O ΠΟΑ έσπασε το αήττητο του πρωτοπόρου Ερμή Ζωνιανών (2-3), ο οποίος είχε να χάσει 2.5 χρόνια (!) στο γήπεδο του και μπήκε γερά στο κόλπο της ανόδου, καθώς πλησίασε στον ένα βαθμό την κορυφή.
Ο Ερμής παρέμεινε πρώτος (16π), αλλά δεν κατάφερε να αυξήσει τη διαφορά απο τους διώκτες του.
Το ίδιο συνέβη και με τον Ιωνικό, ο οποίος μπροστά σε 3 χιλιάδες φιλάθλους στη Νίκαια, έμεινε στο 1-1 με την Προοδευτική (το παιχνίδι αυτό έγινε Σάββατο).
Στο κόλπο της ανόδου και ο Αγιος Ιερόθεος, ο οποίος πήρε το ντέρμπι με τον Εθνικό (2-1).
Ρεπό είχε ο Εργοτέλης, ο οποίος έπεσε στην 5η θέση, αλλά μόλις τρείς βαθμούς απο την κορυφή.
Την ήττα με 3-0 γνώρισε στην Σαντορίνη το ΙΝΚΑ Χανίων. στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής:
Ιάλυσος-Θύελλα Ραφήνας 0-2
Τριγλία Ραφήνας-Ρόδος 2-2
Ιωνικός-Προοδευτική 1-1
Ερμής Ζωνιανών-ΠΟΑ 1-2
Κηφισιά-Ηλυσιακός 0-1
Πανθηραϊκός-ΙΝΚΑ 3-0
Άγιος Ιερόθεος-Εθνικός 2-1
Ρεπό: Εργοτέλης
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1.ΕΡΜΗΣ ΖΩΝΙΑΝΩΝ 16
2.ΙΩΝΙΚΟΣ 15
3.ΠΟΑ 15
4.ΑΓΙΟΣ ΙΕΡΟΘΕΟΣ 15
5.ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ 13
6.ΘΥΕΛΛΑ ΡΑΦΗΝΑΣ 10
7.ΙΑΛΥΣΟΣ 8
8.ΡΟΔΟΣ 8
9.ΠΑΝΘΗΡΑΪΚΟΣ 8
10.ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 8
11.ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ 5
12.ΚΗΦΙΣΙΑ 5
13.ΙΝΚΑ ΧΑΝΙΩΝ 4
14.ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ 4
15.ΤΡΙΓΛΙΑ ΡΑΦΗΝΑΣ 2
Η ΕΠΟΜΕΝΗ (8η)
Άγ. Ιερόθεος - Ερμής Ζωνιανών
ΠΟΑ - Τριγλία Ραφήνας
Εθνικός - Πανθηραϊκός
Ρόδος - Ιωνικός
ΑΕΕΚ ΙΝΚΑ - ΑΕ Κηφισιάς
Προοδευτική - Ιάλυσος Ρόδου
Ηλυσιακός - Εργοτέλης
Ρεπό: Θύελλα Ραφήνας
Tου Γιώργου Κορτσιδάκη
Την πρώτη ήττα στο γήπεδο του υπέστη ο ΟΦΗ, ο οποίος μετά τη νίκη επί της Νίκης Αμαρουσίου στην πρεμιέρα, δεν κατάφερε να επαναλλάβει την σπουδαία του εμφάνιση και απέναντι στον Κάδμο, ο οποίος τελικά πανηγύρισε ένα μεγάλο διπλό στο «παλατάκι» του ΒΑΚ (64-70).
Ο ΟΦΗ σε αντίθεση με το παιχνίδι της πρεμιέρας, ήταν πολύ κακός στην επίθεση, στο δεύτερο ημίχροο και υποχρεώθηκε στους 64 πόντους στο γήπεδο του, απέναντι σε ένα αντίπαλο, που έβαλε «μεγάλα σούτ» σε κρίσιμα σημεία (Γκρινιάρης 22 π. Χαρατσής 16 π), σε αντίθεση με τον ΟΦΗ, ο οποίος με τη βοήθεια του κόσμου (ήταν αρκετός και πάλι στο ΒΑΚ), πήγε να γυρίσει το παιχνίδι στο φινάλε (61-64) , αλλά είχε 0/3 τρίποντα στην κρίσιμη επίθεση για να ισοφαρίσει (Καρλάφτης δυο και Αγαπιάδης ένα άστοχα τρίποντα), με αποτέλεσμα να χάσει την ευκαιρία.
Ειδικά στο τρίτο άστοχο τρίποντο του Καρλάφτη (σε μια επίθεση, όπου ο ΟΦΗ πήρε επιθετικά ριμπάουντ και την ανανέωνε, αλλά τα σούτ που έκανε βρήκαν το...σίδερο) στα 19 δεύτερα πριν τη λήξη όπου υπήρχε ο χρόνος να γυρίσει η μπάλα και να γίνει ένα πιο ορθόδοξο και όχι ένα τόσο βεβιασμένο σούτ, κρίθηκε ουσιαστικά το παιχνίδι.
