Mε βαλκανικές νίκες και ρεκόρ επέστρεψαν δυο αθλητές του Ο.Φ.Η. από το βαλκανικό πρωτάθλημα βετεράνων.
Με σημαντικές διακρίσεις στις αποσκευές τους, επέστρεψαν από την πόλη Νόβι Σαντ της Σερβίας, στην οποία διεξήχθη το 26ο βαλκανικό πρωτάθλημα βετεράνων αθλητών στίβου. Πιο συγκεκριμένα, ο αθλητής Σαριδάκης Ιωάννης με χρόνο 18.06 στο αγώνισμα των 5.000 μέτρων κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία του (Masters 60-65), σημειώνοντας ταυτόχρονα Πανελλήνιο και Βαλκανικό ρεκόρ για την κατηγορία του. Στο ίδιο αγώνισμα ο Παπαδάκης Σταμάτης με χρόνο 16.40 κατέλαβε την τρίτη θέση στην κατηγορία του (Masters 40-44).
Στο αγώνισμα του ημιμαραθωνίου δρόμου (21.1 χιλιόμετρα) ο Παπαδάκης Σταμάτης κατέλαβε την πρώτη θέση τόσο στην γενική κατάταξη όσο και στην κατηγορία του, με τον εξαιρετικό χρόνο 1.14.13. Στο ίδιο αγώνισμα, ο Σαριδάκης Ιωάννης κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία του με χρόνο 1.28.04.
Αμφότεροι οι αθλητές έπιασαν τα όρια για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα βετεράνων αθλητών στίβου.
Η διοίκηση του τμήματος στίβου του Ο.Φ.Η. συγχαίρει τους δυο αθλητές για την επιτυχία τους και τους εύχεται αντίστοιχες επιτυχίες στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Μαραθωνίου Δρόμου το οποίο θα διεξαχθεί τον Νοέμβριο στην Αθήνα.


Με ανακοίνωση του ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ ευχαρίστησε τον Τάκη Μιράλη για την συνεργασία που είχαν πέρσι οι δυο πλευρές στο τμήμα πόλο, προπονητής του οποίου ανέλαβε πλέον ο Μάκης Βολτυράκης.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:
“Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και το τμήμα πόλο της ομάδας, αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει τον προπονητή Τάκη Μιράλη, για τις υπηρεσίες που πρόσφερε στην ομάδα πόλο του ΟΦΗ, η οποία κατάφερε και την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο να παραμείνει στην Α2. Ο Τάκης Μιράλης είναι ένας φίλος του ΟΦΗ» καταλήγει η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Βολτυράκης: Γιατί είπα το ναί στον ΟΦΗ
Ο ΟΦΗ έχει ένα...Ντίβατς στις τάξεις του. Οπως τον γνωστό Ντίβατς! Τον σπουδαίο Σέρβο μπασκετμπολίστα με την μεγάλη καριέρα στο..ΝΒΑ!
Ο Σέρβος επιθετικός του ΟΦΗ Βλάνταν Μιλοσάβλιεφ, δεν του...μοιάζει ούτε στο ύψος (2μ16 ο Ντίβατς), ούτε στην κοψιά, όμως το «παρατσούκλι» του είναι ...Ντίβατς.Βλάνταν ο ένας, Βλάνταν ο άλλος βλέπετε. Αυτή είναι -όμως-και η μοναδική ομοιότητα τους.
Ολοι στην Σερβία γνωρίζουν τον 29χρονο επιθετικό του ΟΦΗ, με αυτό, το παρατσούκλι, ενώ και οι φίλοι του, τον αποκαλούν με τον ίδιο τρόπο: «Ντίβατς».
Μάλιστα ο Μιλοσάβλιεφ, στην «μαύρη» εμφάνιση του ΟΦΗ αναγράφει το...παρατσούκλι του, στο πίσω μέρος της φανέλας του!
«Πάντα τον θαύμαζα, τον Ντίβατς. Υπήρξε σπουδαίος παίκτης» δήλωσε στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ο Βλάνταν Μιλοσάβλιεφ, εξηγώντας την ...αδυναμία του, στον συμπατριώτη του Σούπερ στάρ του μπάσκετ.
Τι σχέση έχει όμως ο Μιλοσάβλιεφ, με το μπάσκετ;
Ο ίδιος μας λέει ότι «ήμουν πολύ καλός και απο εκεί οι φίλοι μου, μου κόλλησαν σε μικρή ηλικία το παρατσούκλι Ντίβατς. Πάντα μου άρεσε το μπάσκετ. Το παρακολουθώ ακόμα και σήμερα. Με κέρδισε όμως το ποδόσφαιρο!»
Ο Μιλοσάβλιεφ, θα αποτελέσει φέτος ένας απο τους παίκτες-βαρόμετρο στην επίθεση του ΟΦΗ.
Ο ίδιος τονίζει πως «δεν είμαι ακόμη ευχαριστημένος απο τον εαυτό μου. Σε κάποια παιχνίδια έχω πάει καλά, σε κάποια άλλα όχι. Ξέρω τον εαυτό μου και είμαι βέβαιος ότι έχω να δώσω πολλά στον ΟΦΗ. Ημουν κουρασμένος, είχα και ένα τραυματισμό που με άφησε λίγο πίσω. Ολα έπαιξαν ρόλο. Τώρα είμαι καλά.Πιστεύω ότι στο πρωτάθλημα, θα είμαι αυτός που πρέπει».
Ο Σέρβος επιθετικός για το μεγάλο πλεονέκτημα του φετινού ΟΦΗ, τονίζει πως «έχουμε πολύ καλό κλίμα! Η ομάδα έχει πολλούς ξένους παίκτες, αλλά βλέπετε είμαστε όλοι μαζί. Μου αρέσει αυτό το δέσιμο που υπάρχει, γιατί βγαίνει και στο γήπεδο».
Ο γρήγορος εξτρέμ του ΟΦΗ επισημαίνει για την δυναμικότητα του ΟΦΗ, ότι «έχουμε πολύ καλή ομάδα. Είμαστε ομάδα πάνω απο όλα. Θα παλέψουμε για να ανέβουμε στην Σούπερ Λίγκ. Αυτός είναι ο στόχος. Δεν θα είναι εύκολο. Υπάρχουν 4-5 καλές ομάδες. Η Β' Εθνική είναι σκληρή κατηγορία. Θέλει υπομονή, αλλά πιστεύω ότι τελικά θα τα καταφέρουμε».
Ο Μιλοσάβλιεφ είναι πολύ ικανοποιημένος απο τις συνθήκες που έχει βρεί στον ΟΦΗ, αλλά και στην πόλη του Ηρακλείου, που αρέσει στον ίδιο και την οικογένεια του. Ο Σέρβος επιθετικός είναι χαρούμενος, καθώς πλέον έχει έρθει στο Ηράκλειο η οικογένεια και το παιδί του.
Οπως λέει «ειναι όλα πολύ ωραία εδώ. Η ομάδα, η πόλη, ο καιρός. Είναι φανταστικό μέρος η Κρήτη και μας αρέσει πολύ» καταλήγει.