Του Γιώργου ΚορτσιδάκηOι ομάδες της Σούπερ Λίγκ 2 και της Football league έχουν ζητήσει απο το Υπουργείο αθλητισμού την επιστροφή τους στο γήπεδο, για να κάνουν προπονήσεις, όπως συνέβη με την Σούπερ Λίγκ 1.Το Υπουργείο απάντησε, ότι, δεν είναι αρνητικό, αλλά θα πρέπει οι ομάδες να υπογράψουν το Υγειονομικό πρωτόκολλο, που έχει συσταθεί για τις ομάδες και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και τα απαραίτητα τεστ κορωνοϊου, στα οποία πρέπει να υποβληθούν όλοι που έχουν σχέση και επαφή με το κάθε ποδοσφαιρικό τμήμα.Παίκτες, προπονητές, γιατροί, υπάλληλοι σε κάθε ομάδα, θα πρέπει υποχρεωτικά να περάσουν απο αυτή τη διαδικασία, αλλά να τηρήσουν και τα υπόλοιπα μέτρα υγιεινής που αναφέρει το πρωτόκολλο, όπως συνεχείς απολυμάνσεις στους αθλητικούς χώρους που χρησιμοποιούνται.Στην Σούπερ Λίγκ 2 και την Football league υπάρχουν ομάδες που δεν έχουν...μαντίλι να κλάψουν. Η κατάσταση, είναι τόσο τραγική, που δεν έχουν χρήματα ούτε για να αγοράσουν τα 40-50 τεστ κορωνοίου που απαιτούνται.Ο πρόεδρος…