Του Γιώργου Κορτσιδάκη Θυμίζει....ΟΦΗ η Ξάνθη, η οποία στο ντέρμπι της Σούπερ Λίγκ 2 με τον Εργοτέλη, στο Παγκρήτιο στάδιο, είχε στην 18αδα της, 5 πρώην "ασπρόμαυρους" παίκτες! Στην ενδεκάδα της Ξάνθης, ξεκίνησαν οι Θανάσης Ντίνας, Τάσος Παπάζογλου, Γιάννης Στάθης, ενώ στον πάγκο ήταν ο Θανάσης Παπάζογλου και ο Ελίνι Δημούτσος! Πραγματικά εντυπωσιακό το ρόστερ της ακριτικής ομάδας, η οποία συμπεριλαμβάνονται στα μεγάλα φαβορί, για επιστροφή στην Σούπερ Λίγκ 1. Στο ρόστερ της Ξάνθης ακόμη, ο Θανάσης Τάτος, με σπουδαίο πέρασμα απο Ολυμπιακό και Αρη. Αλλά και ο Γιάννης Μυστακίδης, πρώην παίκτης του ΠΑΟΚ, του Παναθηναικού, του ΠΑΣ Γιάννινα και της Ολλανδικής Ντε Γκράφσααπ, ο οποίος έμεινε στον πάγκο και μπήκε ως αλλαγή στο παιχνίδι. Στην κορυφή της επίθεσης της Ξάνθης, ο Αντώνης Καπνίδης, πρώην παίκτης του Εργοτέλη. Είναι γεγονός ότι το ρόστερ της Ξάνθης, είναι απο τα πιο εντυπωσιακά της κατηγορίας, αλλά στην Σούπερ Λίγκ 2, δεν αρκούν μόνο…