Το ανακαινισμένο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, φιλοξένησε ξανά μετά απο 20 χρόνια, αγώνες Α1 κατηγορίας. Τότε ήταν το μπάσκετ του Ηρακλείου, που εκπροσωπούσε την πόλη και το νησί στην μεγάλη κατηγορία, του μπάσκετ, σήμερα είναι ο ΟΦΗ, που αγωνίζεται στην Volley League.Παρ’ ότι τα παιχνίδια σήμερα λόγω της πανδημίας διεξάγονται κεκλεισμένων των θυρών, η ατμόσφαιρα στο παιχνίδι ΟΦΗ-Kηφισιά για την Volley League ήταν εξαιρετική. Ενώ και το κλειστό του Λίντο, πήρε ξανά ζωή μέσα απο ένα παιχνίδι υψηλού επιπέδου, το οποίο παρακολούθησε και ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, εκφράζοντας την ικανοποίηση του γα την κατάσταση του κλειστού γυμναστηρίου. Ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Εθνικού Αθλητικού κέντρου Λευτέρης Ζερβός, αλλά και το προσωπικό του ΕΑΚΗ, έκαναν ότι περνούσε απο το χέρι τους, ώστε ο ΟΦΗ να τύχει της καλύτερης δυνατής φιλοξενίας, σα να παίζει στο σπίτι του. Οπως δήλωσε "θέλω να πω στον ΟΦΗ πολλά συγχαρητήρια, για όλο αυτό που…