Στα υπόλοιπα δευτερόλεπτα του αγώνα μέχρι τη λήξη οι φιλοξενούμενοι έβαλαν τις βολές απο τα φάουλ του ΟΦΗ για να σταματήσουν το χρόνο και πανηγύρισαν την μεγάλη νίκη, με 64-70, η οποία τους βάζει γερά στο παιχνίδι της ανόδου.
Ο ΟΦΗ ξεκίνησε καλά το παιχνίδι, προηγήθηκε με +8 (21-13) στο 9', αλλά με εξαίρεση το πρώτο δεκάλεπτο, είχε προβληματική εικόνα στην επίθεση.
Στο δεύτερο δεκάλεπτο ξεκίνησε με ένα πεντάλεπτο χωρίς καλάθι εντός παιδιάς και οι φιλοξενούμενοι με ένα σερί 9-1, άρχισαν να χτίζουν διαφορά (22-24 στο 15'), την οποία έφτασαν και στο +7 (43-50) στο 27'.
Ο ΟΦΗ έκανε ένα μεγάλο come back στο τέταρτο δεκάλεπτο, πέρασε και μπροστά με τον Αγαπιάδη (55-54) στο 32', αλλά δεν είχε διάρκεια.
Ο Κάδμος άντεξε στην πίεση και με καλές επιλογές στην επίθεση, έφερε το παιχνίδι εκεί που ήθελε στο φινάλε και το κέρδισε.
Στον ΟΦΗ πάντως έχουν κάποια παράπονα απο τη διαιτησία για τα κρίσιμα σφυρίγματα στα τελευταία λεπτά, όπου ο ΟΦΗ τα έπαιζε όλα για όλα για να γυρίσει το παιχνίδι.

Αυτή ήταν η δεύτερη ήττα του ΟΦΗ σε τρία παιχνίδια στην Γ' Εθνική μπάσκετ και η πρώτη στο γήπεδο του.
Η ήττα έφερε απογοητευση στο στρατόπεδο του ΟΦΗ, αλλά το πρωτάθλημα έχει ακόμη πολύ δρόμο.
Αλλωστε ήταν γνωστό εξ' αρχής ότι ο ΟΦΗ είναι μια νεανική ομάδα, που έχει απειρία και θα προσπαθήσει μέσα απο τηνμαχητικότητα του, να κάνει μια καλή χρονιά στην κατηγορία.
Θα χρειαστεί υπομονή και γερό στομάχι στην προσπάθεια που κάνει.
Διαιτητές: Kαρακωσταντοπουλος, Σιδερής
Tα δεκάλεπτα: 21-15, 33-31 (HMIXΡΟΝΟ), 48-53, 64-70
ΟΦΗ (Κοκκινος): Mαιστρέλης 9(2), Μητρόπαπας 3, Ξενάκης 6 (2), Μπούμπαρης 7, Καρλάφτης 7 (1), Αγαπιάδης 19 (2), Πρωτογεράκης 2, Κυρίτσης 3 (1), Μουλάς 5, Κριθινάκης, Βραντζής.
Κάδμος (Αναστασίου): Σκεμπές 6 (2), Πανταζής 4, Γκρινιάρης 22 (2), Θεριάκης 6, Χαρατσής 16 (2), Τσαπρουνής 8, Μπένος 7, Τσιριμώκος 1, Νικολάου, Γιάννου, Σπηλιόπουλος, Σιλβέστρος.
Ο ΟΦΗ είναι έτοιμος να ξεκινήσει το πρωτάθλημα, ανέφερε ο Μπράνκο Οστοιτς.
Ο έμπειρος κεντρικός αμυντικός του ΟΦΗ, μίλησε για το παιχνίδι της Δευτέρας στο Μάλεμε, με το οποίο ο ΟΦΗ ξεκινάει τις υποχρεώσεις του, στην Football league.
Oπως ανέφερε ο Οστοιτς «είμαστε έτοιμοι για να ξεκινήσουμε το πρωτάθλημα. Δουλέψαμε πολύ αυτούς τους τρείς μήνες και τώρα είμαστε έτοιμοι να μπούμε στο πρωτάθλημα. Είναι σημαντικό να ξεκινήσουμε καλά. Στόχος μας είναι να ανέβουμε κατηγορία και πάμε δυνατά για να κάνουμε το πρώτο βήμα, για το στόχο» ανέφερε ο Βόσνιος αμυντικός του ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Oι 18 που επέλεξε ο Νίκος Νιόπλιας για τον Κισσαμικό-Δείτε την αποστολή
Κώτσιος: Νικη με κάθε τρόπο επί του Κισσαμικού