karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Τη βοήθεια του Θεού για μια χρονιά με υγεία και επιτυχίες με αφορμή την έναρξη του πρωταθλήματος της Football league, «ζήτησε» ο ΟΦΗ, στον αγιασμό της ομάδας, ο οποίος τελέστηκε το Σάββατο (29/10) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Οπως πέρσι, που η ομάδα κέρδισε την άνοδο απο την Γ' Εθνική στην Football league, έτσι και φέτος, που ο ΟΦΗ έχει στόχο την επιστροφή του στην Σούπερ Λίγκ, τον αγιασμό τέλεσε ο παπα-Γιώργης Χατζάκης, γνωστός για τα ομιλίτικα του αισθήματα.

«Εύχομαι και η νέα χρονιά, να σας βρεί με την άνοδο» είπε ο παπα-Γιώργης, ο οποίος ευχήθηκε στους παίκτς το τεχνικό επιτελείο και τη διοίκηση της ομάδας «να έχετε υγεία για να πετύχετε το στόχο σας».

Ακόμη ευχήθηκε στους παίκτες «καλό ξεκίνημα στο παιχνίδι της Δευτέρας. Να σέβεστε τον ιδρώτα σας και να τιμάτε την ασπίδα! (σ.σ το σήμα του ΟΦΗ)».

Στον αγιασμό του ΟΦΗ, βρέθηκε και η δεύτερη ομάδα του ΟΦΗ ( Κ19) η οποία και θα αγωνιστεί στον αντίστοιχο πρωτάθλημα της Football league.

Παρούσα ήταν σύσσωμη η διοίκηση τη ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 (Πολεμαρχάκης, Ορφανάκης, Κουμαντάκης, Μυλωνάκης, Αποστολάκης, Ζερβάκης), ο πρώην πρόεδρος και μέτοχος του ΟΦΗ Αντίπας Σηφάκης, ο μέτοχος Βασίλης Ζηδιανάκης, εκπρόσωποι του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Αντωνακάκης-Βαρβεράκης) και της ακαδημίας ποδοσφαίρου (Κουτεντάκης).

Ο ΟΦΗ πήρε την ευλογία του Θεού και ξεκινάει με φιλοδοξίες για μια χρονιά με υγεία και επιτυχίες, με στόχο να επιστρέψει στην θέση που ιστορικά ανήκει. Την μεγάλη κατηγορία.

Δείτε παρακάτω φωτογραφικά στιγμιότυπα απο τον αγιασμό του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Αυτήν την εικόνα αντίκρισαν οι άνθρωποι του ΟΦΗ στην επίσκεψη που έκαναν την Δευτέρα το μεσημέρι στο γήπεδο του Μάλεμε στα Χανιά, όπου έχει προγραμματιστεί το παχνίδι Κισσαμικός-ΟΦΗ στις 5μμ για την πρώτη αγωνιστική της Football league.

Οι καιρικές συνθήκες στην Κρήτη, είναι πολύ κακές με βροχή και δυνατό αέρα, ενώ το γήπεδο, όπως φαίνεται και απο την φωτογραφία που ανέβασε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στην επίσημη ιστοσελίδα της της, ofi1925.gr έχει μετατραπεί σε λίμνη.

Ακόμη, ο δυνατός αέρας (το γήπεδο είναι κοντά στη θάλασσα) επιβαρύνει ακόμη περισσότερο την κατάσταση.

Το πρωί της Δευτέρας επισκέφθηκαν το γήπεδο του Μάλεμε ο τεχνικός διευθυντής του ΟΦΗ Σταύρος Λαμπράκης και το μέλος της διοίκησης Κώστας Ζερβάκης και ενημέρωσαν σχετικά την τεχνική ηγεσία και τους παίκτες, για την κατάσταση του αγωνιστικού χώρου.

Η αποστολή του ΟΦΗ βρίσκεται απο την Κυριακή το απόγευμα στα Χανιά και έχει καταλύσει σε ξενοδοχείο της περιοχής.

Ο ΟΦΗ θα μεταβεί κανονικά στο γήπεδο, όπως προβλέπουν οι κανονισμοί και θα περιμένει την απόφαση των αξιωματούχων του αγώνα, για το αν θα διεξαχθεί τελικά η αναμέτρηση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 

Oι 18 που επέλεξε ο Νίκος Νιόπλιας για τον Κισσαμικό-Δείτε την αποστολή

Κώτσιος: Νικη με κάθε τρόπο επί του Κισσαμικού

Οστοιτς: Ετοιμος ο ΟΦΗ για το πρωτάθλημα

Σε ρυθμούς ΟΦΗ ο Κισσαμικός-Στα 10 ευρώ τα εισιτήρια

Του Γιώργυ Κορτσιδάκη

Το «παλατάκι» του ΟΦΗ, το κλειστό γυναστήριο στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ήταν ζεστό για μια ακόμη φορά σε παιχνίδι του μπασκετικού ΟΦΗ, καθώς ο κόσμος ήταν ξανά αρκετός (περίπου 1000 άτομα) και δημιούργησε ωραία ατμόσφαιρα, αλλά το αποτέλεσμα του ΟΦΗ δεν ήταν το επιθυμητό.

Ο ΟΦΗ γνώρισε την ήττα απο τον Κάδμο με 64-70 (Διαβάστε εδώ σχετικά), αλλά ο κόσμος της ομάδας, χειροκρότησε την προσπάθεια των παικτών του Γιάννη Κόκκινου, ο οποίος εξέφρασε παράπονα για την διατησία του αγώνα (Διαβάστε εδώ).

Αυτή ήταν η πρώτη εντός έδρας ήττα του ΟΦΗ, αλλά το κέρδος της ομάδας ήταν η μαχητική εικόνα που έδειξε παρά τις αδυναμίες που έχει, αλλά και η ατμόσφαιρα στο γήπεδο, το οποίο ξαναζεί όμορφες μπασκετικές στιγμές!

Ακόμα και οι αντίπαλοι έκαναν ιδιαίτερη μνεία σε αυτήν την ωραία ατμόσφαιρα, καθώς τόσο ο προπονητής του Κάδμου (Αναστασίου), όσο και ο κορυφαίος παίκτης των Θηβαίων (Χαρατσής)  (Διαβάστε εδώ τις δηλώσεις τους), έδωσαν συγχαρητήρια στον κόσμο του ΟΦΗ, επισημαίνοντας πόσο το χάρηκαν που έπαιξαν σε αυτήν την καυτή έδρα του ΟΦΗ, σε μια όμορφη ατμόσφαιρα με κόσμο, πίεση, αλλά χωρίς για μια ακόμη φορά να συμβεί το παραμικρό.

Ο ΟΦΗ προσπαθεί να «χτίσει» μια ομάδα για το μέλλον, ξεκινώντας απο την Γ' Εθνική, κάνοντας το δικό του Restart, απο ότι φαίνεται ο κόσμος στηρίζει την προσπάθεια αναδόμησης του τμήματος μπάσκετ, ενώ και ο κόσμος του μπάσκετ χαιρετίζει την «επιστροφή» του ΟΦΗ στα δρώμενα του μπάσκετ (μετά απο ένα χρόνο παύσης), καθώς ξέρει τη δυναμική του συλλόγου και το ρόλο που μπορεί να παίξει.

Ολα αυτά μπορούν να αποτελέσουν εφόδια της φετινής δύσκολης προσπάθειας των ανθρώπων του μπασκετικού ΟΦΗ...

Δείτε στο παρακάτω VIDEO εικόνα απο το τελευταίο παινχίδι της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ με τον Κάδμο, αλλά και τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών...

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi