Την ήττα εκτος έδρας, απο την ουραγό ομάδα της National League 1, υπέστη ο ΟΦΗ.
Εχασε απο την Ελευσίνα με 79-61, για την 16η αγωνιστική, κάνοντας μια απο τις χειρότερες φετινές του εμφανίσεις.
Οι γηπεδούχοι προερχόταν απο 5 σερί ήττες, είναι στην τελευταία θέση με 3 νίκες-13 ήττες, αλλά κατάφεραν να κερδίσουν τον ΟΦΗ, που είναι πλέον στο (8 νίκες-8 ήττες), αλλά τουχάλιχτον παραμένουν στην εξάδα.
Η Ελευσίνα είχε τον πρώτο λόγο στο παιχνίδι, σε όλη του τη διάρκεια, απέναντι σε ένα ΟΦΗ, που δεν μπόρεσε να κυνηγήσει το παιχνίδι.
Ο ΟΦΗ και στην επόμενη αγωνιστική, παίζει εκτός έδρας, με τον Εσπερο.
Πανελευσινιακός – ΟΦΗ 79-61
Διαιτητές: Αργυρούδης-Ραπτογιάννης-Σπυρλιδάκης
Δεκάλεπτα: 21-17, 44-30, 57-47,79-61
Πανελευσινιακός (Βούλγαρης): Σταμέλος 16(4), Πρόφκα 13 (1), Σκόρδος 12 (2) , Κυριλής 5, Φίλλιπας, Καράμπελας 5 (1), Ρεκουνιώτης 20 (1), Καλογερογιάννης, Βισνιέφκι , Καραΐσκος 2, Μανωλάτος 2, Λάππας 4
ΟΦΗ (Ράλλης): Τσιαβές 5, Λιανός 3, Κασπίρης 7 (1), Πιλκούδης 15, Χατζηκυριακίδης 4, Μποχωρίδης 12, Σταμπουλής 12 (1) , Πρωτογεράκης 2, Φρογάκης, Σμυρνής 1, Γρίψιος.
Τα αποτελέσματα-16η αγωνιστική
Πανελευσινιακός-ΟΦΗ 79-61
Ερμής Αργυρούπολης-Δάφνη 77-88
Αιγάλεω-Μίλων 82-88
Παλαιό Φάληρο-ΑΠΑΣ Νάξου Τα Φανάρια 60-62 παρ.
ΑΣΑ Αναγέννηση-Έσπερος Καλλιθέας 74-75
Παγκράτι-Αμύντας 79-76
Η Βαθμολογία (σε 16 αγώνες):
1.Αιγάλεω 28 (12-4)
2.Αμύντας 27 (11-5)
---------------------------------------
3.Έσπερος Καλλιθέας 27 (11-5)
4.Δάφνη 26 (10-6)
5.Ερμής Αργυρούπολης 25 (9-7)
6.ΟΦΗ 24 (8-8)
---------------------------------------
7.Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου 23 (7-9)
8.Παλαιό Φάληρο 23 (7-9)
---------------------------------------
9.Παγκράτι 22 (6-10)
10.Μίλωνας 22 (6-10)
11.ΑΠΑΣ «Τα Φανάρια» 22 (6-10)
12.Πανελευσινιακός 19 (3-13)
Η επόμενη αγωνιστική (17η, 8/2)
Έσπερος Καλλιθέας-ΟΦΗ
ΑΠΑΣ Νάξου Τα Φανάρια-Πανελευσινιακός
Μίλων-Παλαιό Φάληρο
ΑΟ Δάφνης-Αιγάλεω
Αμύντας-Ερμής Αργυρούπολης
ΑΣΑ Αναγέννηση -Παγκράτι
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι που μεταδόθηκε σε LIVE STRERAMING.
Την Τετάρτη 19/2 και ώρα 5μμ στο κλειστό γυμναστήριο "Μ. Παρασκευόπουλος" στην Αλεξανδρούπολη, ορίστηκε το παιχνίδι Αθλος Ορεστιάδας-ΟΦΗ για την πρώτη αγωνιστική της Γ' Φάσης του Κυπέλλου Ελλάδος.
Το παιχνίδι είναι νοκ-άουτ και ο ΟΦΗ, θέλει να προχωρήσει στη διοργάνωση, όπως έκανε και στο Λίγκ Καπ, όπου έφτασε φέτος, μέχρι τα ημιτελικά, για πρώτη φορά στην ιστορία του.
Ο Γιάννης Καλμαζίδης και οι παίκτες του, αφήνουν πίσω την ήττα απο την Κηφισιά με 3-2 στο ται-μπρέικ (ο ΟΦΗ πήρε ένα πολύτιμο βαθμό, παρά την ήττα) και στρέφει την προσοχή του, στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό, που θα γίνει την προσεχή Κυριακή 2/2, στις 5μμ.
Στον ΟΦΗ θέλουν, όπως συνέβη και με τον Ολυμπιακό, ένα κατάμεστο γήπεδο και μια ατμόσφαιρα διαφήμιση του βόλεϊ.
Και σε αυτό το παιχνίδι, απέναντι σε ένα σπουδαίο αντίπαλο, που είναι στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, ο ΟΦΗ θα προσπαθήσει να δκεικδικήσει τις πιθανότητες που του αναλογούν, για βαθμό ή βαθμούς.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια υπέροχη βραδιά, προσέφερε στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ο αντιπρόεδρος του συλλόγου Νίκος Τσαμπουράκης, στο σπίτι του, στις Βασιλειές.
Αριστη οικοδέσποινα η σύζυγος του, Γιάννα Πασπάτη, η οποία έδωσε τον καλύτερο της εαυτό, ώστε να μην λείψει τίποτα στους καλεσμένους της, οι οποίοι έμειναν εντυπωσιασμένοι.
Η βραδιά, κύλησε με πολύ συζήτηση για τον ΟΦΗ, με έμφαση στην κοπή της πίτας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, που θα γίνει στις 7 Φεβρουαρίου, στο κέντρο Κουρήτες στο Γάζι.
Οι καλεσμένοι, τα τιμώμενα πρόσωπα, τα πλούσια δώρα και οργανωτικά ζητήματα της εκδήλωσης, τα 100 χρόνια του ΟΦΗ και άλλα, συζητήθηκαν, στην όμορφη βραδιά, στην οποία αναδείχθηκε, το οικογενειακό κλίμα, που επικρατεί στο αθλητικό σωματείο.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, με ανακοίνωση του, ευχαριστεί τον αντιπρόεδρο Νίκο Τσαμπουράκη, αλλά ιδιαίτερα την σύζυγο του Γιάννα, για την υπέροχη φιλοξενία.