Σε ένα συγκλονιστικό παιχνίδι που διεξήχθη στην Πυλαία, το Ρέθυμνο Cretan Kings ηττήθηκε στο φινάλε με 77-75 από τον ΠΑΟΚ για την 8η αγωνιστική της Stoiximan.gr Basket League. Η ομάδα του Ρεθύμνου «κυνήγησε» τη νίκη μέχρι το τέλος, η οποία κρίθηκε στο τελευταίο σουτ. Αν και αρχικά βρέθηκε πίσω στο σκορ με 11-2 κατάφερε να μείνει σε επαφή με το σκορ στη συνέχεια, μειώνοντας σε 42-36 στο ημίχρονο. Από κει και έπειτα οι γηπεδούχοι πήραν ξανά διψήφια διαφορά στο 35’, αλλά οι Χάρης Γιαννόπουλος και Τόαρλιν Φιτζπάτρικ έβαλαν τα μεγάλα σουτ στα τελευταία λεπτά, κατεβάζοντας την διαφορά στο καλάθι (75-73) στα 41 δευτερόλεπτα πριν τη λήξη. Όμως, αν και ο ΠΑΟΚ έδωσε την ευκαιρία στην ομάδα του Ρεθύμνου, ο Τάλτον αστόχησε σε λέι απ (6 δευτερόλεπτα πριν τη λήξη), με τον Σάιμπερτ να «τελειώνει» την υπόθεση νίκη με δύο ελεύθερες βολές. Στατιστικά, ο Γιαννόπουλος ήταν ο κορυφαίος σκόρερ της ομάδας του Ρεθύμνου με 22 πόντους, με τους Τάλτον (19π.) και Φιτζπάτρικ (14π.) να ακολουθούν.
Τα δεκάλεπτα: 22-15, 42-36, 61-55, 77-75.
ΠΑΟΚ (Μαρκόπουλος): Κόνιαρης 2, Τέιλορ 3(1), Μιλιένοβιτς 10, Σάιμπερτ 24 (3), Κλάντον 8 (16 ριμπάουντ), Χρυσικόπουλος 2, Τσόχλας 2, Γλυνιαδάκης 15, Καραμανώλης, Μπράιαντ 11 (1).
Ρέθυμνο Cretan Kings (Κωνσταντινίδης): Κώττας 6, Άρνολντ 2, Φιτζπάτρικ 14 (4/8 τρίποντα, 10 ριμπάουντ, 3 ασίστ), Τάλτον 19 (1 τρίποντο, 5 ριμπάουντ, 6 ασίστ), Γιαννόπουλος 22 (3), Ραζής 2, Χριστοδούλου 3 (1), Καμπερίδης, Κράβιτς 7, Έντουαρντς.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Παράπονα για την διαιτησία της εκτός έδρας αναμέτρησης του Ρέθυμνο Cretan Kings με τον ΠΑΟΚ εξέφρασε ο προπονητής της ομάδας του Ρεθύμνου Τόνι Κωνστνατινίδης. Συγκεκριμένα ανέφερε:
«Καταρχάς, θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον ΠΑΟΚ και να του ευχηθώ ό,τι καλύτερο στην συνέχεια του πρωταθλήματος και κυρίως του Champions League. Είναι κάποια πράγματα που μας στοιχίζουν στα εκτός έδρας παιχνίδια και χαλάνε την εικόνα μας. Κάνουμε πολλά λάθη και χάνουμε πολλά ριμπάουντ τα οποία οι αντίπαλοι μας μετατρέπουν σε καλάθια. Αυτά τα δύο στοιχεία παίζουν καθοριστικό ρόλο.
Από τη μία η νίκη του ΠΑΟΚ ήταν δίκαιη, καθώς ήταν μπροστά σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, αλλά μας μένει μια πικρία καθώς χάσαμε στην τελευταία επίθεση την ευκαιρία να κλέψουμε το ματς. Το μόνο θετικό είναι ότι χάσαμε με μικρή διαφορά, καθώς θεωρώ ότι στο τέλος θα είμαστε σχετικά κοντά στον ΠΑΟΚ. Είχαμε την ευκαιρία στην προηγούμενη αγωνιστική να μείνουμε μόνοι μας τέταρτοι, μπορούσαμε να κλέψουμε το ματς και σήμερα, αλλά δεν τα καταφέραμε. Στόχος μας είναι να κερδίσουμε το επόμενο παιχνίδι. I
Θέλω όμως να σας πω κάτι και να το γράψετε όπως θα σας το πω και δεν έχει σχέση με το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ, αλλά με όλα τα εκτός έδρας παιχνίδια. Με τη δική μου τη νοημοσύνη και τη νοημοσύνη των παικτών δεν μπορεί να παίξει κανείς. Έχω την εντύπωση ότι γίνονται πάρα πολλά διαιτητικά ανθρώπινα λάθη στα εκτός έδρας μας παιχνίδια μας. Συνέβη και με την Κύμη, συνέβη και στην Πάτρα με τον Απόλλωνα. Έχουμε παράπονα και σήμερα.
Έχουμε άπειρο σεβασμό στην ιστορία του ΠΑΟΚ, αλλά απαιτούμε να σέβονται και εμάς. Απαιτώ πλήρη σεβασμό. Είναι η πρώτη μου χρονιά στην Ελλάδα. Η κατάσταση έχει αρχίσει να γίνει αρκετά ενοχλητική. Όσο δουλεύουμε εμείς στην προπόνηση, τις ίδιες ώρες δουλεύουν και οι άλλοι. Μπορεί να φαίνεται ειρωνικό αυτό που λέω, αλλά δεν είναι και επαναλαμβάνω ότι δεν επιτρέπω σε κανέναν να παίζει με τη νοημοσύνη τη δική μου και των παικτών μου».
Χάρης Γιαννόπουλος: «Είναι η πρώτη φορά μέσα στη χρονιά που κάνουμε 2η σερί ήττα. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να πάρουμε το επόμενο ματς. Πρέπει να διορθώσουμε κάποια πράγματα, πάνω στα οποία δουλεύουμε σκληρά. Πρέπει να αλλάξουμε πρόσωπο και να περιορίσουμε τα νεκρά διαστήματα στα εκτός έδρας παιχνίδια. Συγχαρητήρια στον ΠΑΟΚ, που έκανε μια σπουδαία νίκη, παρόλο που είναι κουρασμένος από τα ταξίδια και έχει τραυματισμούς».

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ενας γολγοθάς παιχνιδιών περιμένει απο εδώ και στο εξής τον ΟΦΗ, αλλά και τις υπόλοιπες ομάδες της Footbal league, καθώς μετά τις αναβολές και τις διακοπές στο πρωτάθλημα, στο οποίο συμβαίνει το πρωτοφανές τέλη Νοεμβρίου να έχουν παιχθεί μόλις δυο (!) αγωνιστικές, πλέον τα «διπλά» παιχνίδια κάθε εβοδμάδα, είναι αρκετά για να «βγεί» το πρόγραμμα.
Είναι χαρακτηριστικό, ότι ειδικά στην περίπτωση του ΟΦΗ, η κρητική ομάδα θα δώσει 9 παιχνίδια σε 45 μέρες (!).
Ετσι, εκεί που οι παίκτες ήταν ...χαλαροί και έδιναν που και που κάνα φιλικό παχνίδι, πλέον τα πράγματα αλλάζουν και τα επίσημα παιχνίδια σε πρωτάθλημα και Κύπελλο, γεμίζουν ασφυκτικά το πρόγραμμα του ΟΦΗ.
Η κρητική ομάδα μέχρι και τις 8 Ιανουαρίου, θα δώσει 7 παιχνίδια για το πρωτάθλημα και δυο για το Κύπελλο!
Συγκεκριμένα, ο ΟΦΗ θα αντιμετωπίσει για το πρωτάθλημα της Football league Ελευσίνα (25/11), Τρίκαλα (5/12), ΑΟΧανιά (11/12), Καλλιθέα (18/12), Παναιγιάλειο (21/12), Αγροτικό Αστέρα (4/1) και Πανσερραικό (8/1).
Ενώ έχει ακόμη δυο παιχνίδια για το Κύπελλο με Παναθηναικό (30/11) και ένα ακόμη με τον Ηρακλή, που θα γίνει στα μέσα του Δεκέμβρη.
