Χαρούμενα Χριστούγεννα θα κάνει ο Κισσαμικός, ο οποίος κατάφερε στο τελευταίο παιχνίδι με τον Αιγινιακό, να κερδίσει με 1-0 και να προσθέσει στο ενεργητικό του τρείς ακόμη πολύτιμους βαθμούς.
Στα αποδυτήρια του Κισσαμικού, συνοδευόμενος από τον Α’ Αντιπρόεδρο Γιώργο Ξηρουχάκη, βρέθηκε ο Πρόεδρος της ομάδας Αντώνης Ροκάκης, μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον Αιγινιακό.
Ο κ. Ροκάκης συνεχάρη τους ποδοσφαιριστές για τη δύσκολη αλλά πολύτιμη νίκη που σημείωσαν, τους τόνισε για ακόμα μία φορά ότι η διοίκηση βρίσκεται δίπλα τους σε ό,τι χρειαστούν και τους μετέφερε τις θερμές ευχές όλων των μελών του Δ.Σ. για τις ημέρες των Χριστουγέννων.
Τεχνικό τιμ και ποδοσφαιριστές βρίσκονται πλέον σε άδεια μέχρι και το βράδυ της 27ης Δεκεμβρίου, όπου και είναι προγραμματισμένη η πρώτη προπόνηση μετά τα Χριστούγεννα.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο Γιώργος Θέος μίλησε μετά το τέλος της αναμέτρησης της ομάδας μας με τον Αιγινιακό, τονίζοντας ότι ο Κισσαμικός φάνηκε να κυνηγάει με περισσότερο πάθος από τον αντίπαλο τη νίκη.
Η τοποθέτησή του για τον αγώνα: «Ήταν ένα αμφίρροπο παιχνίδι από το ξεκίνημα. Στην αρχή είχαμε υπέρ μας τον αέρα, αλλά επιθετικά δεν μπορείς να δημιουργήσεις, γιατί η μπάλα… τρέχει πιο γρήγορα από σένα. Στο δεύτερο ημίχρονο βάλαμε την μπάλα κάτω, προσπαθήσαμε να παίξουμε με αυτόν τον καιρό, μας δόθηκε η ευκαιρία και πετύχαμε το γκολ με τον Δημήτρη (σ.σ. Τσερκέζο). Θέλαμε περισσότερο τη νίκη, απ’ ό,τι δείξαμε είχαμε περισσότερο πάθος από τον αντίπαλο και κερδίσαμε σε ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι».
Για το αν μπορεί να υπάρξει ανάλογη συνέχεια το 2017: «Είχαμε το δυσκολότερο πρόγραμμα και ήμασταν με την πλάτη στον… τοίχο. Είχαμε έναν βαθμό σε τέσσερα παιχνίδια. Δείξαμε χαρακτήρα και έχουμε πλασαριστεί πολύ καλά στον βαθμολογικό πίνακα».
Ο προπονητής του Αιγινιακού Περικλής Αμανατίδης δήλωσε τα εξής: «Είμαστε λυπημένοι πάρα πολύ. Ήμασταν καλύτεροι από τον Κισσαμικό και στο πρώτο ημίχρονο, όπου χάσαμε τέσσερις ευκαιρίες τετ-α-τετ, αλλά και στο δεύτερο ημίχρονο. Λυπάμαι πολύ για το αποτέλεσμα σήμερα. Νομίζω ότι η ομάδα αδίκησε τον εαυτό της. Η ομάδα του Αιγινιακού θα εμφανιστεί πολύ πιο ισχυρή. Θα γίνουν αλλαγές και νομίζω ότι ούτε καν θα κινδυνέψουμε. Είμαστε μία ομάδα που μπορεί να κάνει πολύ περισσότερα πράγματα από αυτά που έχει μέχρι τώρα. Έχουμε 5 βαθμούς, μας έχουν… κλέψει βαθμούς, αλλά σήμερα εμείς δεν μπορέσαμε να κάνουμε τις ευκαιρίες-γκολ. Ήταν πάρα πολλές, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο. Κρίμα, όμως έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Εύχομαι καλές γιορτές σε όλους. Εμείς θα κλειστούμε στους εαυτούς μας και θα δώσουμε την απάντησή μας μετά τις γιορτές».
ΤΟ ΜΑΤΣ
Σε ένα παιχνίδι που έγινε κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες η ομάδα του Κισσαμικού επικράτησε δύσκολα με 1-0 του Αιγινιακού, στο πλαίσιο της 7ης αγωνιστικής της Football League 2016-2017.
Το μοναδικό γκολ της αναμέτρησης σημείωσε με δυνατό σουτ, έπειτα από εκτέλεση φάουλ, ο Τσερκέζος στο 56’. Στο 90+1’ ο Κισσαμικός είχε δοκάρι με τον Τιάγκο Σίλβα.
Από την άλλη ο Λαζαρίδης αρνήθηκε το γκολ σε τετ-α-τετ με τον Ζγκούρη στο 39’.
Οι φάσεις του αγώνα
5’ Σουτ του Θέου η μπάλα κοντράρει σε αντίπαλο και καταλήγει κόρνερ.
6’ Εκτέλεση κόρνερ του Μαρτίνεθ κεφαλιά του Μίλιτς στην εξωτερική πλευρά των διχτυών η μπάλα.
9’ Σέντρα-σουτ του Τσερκέζου διώχνει με δυσκολία σε κόρνερ ο Τόλιος.
30’ Σουτ του Ενγκουέμ μπλοκάρει την μπάλα ο Τόλιος.
30’ "Απάντηση" από πλευράς Αιγινιακού με το μακρινό σουτ του Φασίδη που μπλόκαρε ο Λαζαρίδης
37’ Από πλάγια θέση μέσα στην περιοχή ο Ζούρκος με σουτ στέλνει την μπάλα άουτ.
39’ Σπουδαία επέμβαση του Λαζαρίδη με τα πόδια σε τετ-α-τετ με τον Ζγκούρη.
43’ Επικίνδυνο γύρισμα από τον Ζγκούρη, διώχνει ο Τσερκέζος, σουτ του Μουκίδη η μπάλα καταλήγει άουτ.
46’ Πάσα του Ζούρμου στον Φασίδη, που μέσα από την περιοχή με σουτ στέλνει την μπάλα στην εξωτερική πλευρά των διχτυών.
56’ ΓΚΟΛ: Σε εκτέλεση φάουλ ο Μαρτίνεθ κάνει την πάσα, ο Βλάχος… πατάει την μπάλα στον Τσερκέζο, που με δυνατό σουτ τη στέλνει στα δίχτυα (1-0).
60’ Σουτ του Ζούρμου μπλόκαρε ο Λαζαρίδης.
63’ Σέντρα του Γιαζιτζόγλου, προβολή του Ζγκούρη μπλόκαρε την μπάλα ο Λαζαρίδης.
90+1’ Πάσα του Μάντζη στον Μίλιτς, που σηκώνει ωραία την μπάλα για τον Τιάγκο Σίλβα, στην κεφαλιά του οποίου η μπάλα προσκρούει στο κάθετο δοκάρι.
Διαιτητής: Ντάουλας (ΕΠΣ Αθηνών)
Βοηθοί: Απτόσογλου (ΕΠΣ Αθηνών)-Ι. Δασκαλάκης (ΕΠΣ Ηρακλείου)
4ος διαιτητής: Μανδαλενάκης (ΕΠΣ Ηρακλείου)
Κίτρινες κάρτες: Μουκίδης (40’), Τσερκέζος (54’), Κυζιρίδης (90’), Φασίδης (90+2’)
Κισσαμικός (Σπύρος Μπαξεβάνος): Λαζαρίδης, Τσερκέζος, Παντελάκης, Σελινιωτάκης, Τσοντάκης, Γκούμας, Ενγκουέμ, Μαρτίνεθ (87’ Σταθάκης), Βλάχος (81’ Τιάγκο Σίλβα), Θέος (72’ Μάντζης), Μίλιτς.
Αιγινιακός (Περικλής Αμανατίδης): Τόλιος, Παπουτσογιαννόπουλος, Πασαλίδης, Λιόλιος, Γιαζιτζόγλου, Μουκίδης (72’ Κυζιρίδης), Πατράλης, Ζούρκος, Ζγκούρη, Φασίδης, Ονουάτσι (72’ Γκατσολάρι).
Αντιπροσωπεία με ποδοσφαιριστές, τεχνικούς και μέλη της διοίκησης του ΠΟΑ βρέθηκε την Παρασκευή (23/12) στο «Κέντρο Ειδικών Παιδιών - ο Άγιος Σπυρίδων». Οι ποδοσφαιριστές της ομάδας Πετράκης, Πετράς, Τριανταφύλλου, Χατζηανδρέου, Μπουτσάκης, Ντραγκόντι, Ζαργκλής, Ματαλλιωτάκης και Καρβελάς, συνομίλησαν με τα παιδιά του «Κέντρου» ενώ τους μοίρασαν αναμνηστικά δώρα του συλλόγου.
Λίγα λόγια για το «Κέντρο Ειδικών Παιδιών - ο Άγιος Σπυρίδων»:
Το «Κέντρο Ειδικών Παιδιών - ο Άγιος Σπυρίδων» είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου «Ειδικώς Αναγνωρισμένο ως Φιλανθρωπικό» Σωματείο, με κοινωνική προσφορά από το έτος 1975, σε άτομα με Νοητική Υστέρηση καθώς και στις οικογένειες τους.
Αποστολή του: Η Διάγνωση, Ειδική Αγωγή, Υποστήριξη, Εκπαίδευση, Κατάρτιση και δράσεις Κοινωνικής Ένταξης Ατόμων με Νοητική Υστέρηση, μέσω των τομέων και υπηρεσιών που για το σκοπό αυτό υλοποιεί.
Βραβεία:
• Το «Κέντρο» συμμετείχε στις Πανελλήνιες Γενικές Εκθέσεις που συνδιοργανώνονταν και από την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης από το 2001 και εξής, όπου και έχει ειδικώς βραβευθεί από το Δ.Ε.Κ.Κ. και την Δ.Ε.Θ.
• Το «Κέντρο» κατά το έτος 2002, έχει βραβευθεί από τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, ως η πιο δραστήρια οργάνωση στο Νομό στον τομέα της Κοινωνικής Φροντίδας.
Σε μια όμως ακόμη κοινωνική δράση συμμετείχαν οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, παραμονές των Χριστουγέννων.
O κεντρικός χορηγός του ΟΦΗ η Stoiximan, πρόσφερε ηλεκτρικές συσκευές αξίας 5 χιλιάδων ευρώ στον ξενώνα κακοποιημένης γυναίκας στο Ηράκλειο.
Οι συσκευές παραδόθηκαν την Πέμπτη (22/12) σε εκδήλωση που έγινε στα γραφεία του συνδέσμου μελών γυναικείων σωματείων του Νομού Ηρακλείου.
Οπως αναφέρει στην ανακοίνωση που εξέδωσε η Stoiximan.gr «ο Σύνδεσμος Μελών Γυναικείων Σωματείων Ηρακλείου & Ν. Ηρακλείου έχει δημιουργήσει κάτι πραγματικά σπουδαίο. Η αποστολή και το έργο του θέτουν τη γυναίκα και το παιδί όχι μόνο υπό την προστασία του, αλλά αυτό για το οποίο αξίζουν συγχαρητήρια είναι η προσπάθεια που καταβάλλουν οι άνθρωποί της για να αναδείξουν ένα ,δυστυχώς, υπαρκτό κοινωνικό ζήτημα. Η διαφύλαξη και η προστασία των δικαιωμάτων είναι υπόθεση και καθήκον όλων μας. Στη Stoiximan, αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες της κοινωνίας και νιώθουμε την ευθύνη της συνεισφοράς μας όπου και όποτε κάποιος χρειάζεται την στήριξή μας. Γιατί πιστεύουμε πολύ στους απλούς καθημερινούς ήρωες, δηλαδή σε ανθρώπους που συνεισφέρουν στο κοινό καλό, που αναλαμβάνουν με θάρρος να σταθούν σε όσους αδυνατούν να το κάνουν. Ο «Ξενώνας για την Κακοποιημένη Γυναίκα και το Παιδί» είναι πράγματι αναγκαιότητα. Τοποθετεί την οικογένεια και την κοινωνία υψηλά στις προτεραιότητές μας. Ευχαριστούμε την αντιπροσωπεία των ποδοσφαιριστών της ομάδας του ΟΦΗ, που συνεργούμε και υλοποιούμε από κοινού πρωτοβουλίες όπως τη σημερινή, για να ενισχύσουμε αυτό το πολύτιμο έργο».
Στην εκδήλωση εκ μέρους των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ συμετείχαν οι Χαντί, Μπουρσέλης, Μίκιτς και εκ μέρους της διοίκησης της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 οι κ.κ. Μιχάλης Μυλωνάκης, Δημήτρης Αποστολάκης, Κώστας Ζερβάκης.
Η κ. Μαίρη Παχιαδάκη, πρόεδρος του Συνδέσμου Μελών Γυναικείων Σωματείων Ηρακλείου, ανέφερε ότι «πολλά ευχαριστώ σε αυτό που γίνεται. Στην Stoiximan και τον ΟΦΗ. Να είμαστε όλοι καλά και ναέχουμε ανοιχτά τα μάτια της ψυχής. Ευχαριστώ προσωπικά την κυρία Μεταξαράκη που είναι μέλος μας και αποτέλεσε το συνδετικό κρίκο για αυτην την πρωτοβουλία».
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο την παράδοση ηλεκτρικών συσκευών αξίας 5 χιλιάδων ευρώ, απο την Stoiximan στον ξενώνα κακοποιημένης γυναίκας στο Ηράκλειο.