Του Γιώργου Κορτσιδάκη Πονοκέφαλο προκαλεί στον ΟΦΗ, ο ορισμός του διαιτητή Παπαδόπουλου Μακεδονίας στο παιχνίδι της Κυριακής (8/1, 3μμ) με τον Ολυμπιακό στο Γεντί Κουλέ. Απο τον εν λόγω διαιτητή, ο ΟΦΗ, είχε σοβαρά παράπονα στο πρόσφατο παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης, στο οποίο ο ΟΦΗ γνώρισε την ήττα με 1-0. Το αμφισβητούμενο πέναλτι του Μπαράλες και η αποβολή του Σελίμοβιτς, έφεραν τα παράπονα του ΟΦΗ για τον διαιτητή, τον οποίο όμως δικαίωσε ο αρχιδιαιτητής Κλάτενμπεργκ για τις αποφάσεις του και τώρα τον τοποθετεί-λες και δεν υπήρχε άλλος- στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό. Να σημειωθεί ότι στο παιχνίδι στην Τρίπολη, επιβλήθηκε και το πρώτο φετινό πρόστιμο στον ΟΦΗ, καθώς ο διαιτητής Παπαδόπουλος έγραψε στο φύλλο αγώνα τον βοηθό προπονητή Περικλή Παπαπαναγή ο οποίος του διαμαρτυρήθηκε και στην κρητική ομάδα επιβλήθηκε πρόστιμο 10 χιλ. ευρώ, ενώ στον Παπαπαναγή αποκλεισμός μιας αγωνιστικής και έτσι δεν θα είναι στον πάγκο, στο παιχνίδι με…