H πρώτη αποχώρηση απο τον ΟΦΗ ενόψει του Ιανουαρίου είναι γεγονός. Ο 34χρονος Πορτογάλος μέσος Ούγκο Μασάδο, ειδοποιήθηκε ότι δεν είναι στα πλάνα της ομάδας και κλήθηκε να λύσει το συμβόλαιο του. Ο Μασάδο αποκτήθηκε το καλοκαίρι για την θέση του επιτελικού μέσου, αλλά δεν δικαίωσε τις προσδοκίες. Να σημειωθεί ότι ήδη ο ΟΦΗ στις θέσεις των μέσων έχει αποκτήσει τον Πάυλο Μητρόπουλο, ο οποίος θα έχει δικαίωμα συμμετοχής απο την 1η Ιανουαρίου 2017.
Με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοίνωσε το διαζύγιο με τον Ούγκο Μασάδο και στην ανακοίνωση της αναφέρει ότι:
«Ο Ούγκο Μασάδο δεν θα συνεχίσει στον ΟΦΗ. Ο Πορτογάλος μέσος συναντήθηκε με τον τεχνικό διευθυντή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Σταύρο Λαμπράκη και οι δυο πλευρές αποφάσισαν την κοινή συνεναινέσει λύση της συνεργασίας τους.
Ο Μασάδο την Τετάρτη (14/12) το απόγευμα θα αποχαιρετίσει τους συμπαίκτες του στην προπόνηση και αναχωρεί για την Πορτογαλία.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με ανακοίνωση της ευχαριστεί τον Ούγκο Μασάδο, για την μέχρι σήμερα προσφορά του στην ομάδα και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του».
Τηλεοπτικό θα είναι το παιχνίδι του ΟΦΗ με την Καλλιθέα στο Ελ Πάσο, για την 6η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Footballleague.
To παιχνίδι θα γίνει την Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου στις 4μμ και θα καλυφθεί τηλεοπτικά από την ΕΡΤ-3.
Τηλεοπτικό θα είναι το παιχνίδι Αρης-Τρίκαλα,που θα γίνει την Κυριακή 18/12 στις 5μμ.
Τον 30 χρονο Σέρβο επιθετικό Μάρκο Παβίσεβιτς, ο οποίος αγωνίζεται στην Καβάλα (1ος όμιλος Γ΄Εθνικής), στέλνουν δημοσιεύματα στον Εργοτέλη. Το ενδιαφέρον της κρητικής ομάδας για τον παίκτη αποκαλύπτει η ιστοσελίδα της Καβάλας «proininews.gr».
Η Καβάλα κάνει μια μέτρια πορεία στο πρωτάθλημα καθώς βρίσκεται στην 9η θέση με 14 βαθμούς, αλλά ο Παβίσεβιτς έχει σκοράρει 8 φορές. Ο Σέρβος επιθετικός βρίσκεται τρία χρόνια στην Ελλάδα και στο παρελθόν αγωνίστηκε με επιτυχία στο πρωτάθλημα της Football League, με την Ερμιονίδα και τον Αχαρναϊκό μετρώντας συνολικά 60 συμμετοχές και 20 γκολ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: