karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Για τις επιρροές που έχει απο τον Γκέραρντ για τον οποίο λέει ότι «μια ομιλία του, ισοδυναμεί με ένα χρόνο προπόνησης!» μίλησε ο Νίκος Νιόπλιας στην ραδιοφωνική εκπομπή του Ντέμη Νικολαίδη στον ΣΠΟΡ FM 94.6. Ο τεχνικός του ΟΦΗ μίλησε με σεβασμό για τον μεγάλο Ολλανδό, αναφέρθηκε στον ΟΦΗ του σήμερα και την ομάδα που δημιουργεί ο ιδιος, μίλησε για το δέσιμο του με τον ΟΦΗ και τη νίκη επί του Παναθηνακού.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Νίκου Νιόπλια στον ΣΠΟΡ FM 94.6:

-Για το πάθος του για το ποδόσφαιρο:

«Ναι μ' αρέσει πολύ. Η αλήθεια είναι ότι το άθλημα αυτό μου έδωσε τόσα πολλά, και το αγαπάω και έτσι θέλω να ενημερώνομαι. Τι να κάνω; Σε κάποιους αρέσει ο κινηματογράφος. Σε εμένα το ποδόσφαιρο. Μου αρέσει, μπορώ να το βλέπω συνεχώς...
Θυμάμαι κάποια στιγμή παρακολουθώ ένα ματς, Μποταφογκο – Κρουζέιρο και σβήνουν τα φώτα. Αρχίσει μετά και τέλειωσε επτά παρά. Η γυναίκα μου ξύπνησε και με ρώτησε γιατί έχω ξυπνήσει αφού θα πάει αυτή τα παιδιά στο σχολείο. «Μα δεν έχω κοιμηθεί» της απάντησα.
Πάντως βλέπω και μπάσκετ. Έχω δει τελικούς ΝΒΑ που δεν τα βλέπουν μπασκετικοι φίλοι.

-Για τη νίκη με τον Παναθηναϊκό:
«Τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργηθεί και μια κόντρα μεταξύ των δύο σωματείων. Και παρά τις κακές καιρικές συνθήκες είχαμε μια θερμή ατμόσφαιρα.
Θέλω να πω και κάτι άλλο... Το γήπεδο μας είναι για την Α εθνική. Το χρώμα που είναι καφέ στο χορτάρι είναι επειδή δεν έχει γίνει νέα σπορά. Πριν τη βροχή το γήπεδό μας ήταν φοβερό.

-Για το εγχείρημα στον ΟΦΗ:
«Πέρσι ήταν ερασιτεχνικό το εγχείρημα. Τώρα είναι επαγγελματική κατηγορία και έτσι είναι διαφορετικές και οι συνθήκες που πρέπει να εργάζεται ο καθένας άρα και η διοίκηση. Φέτος είναι πιο εύκολα τα πράγματα. Φέτος είναι ΔΣ και είναι πιο εύκολο. Πέρσι όλοι είχαν άποψη για τις αποφάσεις που λάμβάναμε και ήταν λογικό. Φέτος υπάρχει ένα πενταμελες με διακριτούς ρόλους που παίρνει αποφάσεις. Λειτουργεί σαν εταιρεία πια ο ΟΦΗ και όχι σαν παρέα»

-Εάν υπάρχει στον ΟΦΗ η πίεση αντίστοιχη του Άρη, του στιλ. «πρέπει να πάρετε το πρωτάθλημα με 15 πόντους διαφορά;
«Όχι, δεν ακούς ότι αν δεν το πάρουμε με 15 βαθμούς είσαι αποτυχημένος.. Υπάρχει πίεση αλλά όχι τέτοια. Καλή πίεση. Ο κόσμος είναι κοντά στην ομάδα. Υπάρχει η καλή πίεση στην ομάδα αλλά όχι η κακή πίεση. Το ενδιαφέρον. Η ομάδα είναι δυνατή τα ΜΜΕ της Κρήτης θα ασχοληθούν με τον ΟΦΗ. Το καλό το δικό μας είναι ότι υπήρχε ένα ποσό, μέσα στο οποίο θα κυμανθεί το μπάτζετ. Δεν μπορούμε να δώσουμε 100,000 μισθό. Δεν είμαστε μια ανίκητη ομάδα, απλώς θέλουμε να γίνουμε μια καλή ομάδα. Θεωρώ ότι μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι».

