Ο ΟΦΗ ως η κορυφαία ποδοσφαιρική δύναμη της Κρήτης, έδειξε την ανθρωπιά του, σε φιλικό παιχνίδι που έγινε στο Καλό Χωριό Λασιθίου, με σκοπό να ενισχυθεί οικονομικά μια οικογένεια της περιοχής, που έχει μεγάλη ανάγκη για λόγους υγείας.
Αντίπαλος του ΟΦΗ ήταν μια μικτή ομάδα επιλέκτων ερασιτεχών ποδοσφαιριστών απο το Νομό Λασιθίου.
Τα έσοδα απο το παιχνίδι, το οποίο παρακολούθησε αρκετός κόσμος, θα διατεθούν σε μια οικογένεια που τα έχει πραγματικά ανάγκη.
Για την ιστορία (το σκορ περνά σε δεύτερη μοίρα) ο ΟΦΗ κέρδισε με 5-0 με τρία γκολ του Βρεττού και δυο του Μάνου.
Οι διοργανωτές τίμησαν τον Κώστα Κιάσσο, για την προσφορά του στο Ελληνικό ποδόσφαιρο.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο το φιλικό του ΟΦΗ στο Λασίθι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Μοίρασε ανθρωπιά στο Λασίθι ο ΟΦΗ
Πολεμαρχάκης: «Ο ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα και πρέπει να προσφέρει και στην κοινωνία»
Θλίψη σκόρπισε στον ποδοσφαιρικό κόσμο του Ηρακλείου, η θλιβερή είδηση για τον πρόωρο χαμό του Γιάννη Κωτούλα, ο οποίος «έφυγε» σε ηλικία 47 ετών, χτυπημένος απο τον καρκίνο.
Ο Γιάννης Κωτούλας Εργοτέλη, στα δύσκολα χρόνια της δεκαετίας του '90 στον Εργοτέλη του Μαρτινέγκο, που έδινε την μάχη του για να ξεφύγει απο τις χαμηλές κατηγορίες και έκανε πολλούς φίλους στο Ηράκλειο, οι οποίοι έχουν να λένε για τον χαρακτήρα του, αλλά και το γεγονός ότι ήταν πάντα χαμηλών ένα παιδί χαμηλών τόνων, που δεν δημιούργησε ποτέ πρόβλημα.
Ο Γιάννης αγωνιζόταν (κυρίως) στη θέση του μέσου, ενώ εκτός απο τον Εργοτέλη, αγωνίστηκε και στον Ολυμπιακό Βόλου, αλλά και άλλων ομάδων.
Τα τελευταία χρόνια πάλεψε σκληρά με την ασθένεια του, αλλά τελικά δεν μπόρεσε να βγεί νικητής.
Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του.
Γ.Κορτς
Tα 22 του χρόνια έκλεισε ο Μάριος Ογκμποε και όπως συνηθίζει να κάνει η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, μια τούρτα περίμενε τον επιθετικό του ΟΦΗ για να σβήσει...κεράκια στα αποδυτήρια.
Ο Μάριος, τον οποίο απέκτησε το καλοκαίρι ο ΟΦΗ απο τον Φωστήρα, είναι απο τα πιο αγαπητά παιδιά στο ποδοσφαιρικό τμήμα!
Τα «πειράγματα» των συμπαικτών του ήταν πολλά την ώρα που κλήθηκε να σβήσει τα...κεριά, δείγμα της αγάπης τους, προς το πρόσωπο του.
Ο Μάριος Ογκμποε αποδέχθηκε με χαρά την «έκπληξη» την οποία επιμελήθηκε εκ μέρους των δημοσίων σχέσεων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ο Νίκος Ανδριαδάκης.
Η τούρτα στον επιθετικό του ΟΦΗ ήταν μια προσφορά των Ζαχαροπλαστείων «Πλατάκης» στις Πατέλες. Το Ζαχαροπλαστείο προσφέρει μια τούρτα σε κάθε παίκτη του ΟΦΗ, την ημέρα των γεννεθλίων του!
Είναι περιττό να πούμε ότι η τούρτα έγινε...ανάρπαστη απο τους παίκτες του ΟΦΗ, μετά την προπόνηση της Δευτέρας (10/10).
«Μάριε, Χρόνια πολλά και με ...πολλά γκολ στον ΟΦΗ» αναφέρει στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, για τον 22χρονο επιθετικό.
Δείτε παρακάτω φωτογραφικά στιγμιότυπα