Του Γιώργου Κορτσιδάκη Mε το Μηνά Πίτσο, ένα απο τα καλύτερα παιδιά που έχω γνωρίσει 25 χρόνια στο ποδόσφαιρο και τον αθλητισμό, είχαμε την ευκαιρία στο WINNER της τηλεόρασης CRETA να συζητήσουμε για τον ΟΦΗ, του σήμερα, τον Γιώργο Σίμο με τον οποίο ήταν συμπαίκτης, αλλά και για τον Σακόρ, τον οποίο πιστεύει πολύ, με αφορμή το υπέροχο γκολ, που έβαλε στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό. «Πιστεύω ότι αν δεν έχει τραυματισμούς, μπορεί του χρόνου, να είναι βαρόμετρο για τον ΟΦΗ ο Σακόρ» λέει ο Μηνάς Πίτσος, ο οποίος αποθέωσε το πλάνο της ομάδας. «Δεν πίστευα ότι ο ΟΦΗ τόσο γρήγορα, θα επιστρέψει στην Ευρώπη και θα ανακτήσει και πάλι τη χαμένη του αίγλη. Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους» παραδέχεται ο 39χρονος σήμερα άλλοτε αριστερός μπακ του ΟΦΗ, του Εργοτέλη, αλλά και του Παναθηναικού. Ο Πίτσος τονίζει ότι πρέπει και έχει δοθεί έμφαση στις ακαδημίες, ώστε ο ΟΦΗ να μπορέσει να βγάλει παιδιά, όπως συνέβη με την δική του περίπτωση, αλλά και με άλλους παίκτες, που έπαιξαν πρωταγωνιστικό ρόλο στον…