Του Γιώργου Κορτσιδάκη Στην 9η θέση της Σούπερ Λίγκ, υποχώρησε ο ΟΦΗ μετά την (τρίτη συνεχόμενη) ήττα στο πρωτάθλημα, αυτή τη φορά, απο τον Αστέρα Τρίπολης με 2-0. Ο ΟΦΗ ισοβαθμεί με τη Λάρισα (η οποία πλεονεκτεί στην ισοβαθμία) και μετά απο μια μακρά περίοδο, παρουσίας στις θέσεις των πλέι-οφ, βρίσκεται πλέον στα πλέι-άουτ. Eίναι χαρακτηριστικό, ότι στην τελευταία αγωνιστική, τρείς ομάδες, έβαλαν τον ΟΦΗ απο κάτω στην βαθμολογία, η Ξάνθη, ο Παναθηναικός και ο Ατρόμητος, ενώ τον έπιασε και η Λάρισα. Επόμενο παιχνίδι για τον ΟΦΗ (και πολύ σημαντικό), αυτό με τον Πανιώνιο εκτός έδρας (Σάββατο 18 Ιανουαρίου στις 7.30μμ). Ενώ ακολουθεί το εντός έδρας παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, που θα γίνει την Τετάρτη 22/1 στις 5.15μμ. Για τον ΟΦΗ μεσολαβεί το παιχνίδι Κυπέλλου με τον ΠΑΟΚ, που θα γίνει την προσεχή Τετάρτη (15/1) στις 3μμ. Μετά το 0-3 του πρώτου αγώνα, στο Γεντί Κουλέ, η τεχνική ηγεσία του…