Του Γιώργου Κορτσιδάκη Τον 19χρονο πολίστα του ΟΦΗ, Μάνο Παπαδάκη, ο οποίος πρόσφατα έσωσε απο βέβαιο πνιγμό, ένα 65χρονο σε παραλία του Ηρακλείου, ο οποίος είχε παρασυρθεί απο τα κύματα, συνεχάρη προσωπικά, ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Γιάννης Δανδάλης, αλλά και το Διοικητικό Συμβούλιο του συλλόγου. "Αυτή ήταν η μεγαλύτερη νίκη που έχεις πετύχει μέχρι σήμερα" ανέφερε ο πρόεδρος του ΟΦΗ, φανερά συγκινημένος στο νεαρό πολίστα. "Απο τα βάθη της καρδιάς μου, ένα μεγάλο μπράβο και σε σένα και στην οικογένεια σου. Το να σώσεις μια ανθρώπινη ζωή, είναι μεγάλο πράγμα. Θέλει μεγάλη ψυχραιμία πέρα απο τις ικανότητες" είπε στον Μάνο Παπαδάκη, ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ. Ο αθλητής του ΟΦΗ, έδειξε συγκινημένος αλλά και υπερήφανος, για αυτό που συνέβη και ευχαρίστησε τον πρόεδρο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου. Να σημειωθεί ότι, ο Μάνος Παπαδάκης αγωνίζεται στην ανδρική ομάδα πόλο του ΟΦΗ και στις φετινές εξετάσεις πέτυχε την…