Του Γιώργου Κορτσιδάκη Στον ΟΦΗ, η βαριά ήττα απο τον Αρη (0-3) στο Γεντί Κουλέ, στο φινάλε του πρώτου γύρου, δεν έδωσε την δυνατότητα στην κρητική ομάδα, να κλείσει με θετική αύρα, τα παιχνίδια του πρώτου μισού του πρωταθλήματος. Ο ΟΦΗ έκλεισε τον πρώτο γύρο με 15 βαθμούς σε 13 αγώνες, επίδοση που δεν του απαγορεύει ασφαλώς για να ελπίζει για μια θέση στην εξάδα, αλλά τον κάνει να μελαγχολεί τους βαθμούς που "πέταξε" στο γήπεδο του, με Παναθηναικό και Ατρόμητο, όταν ισοφαρίστηκε στο φινάλε των αγώνων. Αν είχε πάρει ο ΟΦΗ, μόνο αυτούς τους 4 βαθμούς (με Παναθηναικό και Ατρόμητο), θα ήταν μέσα στην εξάδα. Η μεγάλη "πληγή" για τον ΟΦΗ στον πρώτο γύρο, ήταν η έδρα του. Με μια μόλις νίκη (επί του ΠΑΣ Γιαννινα) σε 7 αγώνες (3 νίκες, 3 ισοπαλίες) ο ΟΦΗ έχει χάσει πολύτιμο έδαφος, λόγω της αδυναμίας του, να κερδίσει στο Γεντί Κουλέ. Αντίθετα, εκτός…