Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Την έναρξη του πρωταθλήματος της Footballleague, το Σαββατοκύριακο 29, 30 Οκτωβρίου αποφάσισε η διοργανώτρια αρχή, στην συνεδρίαση της Δευτέρας (24/10) στην Θεμιστοκλέους.
Το πρωτάθλημα που ήταν να ξεκινήσει στις 25 Σεπτεμβρίου, τελικά ξεκινάει με καθυστέρηση πάνω από ένα μήνα.
Την ίδια ώρα, οριστικά παρελθόν από την προεδρία της Footballleague αποτελεί ο Στέλιος Σφακιανάκης, ο οποίος υπέβαλλε την παραίτηση του, καθώς έχασε την πλειοψηφία των σωματείων της Β' Εθνικής, απο την ...προηγούμενη συνεδρίαση.
Το πρωτάθλημα πάντως, ξεκινάει όπως φαίνεται ...χωρίς τα έσοδα που είχαν υποσχεθεί εκείνοι που ζήτησαν το...κεφάλι του Σφακιανάκη.
Και ...γιατί καθυστέρησαν την έναρξη ένα μήνα, θα πεί -και σωστά-κάποιος λογικός. Αφήστε το. Δεν υπάρχει λογική, σε αυτήν την κατηγορία.
Εκτός αυτού, οι ομάδες θα χρειαστεί να πληρώσουν τα λειτουργικά έξοδα της Football league, καθώς το προσωπικό είναι απλήρωτο! Περίπου 6 χιλιάδες ευρώ θα χρειαστεί να δώσει κάθε ομάδα!
Ακόμη, το αγωνιστικό πλάνο προβλέπει λήξη του πρωταθλήματος στις 10 Ιουνίου, με αρκετές "εμβόλιμες" αγωνιστικές για να βγούν οι ημερομηνίες!
Μοιάζει με ψέμα, αλλά είναι αλήθεια.
Επιτέλους ...ποδόσφαιρο στην Β' Εθνική!
Γ.Κορτς
«Πάμε να δώσουμε το 100% στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα και να κερδίσουμε» τονίζει την επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gro Ιμπαν Ράντι, για το παιχνίδι που δίνει ο ΟΦΗ την Τρίτη (25/10) στην Ριζούπολη, για την πρώτη αγωνιστική των ομίλων του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ο διεθνής με την Ισημερινή Γουινέα μεσοεπιθετικός του ΟΦΗ, με δήλωση του στην επίσημη σελίδα της ομάδας, μεταφέρει την αγωνιστική ετοιμότητα, που υπάρχει απο όλους στον ΟΦΗ για την αναμέτρηση.
Οπως τονίζει «το παιχνίδι με τον Απόλλωνα είναι πολύ σημαντικό για μας. Ξεκινάμε τα παιχνίδια στους ομίλους του Κυπέλλου και θέλουμε να δώσουμε συνέχεια στην πρόκριση που κάναμε στην πρώτη φάση, κόντρα στον Αχαρναικό. Τώρα είναι διαφορετικά, καθώς είμαστε σε όμιλο. Μας ενδιαφέρει να διακριθούμε και στο Κύπελλο, οπότε θα πάμε να δώσουμε 100% στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα» επισημαίνει ο Ράντι.
Για την αγωνιστική ετοιμότητα του ΟΦΗ ο Ράντι, τονίζει πως «είμαστε πολύ καλά. Απλά μας έχουν λείψει τα επίσημα παιχνίδια. Δεν είναι καλό για τους παίκτες, αυτό που γίνεται με την καθυστέρηση της έναρξης του πρωταθλήματος. Είμαστε επαγγελματίες όμως και πρέπει να κάνουμε αυτό που πρέπει, το ίδιο εμείς, αλλά και όλες οι ομάδες τις κατηγορίας, καθώς πιστεύω ότι είναι κακό για όλους αυτό που συμβαίνει.
Τα αφήνουμε στην άκρη όμως τώρα όλα αυτά και συγκεντρωνόμαστε στο μάξιμουμ στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα, στο οποίο θα παίξουμε με στόχο τη νίκη και εύχομαι να τα καταφέρουμε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Με προπόνηση που έγινε την Δευτέρα (24/10) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση της Τρίτης (25/10) με τον Απόλλωνα στη Ριζούπολη για την πρώτη αγωνιστική της φάσης των ομίλων του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ο Νίκος Νιόπλιας επέλεξε για την αποστολή τους :
Δάφκο, Κασμερίδη, Κώτσιο, Βαλλιάνο, Κολιάρα, Χαντί, Νάστο, Κομεσίδη, Μπουρσέλη, Μασάδο, Οστοιτς, Μίκιτς, Αντουκόρ, Μιλοσάβλιεφ, Ράντι, Βουό , Μανιαδή και Κοντογιάννη.
Εκτός αποστολής έμειναν οι Κιάσσος, Μάνος, Ογκμποε, Φαζός, Βρεττός, Μπολάκης,Τουγλής, Δερμιτζακης, Χισι, Ροβίθης.