Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μετά την φετινή ιστορική του νίκη στην Τούμπα (1-2) μετά απο 33 χρόνια (τελευταία φορά το 1992-93), ο ΟΦΗ έκανε ένα ακόμη ιστορικό διπλό, ξανά στη Θεσσαλονίκη!
Αυτή τη φορά, κέρδισε και τον Αρη στο Κλεάνθης Βικελίδης με 0-2, φεύγοντας με τα χέρια ψηλά απο το συγκεκριμένο γήπεδο μετά απο 22 χρόνια (τελευταία νίκη το 2003-4).
Και οι δυο νίκες, είχαν την υπογραφή του Μίλαν Ράσταβατς, καθώς με τον Σέρβο τεχνικό στον πάγκο, ο ΟΦΗ, πέτυχε αυτές τις ιστορικές επιτυχίες.
Το διπλό στο Βικελίδης μάλιστα, είχε ακόμη μεγαλύτερη σημασία για τον Ράσταβατς, καθώς όπως παραδέχθηκε ο ίδιος, είναι η πρώτη φορά, που κερδίζει στην έδρα του Αρη, στα χρόνια που βρίσκεται στην Ελλάδα!
Ο Σέρβος τεχνικός είχε κάθε λόγο, να πανηγυρίσει με τους παίκτες του, τη μεγάλη νίκη επί του Αρη (0-2), καθώς η εμφάνιση αυτή, ήταν η καλύτερη και η πιο ισορροπημένη, επί ημερών του, στον πάγκο της κρητικής ομαδας.
Ο ΟΦΗ, έπαιξε την καλύτερη άμυνα της χρονιάς και κράτησε μακριά απο την περιοχή του, μια απο τις πιο επιθετικές ομάδες του πρωταθλήματος. Παράλληλα, για 4ο συνεχόμενο παιχνίδι σε πρωτάθλημα και Κύπελλο, κράτησε το μηδέν στην άμυνα του.
Ενώ, έπαιξε έξυπνα, στην κόντρα επίθεση και πέτυχε δυο υπέροχα γκολ, κάνοντας την τέλεια απόδραση απο το Κλεάνθης Βικελίδης.
Ιδανικό το ποδαρικό του ΟΦΗ, στο 2025, τη σεζόν της συμπλήρωσης των 100 χρόνων και με την πρόκληση της συμμετοχήγς στον τελικό Κυπέλλου Ελλάδος, ανοιχτή!
Στο 57' ο γρήγορος Σεγκέλια, κέρδισε φάουλ έξω απο την περιοχή και ο Μπόρχα Γκονζάλες, με τέλεια εκτέλεση, πέρασε τη μπάλα πάνω απο το τείχος και πέτυχε ένα εξαιρετικό γκολ.
Ενώ στο 71', ξανά ο Σεγκέλια, σέρβιρε και ο Γιούνγκ, σκόραρε για το 0-2, με το γήπεδο του Αρη να βράζει απο αποδοκιμασίες σε βάρος των παικτών του Αρη.
Οι γηπεδούχοι, τελείωσαν το παιχνίδι με 9 παίκτες.
Καθώς στο 79' ο Σαμόρα, αποβλήθηκε με κόκκινη κάρτα για κλάδεμα στον Χατζηθεοδωρίδη (το υπέδειξε ο διαιτητής VAR) και στο 89' αποβλήθηκε και ο Μπράμπετς με δεύτερη κίτρινη για μαρκάρισμα στον Αποστολάκη.
Ο Αρης, περισσότερο στο πρώτο ημίχρονο, είχε την κατοχή, αλλά δεν έκανε καθαρές ευκαιρίες.
Ο ΟΦΗ χτύπησε, στην καλή του αμυντική του λειτουργία και την αποτελεσματικότητα του, στις στιγμές που είχε στο παιχνίδι.
Άρης – ΟΦΗ 0-2
Γκολ: 58′ Γκονζάλες, 70′ Γιούνγκ
Κίτρινες κάρτες: Μορόν, Μπράμπετς, Φαμπιάνο, Ντιαντί – Λαμπρόπουλος, Νους, Θεοδοσουλάκης
Κόκκινες κάρτες: 79′ Σαμόρα, 90′ Φαμπιάνο
Άρης (Μαρίνος Ουζουνίδης): Κουέστα, Χουάνκαρ, Φαμπιάνο, Μπράμπετς (46′ Ρόουζ), Μάγιο, Μοντόγια (73′ Φετφατζίδης), Μόντσου, Μάνου Γκαρθία, Σουλεϊμάνοφ (59′ Ντιαντί), Σαβέριο (59′ Σαμόρα), Μορόν.
ΟΦΗ (Μίλαν Ράσταβατς): Χριστογιώργος, Χατζηθεοδωρίδης, Λαμπρόπουλος, Καραχάλιος (87′ Μπρεσάν), Σίλβα, Γκονζάλες, Μπάκιτς, Σενγκέλια (87′ Θεοδοσουλάκης), Φούντας (87′ Αποστολάκης – 90’+2 Αμπάντα), Νους (90’+2 Σαλσίδο), Γιούνγκ.
Ενα ακόμη εξαιρετικό γκολ, απο 15χρονο ταλεντάκι της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Στο παιχνίδι της Youth League, ΟΦΗ-Ρωμανός 2-2, ο νεαρός μεσοεπιθετικός, Νίκος Μαρής, πέτυχε ένα γκολ, πραγματική "ζωγραφιά".
Δοκίμασε το πόδι του, έξω απο την περιοχή και έστειλε την μπάλα, στο "παράθυρο" του αντίπαλου τερματοφύλακα.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO το εξαιρετικό γκολ απο το ταλεντάκι του ΟΦΗ.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Εργαζόμενοι και μέλη της διοίκησης του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, σαν μια οικογένεια ευχήθηκαν, στο καθιερωμένο μπάρμπεκιου, για τη νέα χρονιά.
Απλά, ομιλίτικα και με πολύ αγάπη, στα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, πίσω απο τη θύρα 1, τα...κάρβουνα άναψαν και το κέφι έφτασε στο κατακόρυφο, με εκλεκτούς μεζέδες, ποτό και πολύ συζήτηση αλλά και όνειρα για τον ΟΦΗ.
Στην "οικογενειακή" γιορτή, συμμετείχαν και φίλοι της ομάδας, που έτυχε να περνούν έξω απο τα γραφεία ή βρέθηκαν στην μπουτίκ του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για αγορές και δεν είπαν όχι για ένα μεζέ ή ένα ποτό, αλλά και συμμετοχή σε μια συζήτηση για την αγαπημένη μας, ομάδα.
Οι μουσικές επιλογές, ήταν εμπνεύσεις του προέδρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Γιάννη Δανδάλη και κατά γενική ομολογία κρίθηκαν πετυχημένες και ανέβασαν το κέφι στα ύψη.
Ενώ υπεύθυνοι ψησταριάς, ήταν ο Στέφανος Κυριακάκης και ο Νίκος Κονταξάκης, οι οποίοι πήραν άριστα.
"Ερασιτέχνης ΟΦΗ: Μια οικογένεια!
Τηρήσαμε και φέτος, το έθιμο!
Καλή χρονιά σε όλο τον κόσμο!" ανέφερε στην ανάρτηση του ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Και του χρόνου!