Του Γιώργου Κορτσιδάκη Μεγάλος "πονοκέφαλος" για τον Εργοτέλη, καθώς η Πειθαρχική Επιτροπή της Σούπερ Λίγκ 2, του επιβάλλει πρόστιμο 4 χιλ. ευρώ σε κάθε παιχνίδι, επειδή ο προπονητής Νίκος Μπαδήμας, δεν έχει δίπλωμα UEFA Pro (έχει UEFA A')που προβλέπει η κατηγορία. Ετσι, ο Εργοτέλης, δέχεται ποινή 4 χιλιάδων ευρώ σε κάθε παιχνίδι! Αν υπολογίσουμε ότι, οδεύουμε στην 7η αγωνιστική, αντιλαμβάνεται κανείς ότι ο Εργοτέλης, θα δεχθεί για όλα αυτά τα παιχνίδια, το αντίστοιχο πρόστιμο! Η ομάδα του Εργοτέλη, αναζητά, προπονητή με δίπλωμα UEFA Pro προκειμένου να "δανείσει" το δίπλωμα του στο σύλλογο και να κάνει μια μορφής συνεργασια μαζί του, αλλά μέχρι τώρα δεν έχει βρεθεί λύση, παρά τις επαφές που έχει κάνει με διάφορους προπονητές. Το θέμα έχει αναλάβει προσωπικά ο Γενικός διευθυντής της ΠΑΕ Γιώργος Τουτζάρης και θα πρέπει να τρέξει για να βρεί λύση, γιατί τα τετραχίλιαρα πρόστιμα τρέχουν! Ηδη κοινοποιήθηκαν στην ΠΑΕ τα πρόστιμα με Κηφισιά…