Στο Ηράκλειο βρίσκεται η ομάδα παλαιμάχων ποδοσφαιριστών του Άρη Θεσσαλονίκης, για το φιλικό παιχνίδι που θα γίνει το Σάββατο (18.00) στο Ατσαλένιο μεταξύ παλαιμάχων ΠΟΑ και Άρη και τα έσοδα θα δοθούν σε οικογένεια της περιοχής.
Αντιπροσωπεία των παλαιμάχων του Αρη συναντήθηκαν σήμερα τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη, ο οποίος ευχήθηκε «ΟΦΗ και Αρης να ανέβουν στην Σούπερ Λίγκ».
Οι Παλαίμαχοι χάρισαν τον Περιφερειάρχη Κρήτης μια φανέλα του Αρη, ενώ και η Περιφέρεια ανταπέδωσε με αναμνηστικά και κρητικά εδέσματα.
Σε κυκλοφορία τέθηκαν τα εισιτήρια διαρκείας της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, η οποία φέτος θα έχει πρωταγωνιστικούς στόχους στην Α2 κατηγορία. Τα εισιτήρια διαρκείας κοστίζουν 30 ευρώ και αφορούν σε όλα τα εντός έδρας παιχνίδια της ομάδας.
«Το τμήμα βόλει του ΟΦΗ υπόσχεται μεγάλες στιγμές φέτος στους φίλους του ΟΦΗ, αλλά και του βόλει στο νησί. Εχούμε φτιάξει μια δυνατή ομάδα. Στηρίξτε την, για να δούμε το βόλει του ΟΦΗ ακόμα πιο ψηλά!» αναφέρει η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για τα εισιτήρια διαρκείας.
Να σημειωθεί ότι χορηγοί στο πίσω μέρος της κάρτας του βόλει του ΟΦΗ, είναι ο καφές Δανδάλη και η εταιρεία παραγωγής κρεάτων «Κοσκινάς».
Πληροφορίες για τα εισιτήρια διαρκείας του βόλει του ΟΦΗ στα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ στο τηλέφωνο 2810311525.



Η ομάδα βόλει του ΟΦΗ βρίσκεται σε περίοδο προετοιμασίας ενόψει της συμμετοχής της στο πρωτάθλημα της Α2. Στο δεύτερο φιλικό προετοιμασίας της, κέρδισε τα Χανιά με 3-1 σετ. Το πρώτο το έχασε 26-24, το δεύτερο το κέρδισε με 25-21, όπως και το τρίτο 25-19, ενώ το τέταρτο το πήρε με 15-9. «Απο παιχνίδι σε παιχνίδι, γινόμαστε καλύτεροι. Εχουμε ακόμη δρόμο μέχρι την έναρξη του πρωταθλήματος. Πιστεύω ότι τότε θα είμαστε έτοιμοι» ανέφερε στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr ο προπονητής της ομάδας βόλει του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης.