Νίκη για να ξαναμπεί στην εξάδα των πλέι-οφ, θέλει ο Εργοτέλης, ο οποίος υποδέχεται τη Δευτέρα (9/3, 4μμ) τη Δόξα Δράμας στο Παγκρήτιο στάδιο. Η ομάδα του Γιάννη Ταουσιάνη, θέλει το τρίποντο και θα περιμένει κάποια απώλεια απο την αναμέτρηση του Απόλλωνα Λάρισας με τον Απόλλωνα Σμύρνης, ώστε να ξαναμπεί στην εξάδα. Το παιχνίδι του Εργοτέλη θα γίνει κεκλεισμένων των θυρών μετά την απόφαση της κυβέρνησης για τις αθλητικές διοργανώσεις του επόμενου 15νθήμερου, λόγω του κορωναιού. Οι 18 που κλήθηκαν από τον Γιάννη Ταουσιάνη για την αναμέτρηση με τους Δραμινούς είναι οι: Καλογεράκης, Κατσιμήτρος, Bote, Μπούσης, Προβυδάκης, Spiriak, Μπάτζιος, Μαζουλουξής, Κατσούρι, Μπουτσάκης, Μπουρσέλης, Ροβίθης, Barata, Atef, Σταθόπουλος, Μανουσάκης, Efford, Ramez.Να σημειώσουμε ότι εκτός αποστολής έμειναν οι τιμωρημένοι (4 κίτρινες κάρτες) Τσέλιος και Πέϊος, ο Κοιλιάρας μετά το ραγισμα που υπέστη στην ποδοκνημική στο ματς με τον Λεβαδειακό καθώς επίσης και ο Bruce που συνεχίζει το ατομικό του πρόγραμμα μετά την…