Τα κορίτσια του ΟΦΗ, κέρδισαν με 3-0 (25-20, 25-23, 25-23)τη Δάφνη Αγιου Δημητρίου, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, στην πρώτη μάχη για τα πλει-οφ ανόδου και έκαναν το 1-0 στις νίκες και χρειάζονται μια ακόμη για να προκριθούν στα τελικά της Α2 γυναικών.
Οπως ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας, "ήμασταν πολύ σοβαροί. Ειχαμε τη συγκέντρωση μας σε υψηλό επίπεδο. Τα κορίτσια ήταν συγκεντρωμένες και αποφασιστικές, σε όλα τα σημεία του παιχνιδιού. Μας περιμένει τώρα ένα δύσκολο παιχνίδι, την Τετάρτη, στην Αθήνα. Ευχαριστούμε τους φιλάθλους του ΟΦΗ, για την στήριξη και τα παιδιά των οργανωμένων, που μας βοήθησαν σε αυτό το πρώτο παιχνίδι".
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, πηγαίνουν στην Αθήνα την προσεχή Τετάρτη (9/4), για το 2-0 και την πρόκριση στους τελικούς, της Α2 γυναικών.
Αν χρειαστεί και τρίτο παιχνίδι, θα γίνει το επόμενο Σάββατο (12/4) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με το δεξί τα κορίτσια του ΟΦΗ: Εκαναν το 1-0 στα πλει-οφ ανόδου
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Θρίαμβος, για τα κορίτσια της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ!
Κέρδισαν στο κολυμβητήριο Πειραιά, την Καστέλλα με 4-7 και προκρίθηκαν στα πλει-οφ της Α2 γυναικών, στα οποία 6 ομάδες, θα διεκδικήσουν την άνοδο!
Τα πανηγύρια για το πόλο του ΟΦΗ, όμως, δεν σταματούν εδώ.
Μετά τα αποτελέσματα του Σαββάτου στην Α2 Ανδρών, ο ΟΦΗ είναι οριστικά στα πλει-οφ της Α2, ανεξάρτητα απο το αποτέλεσμα του αγώνα με τον Μίλωνα την Κυριακή (6/4), στον οποίο πάντως, ο στόχος θα είναι η νίκη, προκειμένου ο ΟΦΗ να πάρει την 3η θέση.
"Συγχαρητήρια σε όλους και όλες" αναφέρει σε ανάρτηση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Δείτε εδώ φωτογραφίες
Φανέλα βασικού, έδωσε ο Ράσταβατς στον Περουβιανό εξτρέμ Ζανελάτο, μεταγραφικό απόκτημα του Ιανουαρίου, αλλά έπαθε τράβηγμα (ή θλάση) στον προσαγωγό του δεξιού του ποδιού στην πρόθέρμανση και έτσι αντικαταστάθηκε απο τον Θεοδοσουλάκη στην ενδεκάδα.
Ο ΟΦΗ, που αγωνίζεται στο "Κλεάνθης Βικελίδης" απέναντι στον Αρη, χωρίς τον τερματοφύλακα Χριστογεώργο και το Νους, έχει παραταχθεί με τους Ναούμοφ κατω απο τα γκολπόστ, δεξιά τον Γκονζάλες, αριστερά τον Λιούις, στο κέντρο της άμυνας τους Λαμπρόπουλο και Σίλβα.
Στην μεσαία γραμμή τους Ανδρούτσο και Μπάκιτς, ελεύθερο στο "δέκα" τον Φούντα, δεξιά στην επίθεση τον Σεγκέλια, αριστερά τον Θεοδωσουλάκη και στην κορυφή τον Γιούνγκ.
Στον πάγκο του ΟΦΗ, είναι οι Σωτηρίου, Μαρινάκης, Καραχάλιος, Σαλτσέντο, Νέιρα, Χατζηθεοδωρίδη, Χριστόπουλο, Αποστολάκης,Μπρεσάν.
Γ. Κορτς