karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Στο παιχνίδι της Παρασκευής (25/11) με την Ελευσίνα στο Γεντί Κουλέ (6μμ) για την 3η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Football league, στρέφει την προσοχή του ο ΟΦΗ.

Με προπόνηση που έγινε την Τρίτη (22/11) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ξεκίνησε την προετοιμασία του για την αναμέτρηση.

Ο Ηλίας Κώτσιος ανέβασε στροφές, έκανε ανοίγματα και δείχνει ότι αισθάνεται καλύτερα, μετά τις ενοχλήσεις που ένοιωσε στους προσαγωγούς, στο φιλικό με τον Ερμή Ζωνιανών.

Ο Μασάδο έκανε και πάλι θεραπεία, αλλά την Τετάρτη (23/11) θα επιχειρήσει να μπεί στο κανονικό πρόγραμμα.

Ο Πάτρικ Βουό ακολούθησε και παλι το κανονικό πρόγραμμα σε φουλ ρυθμούς και έχει τεθεί στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας.

Οι παίκτες του ΟΦΗ θα συνεχίσουν την προετοιμασία τους για το παιχνίδι με την Ελευσίνα, με προπόνηση που θα γίνει την Τετάρτη (23/11) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

*Μερικές προπονήσεις με τον ΟΦΗ, ζήτησε να κάνει ο Γάλλος μέσος Κριστιάν Μακελελέ, αδερφός του Κλοντ Μακελελέ, ο οποίος το καλοκαίρι έκανε διακοπές στην Κρήτη, και γνωρίστηκε με τους ανθρώπους του ΟΦΗ.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Το μουσείο του μπασκετικού...αυτοκράτορα Αρη, επισκέφθηκε ο γενικός αρχηγός της ομάδας μπάσκετ του Εργοτέλη Ηρακλής Σφακιανάκης, εξού και η φωτογραφία που δημοσιεύσαν με ιδιαίτερη αναφορά, οι υπεύθυνοι του μουσείου της ιστορικήα ομάδας με την επισήμανση "ο γενικός αρχηγός της ομάδας μπάσκετ του Εργοτέλη,Ηρακλής Σφακιανάκης και ο φίλος του Αντώνης Δοξαστάκης,φανατικοί θαυμαστές του Αυτοκράτορα Άρη,επισκέφθηκαν σήμερα το Μουσείο της ομάδας μας!"

Ο Ηρακλής (Σφακιανάκης) ανήκει στη γενιά των μπασκετικών που μεγάλωσαν με τον Αρη του Γκάλη, του Γιαννάκη κ.λ.π., οπότε είναι λογικό να υπάρχει μια μεγάλη ευαισθησία, αλλά και μια μελαγχολία για το χθες και το σήμερα, του Ελληνικού μπάσκετ, απο το οποίο απουσιάζει (σήμερα) η πρωταγωνιστική παρουσία των δυο μεγάλων ομάδων της Θεσσαλονίκης (Αρης-ΠΑΟΚ).

Ο Ηρακλής (Σφακιανάκης) απόλαυσε τα ενδιαφέροντας εκθέματα που έχει ο Αρης στο μουσείο του και ευχήθηκε στους ανθρώπους της ομάδας, σύντομα ο Αρης να ξαναγίνει...αυτοκράτορας του Ελληνικού μπάσκετ.

Είναι γεγονός ότι το σημερινό "μονοπώλιο" της Α1 απο τον Παναθηναικό και τον Ολυμπιακό, έχει κουράσει.

Οπως και η απουσία σοβαρού ανταγωνισμού. Δεν υπάρχει υγιής φίλος του μπάσκετ, που να μην θέλει την επιστροφή στα παλιά του Αρη ή του ΠΑΟΚ, έχοντας κατά νου τα μεγάλα παιχνίδια του παρελθόντος.

Τα οικονομικά δεδομένα όμως που φαίνεται να υπάρχουν σήμερα στους δυο "μεγάλους" της Θεσσαλονίκης, φαίνεται ότι αποτρέπουν την ύπαρξη σοβαρού αντίπαλου δέους  για την...Αθήνα.

«Την Παρασκευή όλοι Γεντί Κουλέ.Κοιτάζουμε μπροστά. Συνεχίζουμε!» αναφέρει η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, στην επίσημη σελίδα της, σχολιάζοντας την επανέναρξη του πρωταθλήματος και τον ορισμό του αγώνα με την Ελευσίνα για την 3η αγωνιστική της Football league για την Παρασκευή (25/11) στις 6μμ για την Παρασκευή στις 6μμ στο Γεντί Κουλέ. Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ αναφέρει:

«Επιστροφή στην αγωνιστική δράση για το πρωτάθλημα της Football league αποφασίστηκε στην συνεδρίαση της Δευτέρας (21/11) απο το διοικητικό συμβούλιο της διοργανώτριας αρχής.

Θέση που βρήκε απόλυτα σύμφωνο τον ΟΦΗ, ο οποίος ήθελε το πρωτάθλημα να συνεχιστεί.

Το πρωτάθλημα θα συνεχιστεί κανονικά απο την 3η αγωνιστική και το επόμενο παιχνίδι του ΟΦΗ είναι με την Ελευσίνα την Παρασκευή 25/11 στις 6μμ στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης.

Ο ΟΦΗ απάντησε θετικά σε σχετικό αίτημα της Ελευσίνας για την διεξαγωγή του αγώνα την συγκεκριμένη ημερομηνία.

Την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 εκπροσώπησε στο Δ.Σ. της Football league, o πρόεδρος της ΠΑΕ Γιάννης Πολεμαρχάκης και ο νομικός σύμβουλος της ΠΑΕ Μανωλης Φωτάκης.

Mέχρι την Τετάρτη (23/11) η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925  θα ενημερώσει τους φιλάθλους της ομάδας, για την διάθεση των εισιτηρίων του αγώνα με την Ελευσίνα.

Την Παρασκευή, όλοι Γεντί Κουλέ. Κοιτάζουμε μπροστά. Συνεχίζουμε!»

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi