με εντυπωσίασε απο το τουρνουά του Γιούχτα στις Αρχάνες με τον ΟΦΗ, τον Εργοτέλη και την ομάδα της περιοχής, που ανέλαβε αυτήν την ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία.
Και αυτό δεν ήταν, ούτε η αγωνιστική εικόνα των ομάδων που συμμετείχαν, ούτε κάποιος απο τους ποδοσφαιριστές.
Αυτό που με εντυπωσίασε ήταν το γήπεδο-στολίδι, που διαθέτουν πλέον οι Αρχάνες!
Είμαι απο τους..παλιούς, οπότε έχω προλάβει αυτό το γήπεδο, ακόμα και με «ξερό» τάπητα!
Η σημερινή του εικόνα, είναι πραγματικά εντυπωσιακή!
Ο Γιούχτας, η ομάδα της ευρύτερης περιοχής των Αρχανών, πλέον, δεν διαθέτει απλά ένα γήπεδο.
Διαθέτει ένα αθλητικό κέντρο, το οποίο σύμφωνα με τους ανθρώπους της ομάδας, πολύ σύντομα θα αποτελεί πόλο έλξης για τη νεολαία των Αρχανών, αλλά και του Ηρακλείου συνολικά!
Γιατί, μια περιοχή, που βρίσκεται 15 λεπτά απο το Ηράκλειο, διαθέτει πλέον ένα «παλατάκι» με πολλές προδιαγραφές εξέλιξης, τις οποίες είναι έτοιμοι να ολοκληρώσουν οι άνθρωποι που αγαπάνε την ομάδα του χωριού τους.
Ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης, αυτός ο «ευεργέτης» των Αρχανών, ο άνθρωπος που αναμόρφωσε αυτήν την περιοχή, κρύβεται βέβαια πίσω απο αυτό το σχέδιο, το οποίο «εκτελούν» οι φορείς της τοπικής κοινωνίας.
Το γήπεδο των Αρχανών, διαθέτει πλέον φυσικό χλοοτάπητα, ο οποίος μάλιστα είναι σε εξαιρετική κατάσταση, μια νεόδμητη κερκίδα, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει τουλάχιστον 1000 ανθρώπους και ένα μοντέρνο σκέπαστρο, που θα προφυλάζει τους θεατές, απο τις κακές καιρικές συνθήκες.
Πολύ σύντομα μάλιστα, θα τοποθετηθούν και καθίσματα στις εξέδρες, όπως με χαρά μας πληροφήρησαν οι άνθρωποι του Γιούχτα στο περιθώριο του τουρνουά, που διοργάνωσαν.
Ενώ, ο αγωνιστικός χώρος, θα επεκταθεί σε μήκος και πλάτος.
Το γήπεδο διαθέτει ακόμη, αξιόπιστα αποδυτήρια, για την γηπεδούχο ομάδα, τους φιλοξενούμενους και τους διαιτητές.
Ενώ, στο πρότζεκτ του αθλητικού κέντρου, υπάρχει ακόμη η αξιοποίηση της έκτασης περιμετρικά του γηπέδου, για την κατασκευή δυο ακόμη γηπέδων με πλαστικό τάπητα, αλλά και γηπέδων τένις!
Ο Γιούχτας, μια ομάδα που αγωνίζεται στην Α1 ΕΠΣΗ, δεν πρέπει να βιάζεται για τον αγωνιστικό της στόχο.
Η ομάδα αυτή, με το γήπεδο που πλέον διαθέτει, αποκτά αυτοδίκαια πλέον μια δυναμική, η οποία θα τις εξασφαλίσει ένα ευοίωνο μέλλον, στο Ηρακλειώτικο ποδόσφαιρο.
Θα χρειαστεί λίγη υπομονή και ένα καλός σχεδιασμός, με πρώτο στόχο, την ανάπτυξη των ακαδημιών, την έλευση παιδιών και τα ...υπόλοιπα θα έρθουν στην ώρα τους.
Ο Γιούχτας, έχει πλέον να διαχειριστεί, ένα «παλατάκι» λίγα χιλιόμετρα απο το κέντρο του Ηρακλείου, το οποίο θα αποτελέσει το μεγάλο του όπλο, για την αγωνιστική του επιστροφή στις εθνικές κατηγορίες, η οποία αυτή τη φορά, μπορεί να στηριχθεί σε πολύ πιο στέρεες βάσεις, απο ότι στο παρελθόν!
Διαβάστε ακόμη: Χασογκόλης στις Αρχάνες ο ΟΦΗ!





Μεγάλο είναι το ενδιαφέρον που δείχνουν στον ΟΦΗ για την ομάδα Κ19, τη δεύτερη ομάδα του ΟΦΗ, η οποία θα αγωνιστεί στο αντίστοιχο πρωτάθλημα της Football league.
Με προπονητή τον Βασίλη Πλεσίτη και ένα έμπειρο επιτελείο συνεργατών (Πίτσος, Πουπάκης, Γαυγιωτάκης), η ομάδα Κ19 του ΟΦΗ, έχει ως στόχο να αναδείξει παιδιά, που θα μπορέσουν στο μέλλον, να στελεχώσουν την πρώτη ομάδα του ΟΦΗ.
Ηδη έχει γίνει μια καλή επιλογή ταλέντων με παιδιά απο όλη την Κρήτη και ο προπονητής προσπαθεί αυτήν την εποχή, να συνθέσει και να μοντάρει την ομάδα του, η οποία βρίσκεται σε περιόδο προετοιμασίας.
Η Κ-19 του ΟΦΗ έχει ήδη δώσει δυο φιλικά παιχνίδια με τον ΟΦΗ' 94 (νίκη με 3-2) και τον Αλμυρό (ήττα με 5-4), αλλά τα αποτελέσματα περνούν σε δεύτερη μοίρα, καθώς εκείνο που ενδιαφέρει περισσότερο, είναι τα παιδιά αυτά να δουλεύουν επαγγελματικά και να εξελίσσονται.
Να σημειωθεί ότι πολύ κοντά στην ομάδα Κ19 του ΟΦΗ είναι ο Νίκος Νιόπλιας, ο οποίος μάλιστα παρακολούθησε το φιλικό με τον ΟΦΗ' 94, ενώ το φιλικό με τον Αλμυρό, όπως φαίνεται απο την φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr παρακολούθησε ο τεχνικός διευθυντής του ΟΦΗ Σταύρος Λαμπράκης.
Το πρωτάθλημα της Κ19 σύμφωνα με την πληροφόρηση που έχουν τον ΟΦΗ, θα ξεκινήσει αρχές Νοεμβρίου, οπότε μέχρι τότε ο Βασίλης Πλεσότης και οι συνεργάτες του θα έχουν την ευκαιρία να δουλέψουν περισσότερο, για το χτίσιμο της ομάδας, που έχει ξεκινήσει απο το μηδέν, αλλά η προοπτική της είναι αρκετά αισιόδοξη.
Φέτος γίνεται μια νέα αρχή στις υποδομές του ΟΦΗ και στην κρητική ομάδα ευελπιστούν ότι θα μπορέσουν να χαράξουν μια νέα πορεία στις ανάδειξη παικτών στο άμεσο μέλλον.

Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 είναι πλέον γεγονός! Οπως ανακοινώθηκε και επίσημα απο τον ΟΦΗ, την Παρασκευή (19/8) οι αρμόδιες υπηρεσίες ενημέρωσαν και επίσημα την κρητική ομάδα για την εγγραφή της νέας ΠΑΕ στα μητρώα, αλλά και την έγκριση του καταστικού της, γεγονός που σημαίνει ουσιαστικά και την έναρξη λειτουργίας της.
Πλέον τις επόμενες μέρες θα οριστεί Γενική Συνέλευση των μετόχων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, για την εκλογή της νέας διοίκησης.
Eτσι ο ΟΦΗ έγκαιρα κλείνει και αυτό το σημαντικό ζήτημα, προκειμένου να αρχίσει να λειτουργεί σαν ΠΑΕ και να ξεκινήσει απρόσκοπτα τις επίσημες αγωνιστικές του υποχρεώσεις για τη νέα περίοδο.
Η εξέλιξη αυτή , σκόρπισε βέβαια ικανοποίηση στους μετόχους της ομάδας, καθώς η προσπάθεια που έχουν ξεκινήσει εδώ και καιρό, ολοκληρώθηκε με επιτυχία.
Η ανακοίνωση του ΟΦΗ αναφέρει: «Mια ακόμη μέρα ιστορικής σημασίας η σημερινή (Παρασκευή 19/8) για τον ΟΦΗ, καθώς η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, απέκτησε και επίσημη πλέον υπόσταση, με την εγγραφή της στο Υπουργείο οικονομίας, ανάπτυξης και τουρισμού. Οι αρμόδιες υπηρεσίες ενημέρωσαν την Παρασκευή (19/8) το μεσημέρι και επίσημα τον ΟΦΗ, ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία, για την οριστική πλέον έναρξη λειτουργίας της ανώνυμης εταιρείας, με την έγκριση του καταστατικού της, απο τις αρμόδιες υπηρεσίες και την εγγραφή της στα μητρώα.
Το επόμενο βήμα, είναι ο ορισμός της Γενικής Συνέλευσης των μετόχων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, για την εκλογή της νέας διοίκησης της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, κάτι που θα γίνει τις επόμενες ημέρες».