Του Γιώργου Κορτσιδάκη To παιχνίδι Ατρόμητος-ΟΦΗ, που επρόκειτο να γίνει τη Δευτέρα (7/2, 7.30μμ) δεν έγινε, λόγω πολλαπλών κρουσμάτων κορωνοϊού, στην ομαδα του Περιστερίου (για τον ίδιο λόγο δεν έγινε και το Λαμία-Αστέρας Τρίπολης, λόγω κρουσμάτων στη Λαμία), ωστόσο ο covid-19 επισκέφθηκε ξανά και τον ΟΦΗ, καθώς όπως έγινε γνωστο δυο ποδοσφαιριστές, ο ένας εκ των οποίων απο τους πρωτγωνιστές των τελευταίων ημερών, βρέθηκε θετικός και μπήκε σε καραντίνα. Ο ΟΦΗ έχει ταλαιπωρηθεί ξανά πρόσφατα με τον κορωνοϊό και μάλιστα με αρκετά κρούσματα, αλλά το φαινόμενο είναι γενικό, καθώς όλες οι ομάδες της Σούπερ Λίγκ 1 έχουν νοσήσει. Το παιχνίδι Ατρόμητος-ΟΦΗ (όπως είχε συμβεί και με το Απόλλων-ΟΦΗ), θα οριστεί σε νέα ημερομηνία απο την Λίγκα, ενώ στην κρητική ομάδα, πλέον κάνουν τα πλάνα τους, για το επόμενο παιχνίδι που είναι την προσεχή Κυριακή 13/2, 3μμ, με το Βόλο στο γήπεδο Θόδωρος Βαρδινογιάννης. Η ομάδα του Βόλου, μετά τη μεγάλη…