Του Γιώργου Κορτσιδάκη Ο ΟΦΗ ξεκίνησε το 2020, όπως τελείωσε το 2019. Μετά την ήττα στο Αγρίνιο, απο τον Παναιτωλικό (2-0), έχασε και απο τον Βόλο στο Γεντί Κουλέ (1-2) και φαίνεται ότι η κρητική ομάδα δεν είναι σε καλό φεγγάρι, καθώς οι σοβαροί συνεχόμενοι τραυματισμοί που έχει το τελευταίο διάστημα, έχουν επηρεάσει την απόδοση της. Ενώ στο παιχνίδι με το Βόλο, αναδείχθηκαν ξανά τα σοβαρά αμυντικά κενά, που καθιστούν επιβεβλημένη την μεταγραφική ενίσχυση της ομάδας. Σε άλλα παιχνίδια, ο ΟΦΗ με την αποτελεσματικότητα του στην επίθεση, είχε προσπεράσει τα αμυντικά του κενά, αλλά σε αυτό το παιχνίδι, δεν τα κατάφερε να κάνει την ανατροπή που είχε κάνει σε άλλα παιχνίδια στο Γεντί Κουλέ, που ο αντίπαλος προηγήθηκε. Ο ΟΦΗ, έμεινε πίσω στο σκορ στο 35', όταν μετά απο σέντρα του Ντεντάκη, ο αφύλακτος Λύρατζης με κεφαλιά μέσα απο την περιοχή, έστειλε την μπάλα στα δίχτυα για το 0-1, που…