Ο ΟΦΗ κόντραρε και στα τρία σετ τον ΠΑΟΚ (0-3), σε ένα παιχνίδι για γερά νεύρα στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, αλλά δεν πήρε κανένα, καθώς ο ΠΑΟΚ ήταν πιο συγκεντρωμένος και πιο έμπειρος στο φινάλε των σετ.Το 0-3 αδικεί τον ΟΦΗ, ο οποίος έκανε ένα απο τα καλύτερα του παιχνίδια στη φετινή σεζόν και κόντραρε στα ίσια μια ομάδα που διεκδικεί τον τίτλο. Ο ΟΦΗ κέρδισε παίκτες απο το παιχνίδι αυτό, καθώς σπουδαίο παιχνίδι έκαναν οι Σαρηκείσογλου, Ρουμελιωτάκης, Λουκούμι (σε ρόλο διαγώνιου), αλλά και ο Κομητούδης σε θέση πασαδόρου.Αν και ο ΟΦΗ αγωνίστηκε χωρίς τον Τσούλαφιτς, με τον οποίο η διοίκηση είναι σε διαπραγμάτευση για να λύσει το συμβόλαιο του, η εικόνα του ήταν εντυπωσιακά καλή και πολύ ελπιδοφόρα για το μέλλον.Και στα τρία σετ, ο ΟΦΗ πήγε πρώτος στο 20, (20-17, 20-17 και 20-19), του έλλειψε το κάτι παραπάνω στο φινάλε των σετ, για να πάρει…