Είναι απο τις «αποκαλύψεις» του φετινού ΟΦΗ.
Ο Μάριος Ογκμποε στα 22 του χρόνια είναι απο τους παίκτες που ξεχωρίζουν. Γκολ με τον Παναθηναικό, γκολ και με τον Ηρακλή και ο ΟΦΗ στους 16 του Κυπέλλου Ελλάδος!
Ο Ογκμποε, με τα εντυπωσιακά σωματικά προσόντα, αποκτήθηκε το καλοκαίρι απο τον Φωστήρα, όπου οι άνθρωποι του ΟΦΗ τον εντόπισαν μέσα απο τις μάχες με το «Φονέα» στην Γ' Εθνική.
Τόσο στο παιχνίδι με τον Παναθηναικό, όσο και με τον Ηρακλή, έκανε μεγάλη ζημιά στους αντιπάλους απο την δεξιά πλευρά της επίθεσης, βάζοντας δυο υπέροχα γκολ, μετά απο ασίστ του Βουό, με τον οποίο δείχνει να συνεργάζεται άψογα, στην επίθεση.
Στον Ογκμποε, δεν αρέσουν τα πολλά λόγια. Προτιμάει να μιλά στο γήπεδο.
«Είμαι χαρούμενος, γιατί έβαλα σημαντικά γκολ σε μεγάλα παιχνίδια» δήλωσε ο 22χρονος επθετικός μετά τη νίκη επί του Ηρακλή (2-1), που έστειλε τον ΟΦΗ και μάλιστα ως πρώτο στον όμιλο στους 16 του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ο ΟΦΗ είχε ένα δύσκολο όμιλο με Παναθηναικό, Ηρακλή και τον ανταγωνιστικό Απόλλωνα, αλλά παρ' όλα αυτά τα κατάφερε. Πήρε την πρόκριση και μάλιστα ως πρώτος!
Οπως λέει ο Ογκμποε «ήμασταν σε ένα δύσκολο όμιλο, αλλά δεν φοβηθήκαμε. Εχουμε και εμείς την ομάδα μας. Είμαστε όπως οι άλλες ομάδες του ομίλου. Δεν έχει σημασία ότι είχαμε απέναντι μας τον Παναθηναικό και τον Ηρακλή. Δεν φοβηθήκαμε και βγήκαμε πρώτοι. Με την ίδια νοοτροπία θα πάμε και στον επόμενο γύρο. Με όποια ομάδα και αν τύχουμε θα δώσουμε και την ψυχή μας».
Ο ΟΦΗ μετά το θρίαμβο στο Κύπελλο, στρέφει την προσοχή του στο πρωτάθλημα της Football league. Tη Δευτέρα (19/12) τον περιμένει ένα δύσκολο παιχνίδι με την Καλλιθέα στο Ελ Πάσο.
Ο Μάριος λέει ότι «τώρα το μυαλό μας, είναι στο πρωτάθλημα. Μας περιμένει ένα δύσκολο παιχνίδι στην Καλλιθέα. Ο στόχος μας είναι να πάρουμε το πρωτάθλημα και να ανέβουμε κατηγορία. Στην Καλλιθέα μας περιμένει ένα δυνατό παιχνίδι. Πάμε να πάιξουμε και εκεί με ψυχή για να πάρουμε τη νίκη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ονομα βαρύ σαν ιστορία ο ΟΦΗ-Η απάντηση του Νιόπλια στους ψιθύρους
Πόσο πιο δίκαιη πρόκριση; Κέρδισε Ηρακλή και ΠΑΟ στο κάστρο του ο ΟΦΗ
Δυο ακόμη αλλαγές στα παιχνίδια του ΟΦΗ. Το παιχνίδι με την Καλλιθέα (19/12), που είχε οριστεί στις 4μμ θα ξεκινήσει τελικά στις 3μμ. Το παιχνίδι Καλλιθέα-ΟΦΗ θα καλυφθεί ζωντανά απο την ΕΡΤ-3 όπως ανακοίνωσε η Football league.
Ενώ το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Παναιγιάλειο (22/12) που είχε οριστεί στις 3μμ θα ξεκινήσει τελικά στις 5μμ.
To παιχνίδι ΟΦΗ-Παναιγιάλειος δεν είναι τηλεοπτικό, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της διοργανώτριας.
Με προπόνηση που έγινε την Παρασκευή (16/12) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ξεκίνησε την προετοιμασία του για το παιχνίδι της Δευτέρας (19/12, 3μμ) με την Καλλιθέα στο Ελ Πάσο.
Μετά το θρίαμβο στο Κύπελλο Ελλάδος και την πρόκριση ως πρώτος στον όμιλο του, ο ΟΦΗ στρέφει την προσοχή του στο πρωτάθλημα της Football league.
Oι παίκτες που αγωνίστηκαν στη νίκη επί του Ηρακλή (2-1) έκαναν αποθεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι γυμνάστηκαν κανονικά.
Μπουρσέλης και Μίκιτς συνέχισαν το ατομικό τους πρόγραμμα και έκαναν θεραπεία.
Και οι δυο παίκτες δεν υπολογίζονται απο την τεχνική ηγεσία για την αναμέτρηση με την Καλλιθέα.
Ο Μίκιτς ανεβάζει στροφές, προκειμένου να προλάβει το παιχνίδι με τον Παναιγιάλειο (Πέμπτη, 22/12, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ.