Στον Εργοτέλη η ισοπαλία με τον Ολυμπιακό Βόλου στο Παγκρήτιο στάδιο, κράτησε την κρητική ομάδα μακριά από τις θέσεις ανόδου (6 βαθμούς), ωστόσο το θετικό για την κρητική ομάδα ήταν το μηδέν στην άμυνα, κάτι που συνέβη για πρώτη φορά φέτος, όπως επίσης και το ότι ο Εργοτέλης δεν βρέθηκε πίσω στο σκορ σε παιχνίδι.
Θετική η επανεμφάνιση του 35χρονου Μηνά Πίτσου σε ρόλο κεντρικού αμυντικού, με τον Σταύρο Λαμπράκη να κάνει ιδιαίτερη αναφορά στον έμπειρο αμυντικό και την βοήθεια που έδωσε στην άμυνα της κρητικής ομάδας. Eνω πολύ καλή παρουσία σε ρόλο αμυντικού μέσου είχε και ο 20χρονος Φουκαράκης, ο οποίος αντικατέστησε τον απόντα Καμαρά.
Στον Εργοτέλη σκέφτονται πλέον το ντέρμπι της επόμενης Δευτέρας, με τον Κισσαμικό στο γήπεδο του Γάλου στο Ρέθυμνο. Το παιχνίδι θα γίνει στις 6 το απόγευμα και θα έχει τηλεοπτική κάλυψη από το ΟΤΕ-ΤV.
Στο παιχνίδι αυτό ο τεχνικός του Εργοτέλη περιμένει την επιστροφή του Καμαρά, ο οποίος δεν αγωνίστηκε κόντρα στον Ολυμπιακό Βόλου, λόγω υποχρεώσεων με την Εθνική ομάδα της Μαυριτανίας.
Η βαθμολογία
1. ΑΕΛ 20
2. Τρίκαλα 17
3. Παναχαϊκή 14
4. Κέρκυρα 14
5. Απόλλων Σμύρνης 13
6. Αναγέννηση Καρδίτσας 13
7. Κισσαμικός 11
8.Εργοτέλης 11
9. Ολυμπιακός Βόλου 11
10. Χανιά 11
11. Καλλιθέα 11
12. Αχαρναϊκός 10
13. Λαμία 10
14. Παναιγιάλειος 8
15.Αγροτικός Αστέρας 8
16. Πανσερραϊκός 7
17. Ζάκυνθος 6
18. Πανελευσινιακός 0
Ο Κισσαμικός γνώρισε την πρώτη του ήττα στο πρωτάθλημα της Football league με 1-0 απο τον Παναιγιάλειο (Δείτε εδώ στιγμιότυπα του αγώνα). Ο προπονητής της ομάδας των Χανίων Σπύρος Μπαξεβάνος στη Συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος της αναμέτρησης ανέφερε ότι «είχαμε πει μετά το εξ αναβολής παιχνίδι που παίξαμε με τον Πανσερραϊκό ότι αυτό είναι το πιο δύσκολο παιχνίδι που έχουμε παίξει μέχρι στιγμής στην κατηγορία, απέναντι σε μία πολύ καλή ομάδα η οποία είχε ανάγκη τους βαθμούς και όπως είχα πει και πριν λίγες ημέρες δεν έχει πάρει τους βαθμούς που θα έπρεπε με βάση την εικόνα που έδειξε στα προηγούμενα παιχνίδια, ειδικά στα τελευταία. Νομίζω ότι δεν μπήκαμε όπως έπρεπε στα πρώτα λεπτά του παιχνιδιού, βρέθηκε η ομάδα του Παναγιάλειου να προηγείται στο σκορ κι από εκεί και πέρα τα πράγματα ήταν πιο δύσκολα για εμάς. Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν από μέτριοι έως κακοί, στο δεύτερο προσπαθήσαμε να παίξουμε λίγο ποδόσφαιρο, χωρίς όμως να δημιουργήσουμε καταστάσεις στην εστία του αντιπάλου. Από εκεί και πέρα δεν παίχτηκε και πολύ ποδόσφαιρο σε χρόνο στο δεύτερο ημίχρονο και δίκαια κέρδισε η ομάδα του Παναιγιάλειου… Να ευχηθώ καλή συνέχεια στον φίλο μου τον Γιώργο Μαραντά, που είναι και αξιόλογος άνθρωπος και πάνω απ’ όλα αξιόλογος προπονητής, αυτό που χρειάζεται εδώ η ομάδα. Να ευχηθώ καλή συνέχεια στην ομάδα του Παναιγιάλειου.
Κάποια στιγμή θα ερχόταν και η πρώτη ήττα για εμάς, είναι αδύνατον να βγάλεις ένα πρωτάθλημα αήττητος, ειδικά αν είσαι μία ομάδα που παλεύει για τη σωτηρία. Πρέπει να δείξουμε αντίδραση και ότι όλη αυτή η προσπάθεια που έχουμε κάνει θα έχει συνέχεια και να πάμε να κερδίσουμε στο επόμενο παιχνίδι».
Στην 4η θέση της Football league σκαρφάλωσε ο Κισσαμικός, μετά τη νέα νίκη του, αυτή τη φορά επί του Πανσερραικού με 2-0 (Διαβάστε εδώ σχετικά με το παιχνίδι). Δείτε στο παρακάτω VIDEO απο τη NEA THΛΕΟΡΑΣΗ τα καλύτερα στιμιότυπα της αναμέτρησης.