-Για το δέσιμο του με τον ΟΦΗ:
«Το βλέπω επαγγελματικά, όσο μπορώ. Δεν τελείωσα την καριέρα μου στον ΟΦΗ και δεν έγινα προπονητής αμέσως του ΟΦΗ. Αυτό που διαπιστώνω είναι ότι τώρα είμαι πιο δεμένος με την ομάδα, γιατί το οφείλω, γιατί ενδιαφέρομαι για τον εαυτό μου. Η χαρά τώρα είναι μεγαλύτερη και είναι δημιούργημα».

-Για τον τρόπο λειτουργίας του ΟΦΗ:
«Πρέπει να κάτσουμε να συζητήσουμε για τα χρήματα και να παρουμε αποφάσεις. Εγώ δεν ορίζω το οικονομικό. Εγώ απλώς γνωρίζω πόσα θα πάρει ένας παίκτης. Προτιμώ να πάρω δύο παίκτες και όχι έναν. Γιατί το πρωτάθλημα αυτό είναι δύσκολο. Έχουμε πολλές αγωνιστικές και έχουμε παίξει 3 από τις 34. Και όπως όλα τα πρωταθλήματα Β ΄κατηγοριών στην Ευρώπης είναι κλειστά παιχνίδια. Τώρα στην περίπτωση μας λες ότι ό,τι προγραμματισμό έκανα το καλοκαίρι δεν ισχύει. Τώρα πρέπει να έχεις πολλούς παίκτες γιατί θα έχει αγώνες Κυριακή Τετάρτη».

-Για τα ελληνικά πρωταθλήματα:
«Έχουμε μόνο δύο επαγγελματικές κατηγορίες. Στη β κατηγορία υπάρχουν Έλληνες παίκτες και νομίζω ότι μπορούν να τροφοδοτήσουν ομάδες της Α Εθνικής. Πρέπει να υπάρχουν περισσότεροι Έλληνες παίκτες. Και οι Έλληνες φίλοι δεν δένονται. Δεν προλαβαίνουν να δεθούν μαζί τους και να τους έχουν ως είδωλο. Και άλλοι ακόμη... Χρειαζόμαστε καλούς παίκτες να κάνουν τη διαφορά, αλλά δε γινόταν όλο αυτό με τους ξένους με τις ομάδες θα ήταν καλύτερο. Δείτε τι έγινε στις ομάδες που έχουν απαγόρευση μεταγραφών. Δείτε τον Πανιώνιο. Τέτοιες ομάδες έχουν δώσει ευκαιρία σε πόσα παιδιά Έλληνες; Αυτό είναι καλό. Είδα παιδιά που τα είχα στις Εθνικές που τώρα επανεμφανίζονται.

-Για τον αριθμό των ομάδων στην Σούπερ Λίγκα:
«Πιστεύω ότι ένας αριθμός 14 ομάδων για τη μεγάλη θα ήταν καλύττερο δυνατό. Θα ήταν ωραίο να υπάρχουν περισσότερες ομάδες από κάθε πόλη αλλά δεν μπορεί να γίνει αυτό. Θα πρέπει να υπάρχουν πλέι-οφ. Με τους βαθμούς που έχουν. Όλοι και για το πρωτάθλημα. Μην βλέπετε που τώρα ο Ολυμπιακός παίρνει πρωτάθλημα με 15 βαθμούς. Μπορεί να γίνει αυτό και με έναν.

-Ποιος προπονητής, ποδοσφαιριστής τον επηρέασε:
«Ο Γκέραρντ. Πάντα λέω ότι μια ομιλία του είναι ένας χρόνος προπόνησης. Η ομιλία του ήταν ό,τι καλύτερο. Μιλούσε για την οικογένεια. Για τα πάντα. Δεν μπορούσε να αναλωθεί στο ποδόσφαιρο μόνο.  Ένιωθε αλλιώς. Ένιωθε τόσο δυνατός . Το οικοδόμημα όλο ήταν δικό του. Και ήξερε ότι αποφάσισε για τα πάντα. Θα πουν ότι είχε και χρήματα αλλά τα χρήματα όμως πρέπει να ξέρεις να τα χρησιμοποιείς».