Ακόμα και οι μέρες απο Χριστούγεννα προς Πρωτοχρονιά, θα είναι σχετικά φορτωμένες, καθώς υπάρχει παιχνίδι με τον Παναιγιάλειο (21/12) , αλλά και στις 4 Ιανουαρίου η αναμέτρηση κόντρα στον Αγροτικό Αστέρα στην Θεσσαλονίκη, που θα είναι και η πρώτη του 2017.
Σύμφωνα με τις τελευταίες ανακοινώσεις της Footbal league, για το πρόγραμμα μέχρι και την 9η αγωνιστική, τη Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου στις 3μμ θα γίνει το παιχνίδι Τρίκαλα-ΟΦΗ για την 4η αγωνιστική της Football league.
Eνώ την Κυριακή 11 Δεκεμβρίου στις 3μμ το παιχνίδι ΟΦΗ-ΑΟΧανιά για την 5η αγωνιστική.
Ακόμη, ο ΟΦΗ αγωνίζεται την Κυριακή 18 Δεκεμβρίου στις 3μμ στην Καλλιθέα για την 6η αγωνιστική, την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου στις 3μμ με τον Παναιγιάλειο στο Γεντί Κουλέ για την 7η αγωνιστική, που είναι και η τελευταία για το 2016.
Η κρητική ομάδα αγωνίζεται ακόμη, την Τετάρτη 4 Ιανουαρίου στις 3μμ με τον Αγροτικό Αστέρα στην Θεσσαλονίκη για την 8η αγωνιστική, που θα είναι και η πρώτη του 2017. Ενώ για την 9η αγωνιστική, θα παίξει την Κυριακή 8 Ιανουαρίου, με τον Πανσερραικό στις 3μμ στο Γεντί Κουλέ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Για μια ακόμη φορά, ο Νίκος Αναστόπουλος, έχρισε φαβορί στην Football league για την άνοδο τον ΟΦΗ και τον Αρη. Οπως ανέφερε μετά τη νίκη της ομάδας του στα Περβόλια επί του Κισσαμικού με 1-0 «Εγώ βλέπω ότι ο Άρης, η ομάδα μου θα πετύχει τον στόχο της. Από εκεί και πέρα βλέπω τον ΟΦΗ, γιατί κι αυτός έχει καλό υλικό. Είναι ομάδες οι οποίες βάσει ιστορίας θα πρωταγωνιστήσουν». Συμπλήρωσε όμως ότι « Από εκεί και πέρα δεν φτάνει μόνο το όνομα ή η φανέλα, ή ο κόσμος και το γήπεδο. Είναι παράγοντες και αυτοί, αλλά δεν είναι οι καθοριστικοί παράγοντες».
Για τη νίκη του Αρη στα Χανιά, ο Αναστόπουλος, υπογράμμισε ότι «Θα έλεγα ότι ήταν ένα κομβικό παιχνίδι, πάρα πολύ σημαντικό για εμάς, με την έννοια ότι ακολουθούν τέσσερα παιχνίδια, εκ των οποίων τα τρία μέσα στο Χαριλάου, με Καλλονή, Τρίκαλα και Χανιά κι ακολουθεί κι ένα εκτός έδρας παιχνίδι μετά την Καλλονή με την Ελευσίνα. Πετύχαμε την πρώτη μας νίκη στο πρωτάθλημα, η οποία είναι και σημαντική. Το πρωτάθλημα έχει δρόμο, να συνεχίσουμε την προσπάθεια και στο τέλος που θα κάνουμε το ταμείο, είμαι πάρα πολύ σίγουρος και αισιόδοξος, άλλωστε το έχω πει, θα είμαστε εκεί που πρέπει να είμαστε. Όσον αφορά την εικόνα του παιχνιδιού ξεκινήσαμε πάρα πολύ καλά, θα μπορούσαμε να είχαμε σκοράρει και το 1-0 βάσει των ευκαιριών που είχαμε είναι μικρό θα έλεγα, απέναντι σε μία πάρα πολύ καλή ομάδα, όπου δύσκολα εδώ πέρα θα περάσει αντίπαλος. Ήταν μία πάρα πολύ καλή ομάδα, πολύ δυνατή και εντούτοις τα καταφέραμε και περάσαμε από μία πολύ δύσκολη έδρα, για τους λόγους που σας ανάφερα, για το πόσο σημαντικό ήταν το παιχνίδι και συνεχίζουμε την προσπάθεια. Ακόμα το πρωτάθλημα έχει δρόμο, δεν έχει κριθεί τίποτα. Υπομονή να έχουμε και συνεχίζουμε… Πλέον χαιρόμαστε σήμερα και από αύριο δουλειά διότι ακολουθεί το παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολη την Τρίτη και σαν Άρης που είμαστε έχουμε στόχο όσο πιο ψηλά μπορούμε να πάμε και στο Κύπελλο, γιατί είναι ένας θεσμός όπου ο Άρης έχει μία παράδοση κι εμείς είμαστε έτοιμοι να ακολουθήσουμε μέχρι εκεί που μπορούμε, χωρίς βέβαια να ξεφεύγουμε από τον στόχο, που είναι το πρωτάθλημα»
Για το αν περίμενε να ερχόταν χωρίς μεγάλη πίεση από τον Κισσαμικό η νίκη: «Μας έλειπε όμως το γκολ. Και στο πρώτο ημίχρονο, ειδικά στο πρώτο δεκάλεπτο, θα μπορούσαμε να σκοράρουμε. Μετά το γκολ δεν είχαμε ηρεμία στο παιχνίδι μας, αδικαιολόγητα. Εκεί που φεύγαμε σε ωραίους αιφνιδιασμούς δεν μπορούσαμε να δώσουμε μία πάσα σωστή. Επειδή θέλαμε πάρα πολύ τη νίκη, αυτή είναι που μετράει στο τέλος».
Για το αν αισθάνθηκε ο Άρης άγχος και άλλαξε τη διάταξη στο ημίχρονο: «Όχι… Απλά με τον Άρη όλες οι ομάδες όταν παίζουν έχουν ένα έξτρα κίνητρο. Είδαμε σήμερα μία ομάδα, τον Κισσαμικό, που έπαιξε “καθαρά”, δεν είπα ότι έπαιξε “βρώμικα”, πολύ δυνατά στις δυνατές μονομαχίες. Το ποδόσφαιρο της Β’ Εθνικής το χαρακτηρίζουν δύο λόγοι, ο ένας είναι η δύναμη, οι προσωπικές μονομαχίες και το άλλο είναι οι στημένες φάσεις. Είδαμε λοιπόν ότι ήταν ψηλά παιδιά και από πίσω μετέφεραν την μπάλα στην επίθεση. Σημαντικό είναι ότι κερδίσαμε το παιχνίδι, αυτό είναι που μένει στο τέλος, γιατί και με τον Αιγινιακό παίξαμε καλά, αλλά δεν κερδίσαμε».
Για το αν έκανε καλό η διακοπή του πρωταθλήματος στον Άρη: «Πάρα πολύ… Όπως είδατε είχαμε δείξει και στο φιλικό παιχνίδι με τη Βέροια ότι είχαμε ανακάμψει. Η διακοπή βοηθάει μία ομάδα που δεν ξεκίνησε όπως θα ήθελε. Δεν ξεκινήσαμε όπως θα θέλαμε. Δουλέψαμε αυτές τις 15 μέρες, το δείξαμε και στο φιλικό που παίξαμε με τη Βέροια και από εκεί και πέρα δώσαμε μία συνέχεια με τη σημερινή εμφάνιση».
Για το τι παραπάνω είχε ο Άρης σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια: «Τα συστήματα παίζουν τον ρόλο τους, αλλά δεν είναι ο καθοριστικός παράγοντας του παιχνιδιού. Ο καθοριστικός παράγοντας στη Β’ Εθνική είναι η δύναμη, οι προσωπικές μονομαχίες. Σήμερα είχαμε πάθος, βάλαμε τα πόδια μας, που δεν το κάναμε πολύ στα προηγούμενα παιχνίδια απέναντι σε μία δυνατή ομάδα, κάναμε το γκολ, είχαμε ευκαιρίες να κάνουμε και δεύτερο γκολ να γίνει ακόμα πιο εύκολη η νίκη μας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: