Πανηγύρισε την ισοπαλία της ομάδας του στο Γεντί Κουλέ με τον ΟΦΗ (1-1), αλλά εξέφρασε την πεποίθηση ότι ο ΟΦΗ θα καταφέρει να κόψει πρώτος το νήμα, καθώς όπως ανέφερε είναι η καλύτερη ομάδα της κατηγορίας. Ο προπονητής του Αστέρα Βάρης Βαγγέλης Γούτης, ανέφερε στην συνεντευξη τύπου μετά το παιχνίδι με τον ΟΦΗ πως «θέλω να δώσω συγχαρητήρια και στις δυο ομάδες, αλλά πάνω απο όλα στη δική μου ομάδα. Είχαμε ένα μεγάλο βαθμό δυσκολίας, απέναντι στον ΟΦΗ. Συγχαρητήρια στον κόσμο που έρχεται στο γήπεδο και μας θυμίζει κάτι απο τις καλές εποχές του ΟΦΗ. Ο ΟΦΗ έχει την καλύτερη και ποιοτικότερη ομάδα της κατηγορίας.
Παίζει σύγχρονο ποδόσφαιρο. Εμείς είχαμε υπομονή. Δεν μπορούσαμε να βγούμε ελεύθερα μπροστά. Ευτυχίσαμε με το πέναλτι του ΟΦΗ που δεν μπήκε. Είμαστε ευχαριστημένοι και χαρούμενοι με την ισοπαλία.
Ο ΟΦΗ δεν έχει αντίπαλο στην κατηγορία. Αυτό δείχνει σε μένα εικόνα που παρουσιάζει. Παίζει ποδόσφαιρο. Εχασε κάποιους βαθμούς, όπως στο 5Χ5 γηπεδο στο Ηράκλειο, αλλά εκτιμώ ότι διατηρεί το προβάδισμα να πάρει την κατηγορία.
Η Κηφισιά και η Ραφήνα έχουν επίσης καά ρόστερ. Παίζοντας όπως παίζει τελευταία ο ΟΦΗ όμως, νομίζω ότι δεν θα έχει πρόβλημα».
Διαβάστε εδώ για την «αυτοκτονία του ΟΦΗ με τον Αστέρα Βάρης
Την πίκρα του για το 1-1 με τον Αστέρα Βάρης στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης, εξέφρασε στις δηλώσεις του μετά τη λήξη του αγώνα, ο Νίκος Γκουλής. Ο τεχνικός του ΟΦΗ, ανέφερεστην συνεντευξη τύπου, πως «παίζουμε ποδόσφαιρο αλλά μας λείπει η αποτελεσματικότητα. Θα προτιμούσα τους τρείς βαθμούς απο το να παίζουμε. Πρέπει να έχουμε συγκέντρωση και να μη δεχόμαστε γκολ, όταν ο αντίπαλος κάνει μια ή δυο φάσεις. Δεν επιτρέπεται να χάνουμε βαθμούς στην έδρα μας. Παίξαμε με μια νεανική ομάδα που είχε διαθεση να τρέξει. Οταν έχουμε την πρωτοβουλία, ο αντίπαλος ψάχνει τη μια στιγμή να μας κάνει τη ζημιά. Το πιο σημαντικό για μας όμως είναι το γκολ που μας έλλειψε».
Για το έδαφος που έχει χάσει ο ΟΦΗ στην βαθμολογία, τόνισε ότι «είναι μεγάλο πρόβλημα, το έδαφος που έχουμε χάσει».
Για το αν υπήρχε εντολή απο τον ίδιο, για να εκτελέσει το πέναλτι ο Φραγκουλάκης, ανέφερε πως «είναι 5 ονόματα που είναι γραμμένα απο πρν το παιχνίδι. Αυτοί εκτελούν τα πέναλτι».
Τέλος για το ρόστερ του ΟΦΗ, υπογράμμισε πως «αυτή τη στιγμή έχουμε το συγκεκριμένο ρόστερ, που το εμπιστευόμαστε. Οταν έρθει η ώρα θα μιλήσουμε για 2-3 αλλαγές που θέλουμε να κάνουμε».
Διαβάστε εδώ για την «αυτοκτονία του ΟΦΗ με τον Αστέρα Βάρης
Στο 0-0 με τον Ολυμπιακό Βόλου έμεινε ο Εργοτέλης στο Παγκρήτιο στάδιο, για την 8η αγωνιστική της Β' Εθνικής. Το παιχνίδι ήταν μέτριο, με λιγοστές φάσεις. Στο πρώτο ημίχρονο ο Εργοτέλης έκανε κάποιες ευκαιρίες, όπως αυτή στο 5' με το σουτ του Καλέαπέκρουσε ο Στρατηλάτης, ενώ στο 26' ο Μάνος σούταρε μετά από πάσα του Ίνιατς, όμως η μπάλα πέρασε άουτ.
Ο Βόλος είχε ένα πλασέ του Ζέρη στο 34' , το οποίο εξουδετερώθηκε από τον Αθανασίου, ενώ στο 47' από λανθασμένη απομάκρυνση της μπάλας από τον Στεφάνοβιτς, ο Διαμαντόπουλος έκανε το σουτ, αυτό όμως ήταν άστοχο.
Ο Ολυμπιακός Βόλου ολοκλήρωσε το παιχνίδι με δέκα παίκτες λόγω αποβολής του Νάστου στο 90'+2 με δεύτερη κίτρινη κάρτα.
Διαιτητής της αναμέτρησης ήταν ο Τσαμούρης του Συνδέσμου Πειραιά με βοηθούς τον Σινιοράκη του Συνδέσμου Πειραιά και τον Πετεινάτο του Συνδέσμου Χανίων.
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ (Σταύρος Λαμπράκης): Αθανασίου, Στεφάνοβιτς, Πίτσος, Γρομητσάρης, Κυριακόπουλος, Αυγενικού, Φουκαράκης (81' Κούτρης), Μάνος (57' Δωματάς), Καλέ, Μπουρσέλης (72' Παμλίδης), Ίνιατς.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ (Σούλης Παπαδόπουλος): Στρατηλάτης, Καραμανλής (33' Nικολόπουλος), Αρβανίτης, Καράς, Μπουτσίκος, Νάστος, Ντεπέτρις, Ζέρης, Τσιλιγκίρης (46' Σκοπελίτης), Νικολιάς (71' Χιντζίδης), Διαμαντόπουλος.