H απόλυτη αποθέωση του ΟΦΗ. Δείτε στο παρακάτω VIDEO απο την μετάδοση του COSMOTESPORT τα καλύτερα στιγμιότυπα της μεγάλης νίκης του ΟΦΗ επί του ΠΑΟ. Δείτε τα γκολ της νίκης του ΟΦΗ και τον παλμό στο Γεντί Κουλέ, σε μια μεγάλη βραδιά για την κρητική ομάδα!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Η μεγάλη βραδιά του ΟΦΗ

«Η νίκη επί του ΠΑΟ, είναι μια νίκη ψυχολογίας και θα μας κάνει καλό για τη συνέχεια» ανέφερε ο Αντώνης Μπουρσέλης σε συνέντευξη του στον Athletic Radio 104.2. O μέσος του ΟΦΗ τόνισε ότι «η έδρα θα είναι το όπλο του ΟΦΗ στη φετινή χρονιά για να πετύχει τους στόχους του στην Football league».

Αναλυτικά οι πιο σημαντικές αναφορές του Αντώνη Μπουρσέλη στον Athleticradio 104.2:

Για τα συναισθήματα για τη νίκη επί του ΠΑΟ: «Σίγουρα είμαστε πολύ χαρούμενοι. Κάναμε ένα πολύ καλό παιχνίδι  και δώσαμε χαρά στον κόσμο μετά από όλα όσα έχει περάσει. Κερδίσαμε τον Παναθηναϊκό και δεν έχουμε τίποτα άλλο από το να χαρούμε τη νίκη».

Για την ανατροπή του ΟΦΗ στο δεύτερο ημίχρονο: «Μπήκαμε να ευχαριστηθούμε το παιχνίδι, είχαμε πει ότι θα τα δώσουμε όλα γιατί γνωρίζουμε την δυναμική του ΟΦΗ και πως είναι να αντιμετωπίζεις τον Παναθηναϊκό. Βρεθήκαμε πίσω στο σκορ, είπαμε στο ημίχρονο ότι δεν είχαμε να φοβηθούμε τίποτα και ξέραμε ότι με ένα γκολ θα έπεφτε η ψυχολογια τους. Δεν μπορούσε να παιχτεί εύκολα ποδόσφαιρο και έπρεπε αναγκαστικά να πηγαίνουμε σε ψηλές μπαλιές. Είχαμε πάθος και πηγαίναμε πρώτοι σε μονομαχίες».

Για την δική του εμφάνιση στο δεύτερο ημίχρονο: «Ο Γουακάσο είναι καλός ποδοσφαιριστής, το γήπεδο είχε μαζέψει πολύ νερό από την δεξιά πλευρά. Θα μπορούσα να τελειώσω τις φάσεις αλλά το θέμα είναι ότι πήραμε τη νίκη και δεν μετράει τίποτα άλλο».

Για την δύσκολη συνέχεια που ακολουθεί: «Σίγουρα είναι μια νίκη ψυχολογίας μετά από δύο ισοπαλίες όπου χάσαμε τις νίκες μέσα από τα χέρια μας. Εμείς δεν έχουμε να κάνουμε τίποτα άλλο από το να προσπαθούμε για την άνοδο. Στόχος μας είναι το παιχνίδι με τα Τρίκαλα. Θα είναι δύσκολη η συνέχεια γιατί με τις αναβολές θα έχουμε συνεχή παιχνίδια. Είναι μια χρονιά – μαραθώνιος και εμείς θα τα δίνουμε όλα σε κάθε παιχνίδι».

Για τις προοπτικές που έχει ο ΟΦΗ στο κύπελλο: «Εδώ που φτάσαμε πάμε και για νίκη επί του Ηρακλή και θέλουμε να πάμε καλά και στο Κύπελλο».

Για το πρωτάθλημα της Football League: «Υπάρχουν δυνατές ομάδες, όπως ο Αρης, και ομάδες με καλές έδρες. Θα είναι δυνατό πρωτάθλημα. Δυνατός παρουσιάζεται ο Απόλλωνας και τα Τρίκαλα αλλά και άλλες ομάδες. Είναι νωρίς ακόμα να κάνουμε εκτιμήσεις. Πλεονέκτημα του ΟΦΗ έιναι η φανέλα του, η ιστορία του και ο κόσμος. Η έδρα είναι το όπλο μας. Μας ταρακούνησαν οι δύο ισοπαλίες στο ξεκίνημα αλλά πιο πολύ η γκέλα από τον Εργοτέλη στο φιλικό μας ταρακούνησε πολύ. Κάναμε κουβέντες με τον προπονητή μας και βρήκαμε τον δρόμο μας. Η σφαλιάρα αυτή μας έκανε καλό».

Για τον ίδιο: «Δεν θέλω να μιλάω για μένα. Θέλω να κερδίζει η ομάδα που είναι πάνω από όλα».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi