Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μεγάλο μεταγραφικό ντεμαράζ προσπαθεί να κάνει ο ΟΦΗ στις τελευταίες μέρες της μεταγραφικής περιόδου του Ιανουαρίου!
Ο ΟΦΗ κυνηγάει την υπέρβαση με τις μεταγραφές του 26χρονου δυναμικού δεξιού μπακ Γιάννη Σκόνδρα, ο οποίος έμεινε ελεύθερος από τον ΠΑΟΚ και του 29χρονου τερματοφύλακα Μάρκου Βελλίδη, ως δανεικό μέχρι το καλοκαίρι από την ομάδα της Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για μεταγραφές, οι οποίες εφ’ όσον ολοκληρωθούν, είναι ικανές να ανεβάσουν σημαντικά το επίπεδο του ΟΦΗ!
Ο Σκόνδρας είναι ένα μπακ-δυναμίτης, που θα δώσει δύναμη και προσωπικότητα στο αμυντικό παιχνίδι του ΟΦΗ, τόσο από την πλευρά του, όσο και συνολικά.
Ο ΟΦΗ του έχει κάνει πρόταση για 1,5 χρόνο και στην κρητική ομάδα θεωρούν ότι οι πιθανότητες είναι καλές, παρ’ ότι οι προτάσεις που έχει ο παίκτης, δεν του λείπουν από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Η δεύτερη «μεγάλη» περίπτωση που κυνηγάει ο ΟΦΗ, είναι ο 29χρονος γκολκήπερ του ΠΑΟΚ Μάρκος Βελλίδης.
Ο Βελίδης είναι αυτή τη στιγμή, τρίτος τερματοφύλακας στον ΠΑΟΚ και ο ΟΦΗ τον ζητάει δανεικό μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Ο Βελλίδης, που είναι από τους καλύτερους Ελληνες τερματοφύλακες, δεν ενθουσιάζεται με την ιδέα να παίξει στην Football league, αλλά στον ΟΦΗ θεωρούν ότι μπορεί και σε αυτή την περίπτωση να υπάρξει…φως.
Ο πρόεδρος του ΟΦΗ Γιάννης Πολεμαρχάκης και ο νέος προπονητής Νίκος Παπαδόπουλος, ο οποίος έχει πάρει «πάνω του» κάποιες απο τις μεταγραφές, με προσωπικές συζητήσεις με τους υποψηφιους μεταγραφικούς στόχους, σε μια προσπάθεια να τους πείσει να κατέβουν στο Ηράκλειο, τονίζουν ότι όσο και αν φαίνονται πολύ δύσκολες και οι δυο υποθέσεις, είναι σε καλό δρόμο και ο ΟΦΗ έχει ελπίδες να τις υλοποιήσει!
Πάντως υπογράφες δεν έχουν «πέσει» ακόμη και θα περιμένουμε να δούμε, ποια θα είναι η κατάληξη τους.
Αν ο ΟΦΗ «κλείσει» αυτούς τους δυο, κάνει δυο μεγάλες μεταγραφές σε θέσεις που «πονάει».
Στο Ηράκλειο βρίσκεται ο Ντέρεκ Μπόατενγκ, ο οποίος έχει συμφωνήσει σε όλα με τον ΟΦΗ και θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις για να υπογράψει.
Ενα παίκτης που έστω και αν πατάει τα 34, είχε πριν απο μερικά χρόνια συμβόλαιο 2.5 εκ. ευρώ το χρόνο και σπουδαίες εμπειρίες, που θα βοηθήσουn τον ΟΦΗ στις θέσεις «6» και «8», όπου θέλει κάτι παραπάνω δημιουργικά.
Ο ΟΦΗ, αναζητάει ακόμη και ένα επιτελικό μέσο, για να κλείσει τις μεταγραφικές του κινήσεις, προσθέτονταςσυνολικά στο ρόστερ του, 6-7 παίκτες, καθώς ήδη έχουν αποκτηθεί για τον Ιανουάριο, οι Παντίδος, Πάγκαλος και Μητρόπουλος.
Μετά την «αλλαγή» στην τεχνική ηγεσία και την άφιξη του Νίκου Παπαδόπουλου, στον ΟΦΗ είναι διατεθειμένοι να τα παίξουν όλα για όλα, προκειμένου η ομάδα να ξαναμπεί γερά στο κυνήγι της ανόδου στην Σούπερ Λίγκ, παρά το γεγονός ότι έχει χάσει έδαφος από την κορυφή.
Στον ΟΦΗ θεωρούν πάντως ότι τίποτε δεν έχει χαθεί και η ομάδα εφ’ όσον ενισχυθεί με 3-4 παίκτες με προσωπικότητα, όπως είναι η παραπάνω, μπορεί να κάνει την μεγάλη ανατροπή.
Στο Ηράκλειο βρίσκεται ο 34χρονος διεθνής Γκανέζος μέσος Ντέρεκ Μπόατεγκ,ο οποίος έχει συμφωνήσει προφορικά με τον ΟΦΗ.
Ο Μπόατεγκ περνάει το Σάββατο (28/1) απο ιατρικές εξετάσεις, ενώ αναμένεται στο Ηράκλειο και ο μάνατζερ του, ώστε αν όλα πάνε καλά, να πέσουν υπογραφές και να ολοκληρωθεί η συμφωνία του με τον ΟΦΗ.
Ο Ντέρεκ Μπόατεγκ είχε αγωνιστεί ξανά στον ΟΦΗ το 2003, πριν απο 14 χρόνια, ενώ ακολούθησε τότε για τον ίδιο μια σπουδαία καριέρα στα ευρωπαικά γήπεδα και όχι μόνο, ενώ το κασέ του έφτασε κάποια στγμή τα 2,5 εκ. ευρώ το χρόνο!
Ο Μπόατεγκ αγωνίζεται στην θέση του μέσου «8» και «6» και αναμένεται με την εμπειρία του να βοηθήσει σημαντικά τον ΟΦΗ σε οργάνωση και δημιουργία.
O Nτέρεκ Μπόατεγκ γεννήθηκε στις 2 Μαίου 1983 στην Γκάνα. Είναι διεθνής με την Εθνική ομάδα της χώρας του (46 συμμετοχές) και έχει διαγράψει σπουδαία καριέρα με τελευταίο σταθμό την Rayo OKS στις ΗΠΑ 928 συμμετοχές).
Ο Αφρικανός μέσος είχε φορέσει τη φανέλα του ΟΦΗ το δεύτερο μισό της σεζόν 2002/2003, έχοντας ένα γκολ σε 12 συμμετοχές.
Πριν τον ΟΦΗ αγωνίστηκε σε Καλαμάτα και Παναθηναϊκό. Έπειτα αγωνίστηκε σε ΑΙΚ Στοκχόλμης (55/5), Μπεϊτάρ Ιερουσαλήμ (74/8), Κολωνία (10 συμμετοχές), Χετάφε (61/2), Ντνίπρο (23/2), Φούλαμ (3 συμμετοχές), Εϊμπάρ (13 συμμετοχές), ενώ πέρυσι κατέγραψε 28 συμμετοχές με την Rayo OKS στις ΗΠΑ και ήταν συμπαίκτης του πρώην επιθετικού του ΟΦΗ, Γιώργου Σαμαρά.
Στην φωτογραφία, ο Ντέρεκ Μπόατεγκ με τον υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Νίκο Ανδρεαδάκη.
Βαθμό ή βαθμούς θα κυνηγήσει ο ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον Αρη το Σάββατο (28/1, 3μμ) με τον Αρη στο Κλεάνθης Βικελίδης.
Στο ντεμπούτο του Νίκου Παπαδόπουλου στον πάγκο της ομάδας, ο τεχνικός του ΟΦΗ θέλει να ξεκινήσει με ένα θετικό αποτέλεσμα, που θα είναι η απαρχή της αντεπίθεσης που κυνηγάει ο ΟΦΗ, προκειμένου να μειώσει τη διαφορά με τις ομάδες, που είναι πάνω απο αυτόν, στην κατάταξη.
Στο πρώτο του παιχνίδι στον πάγκο του ΟΦΗ, ο 45χρονος τεχνικός δεν αντιμετωπίζει αγωνιστικά προβλήματα και έχει όλους τους παίκτες στην διάθεση του.
Με προπόνηση που έγινε την Παρασκευή (27/1) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση του Σαββάτου (28/1),με τον Αρη στο Κλεάνθης Βικελίδης.
Ο ευχάριστος «πονοκέφαλος» για το Νίκο Παπαδόπουλο, είναι ότι έχει όλους τους παίκτες στην διάθεση του, καθώς όλοι συμμετείχαν στο προπονητικό πρόγραμμα.
Στην αποστολή για τη Θεσσαλονίκη, ο Νίκος Παπαδόπουλος, συμπεριέλαβε τους: Δάφκο. Δερμιτζάκη, Κιάσσο, Κοιλιάρα, Κώτσιο,Κομεσίδη, Οστοιτς, Παντίδο, Αντουκόρ, Χίσι, Μητρόπουλο, Νάστο, Χαντί, Μιλοσάβλιεφ, Ράντι, Ογκμποε, Βουό, και Πάγκαλο.
Εκτός αποστολής έμειναν οι: Kασμερίδης, Βαλλιάνος,Φαζός, Μπουρσέλης, Μανιαδής, Κοντογιάννης. Βρεττός και Μάνος.
Η αποστολή του ΟΦΗ το αργά το απόγευμα της Παρασκευής (27/1) θα πετάξει από το Ηράκλειο για την Θεσσαλονίκη με απευθείας πτήση.
Η επιστροφή στο Ηράκλειο, έχει προγραμματιστεί για το βράδυ του Σαββάτου (28/1) μετά το παιχνίδι με τον Αρη.
Οι παίκτες που έμειναν εκτός αποστολής θα προπονηθούν κανονικά το Σάββατο (28/1), το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.