Ο δήμαρχος Ηρακλείου Αλέξης Καλοκαιρινος, ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης και ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδαλης, άνοιξαν πανηγυρικά την έκθεση ιστορικών φωτογραφιών για τα 100 χρόνια του συλλόγου, στην πύλη Αγίου Γεωργίου.
Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι τις 31/01/2026, ενώ εντάσσεται στο πλαίσιο συνεργασίας του Δήμου Ηρακλείου με τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Η έκθεση περιλαμβάνει φωτογραφίες που απεικονίζουν τη σχέση του Ομίλου με τα "Χεντέκια", την τάφρο και τα Ενετικά Τείχη, τα πρώτα χρόνια της ίδρυσής του ΟΦΗ, όταν οι προπονήσεις και οι αγώνες διαφόρων αθλημάτων γινόταν στα Τείχη, σε όλα τα ιδρυτικά αθλήματα του συλλόγου αλλά και φωτογραφίες απο τη νεότερη εποχή.
Να σημειωθεί ότι, όλες τις δράσεις του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για τα 100 χρόνια του συλλόγου, που έχουν την ονομασία "100 χρόνια ΟΦΗ-Ενας αιώνας Όμιλος Φιλάθλων Ηρακλείου", διεξάγονται με την υποστήριξη και της Περιφέρειας Κρήτης.
Έπειτα από αρκετά χρόνια, η πύλη Αγίου Γεωργίου αποδίδεται ξανά στην πόλη και τους ανθρώπους της, στο πλαίσιο εφαρμογής της Προγραμματικής Σύμβασης Πολιτισμικής Ανάπτυξης (ΠΣΠΑ) για την προστασία, αξιοποίηση και ανάδειξη της Ενετικής Οχύρωσης και των Νεωρίων του Ηρακλείου, μεταξύ του Δήμου Ηρακλείου, του Υπουργείου Πολιτισμού και της Περιφέρειας Κρήτης.
Δείτε παρακάτω VIDEO με δηλώσεις και φωτογραφίες.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Σε μεταγραφικούς ρυθμούς κινείται ο ΟΦΗ, καθώς η διοίκηση της ομάδας, εξέπληξε, ευχάριστα, σε σχέση με το τι συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια, στο μεταγραφικό πεδίο.
Παλαιότερα, οι μεταγραφικές υποθέσεις, αργούσαν απελπιστικά και ο φίλαθλος κόσμος περίμενε καρτερικά τις τελευταίες μέρες των μεταγραφών, για την απόκτηση παικτών.
Αυτή τη φορά, 15 μέρες πριν την επίσημη έναρξη της μεταγραφικής περιόδου, ο ΟΦΗ ανακοίνωσε την απόκτηση δυο ποδοσφαιριστών.
Aκολούθησε διαφορετική τακτική και αρκετά νωρίς έφερε και υπέγραψε στο Ηράκλειο, τον 28χρονο επιθετικό Ααρον Ισέκα και τον 30χρονο κεντρικό αμυντικό Αχιλλέα Πούγγουρα (1μ87).
Θα δούμε στο γήπεδο, το τι θα προσφέρουν οι παίκτες αυτοί, ωστόσο, δεν πρέπει να περνάει απαρατήρητο το γεγονός, ότι ο ΟΦΗ κινήθηκε πιο γρήγορα απο κάθε αλλη φορά.
Και οι δυο ποδοσφαιριστές, υπέγραψαν συμβόλαιο για 1,5 χρόνο και θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής απο την 1η Ιανουαρίου, ενώ μπήκαν αμέσως και στις προπονήσεις της ομάδας!
Το πρώτο παιχνίδι του ΟΦΗ, για το 2026, είναι το Σούπερ Καπ με τον Ολυμπιακό, στις 3 Ιανουαρίου, στο Παγκρήτιο στάδιο.
Ολα δείχνουν, ότι οι μεταγραφές για τον ΟΦΗ, δεν τελειώνουν εδώ,
Ο ΟΦΗ, θα αναζητήσει μια ακόμη μεταγραφή κεντρικού μέσου και ενός εξτρέμ, ενώ θα υπάρχουν και αποχωρήσεις παικτών που δεν έχουν πείσει μέχρι σήμερα, ένδειξη του πολύ κακού σχεδιασμού που έγινε το καλοκαίρι και πληρώνει ο ΟΦΗ με την μέχρι τώρα πορεία του, στο πρωτάθλημα.
"Η ομάδα θα ενισχυθεί. Δεν γνωρίζω τον αριθμό των παικτών που θα αποκτηθουν, αλλά η ομάδα θα κάνει αυτό που πρέπει" δήλωσε ο τεχνικός του ΟΦΗ Χρήστος Κόντης μετά τη νίκη-ανάσα επί του Πανσερραικού με 3-0, που έφερε τον ΟΦΗ στο +4 απο τη ζώνη υποβιβασμού.
Η δήλωση του Κόντη, δείχνει ότι θέλει να επιχειρήσει μια αναδόμηση της ομάδας, με αρκετές προσθήκες, ωστόσο, οι μεταγραφικές επιλογές του Ιανουαρίου, είναι περιορισμένες.
Την ίδια ώρα με μια μαντινάδα, την οποία έγραψαν σε πανό, οι φίλαθλοι του ΟΦΗ έστειλαν το μήνυμα τους, στον ιδιοκτήτη της ομάδας Μιχάλη Μπούση, στο παιχνίδι με τον Πανσερραικό. «Στο ίδιο έργο θεατές, πρόεδρε κάθε χρόνο. Αν δεν αντέχεις, πούλησε, μα εγώ θα βρω τον δρόμο!» έγραψαν σε μια κίνηση, που σήκωσε σκόνη και σχολιάστηκε αρκετά.
Ο ιδιοκτήτης του ΟΦΗ, έχει βάλει περίπου 12 εκ. ευρώ στον ΟΦΗ, στην 8ετή του παρουσία στην κρητική ομάδα, ωστόσο, η πορεία του συλλόγου, είναι δυσανάλογη με την επένδυση που έχει γίνει και ο κόσμος έχει κουραστεί, με την αγωνιστική μετριότητα του ΟΦΗ.
Η ανέλπιστα κακή πορεία της ομάδας, αλλά και ο τελικός του Σούπερ Καπ στις 3 Ιανουαρίου, στο Παγκρήτιο στάδιο, με τον Ολυμπιακό, κάνει όλο τον οργανισμό του ΟΦΗ, να είναι στα κόκκινα αυτήν την εποχή.
100 χρόνια ΟΦΗ και στο αεροδρόμιο Ηρακλείου, Νίκος Καζαντζάκης.
Με ενέργειες του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εδώ και αρκετές ημέρες στις οθόνες του αεροδρομίου Νίκος Καζαντζακης του Ηρακλείου, στην αίθουσα αφίξεων, προβάλλονται ιστορικές φωτογραφίες, από τα 100 χρόνια του ΟΦΗ.
"Οι επισκέπτες, ενημερώνονται για το μεγαλείο του συλλόγου μας" αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, που είχε αναγγείλει την ενέργεια αυτή, στο πλαίσιο των δράσεων για τα 100 χρόνια του συλλόγου.