karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

«Η ομάδα αυτή τη στιγμή χρειάζεται συσπείρωση». Με τη φράση αυτή στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ο Μηνάς Πίτσος, ο οποίος ανέλαβε υπηρεσιακός προπονητής στον ΟΦΗ μετά την παραίτηση του Νίκου Νιόπλια, περιέγραψε το πώς αντιμετωπίζουν στον ΟΦΗ τα δυο προσεχή παιχνίδια με την Ξάνθη και τον Αρη σε Κύπελλο και πρωτάθλημα.

Όπως τονίζει ο Μηνάς Πίτσος «έχουμε μπροστά μας δυο σημαντικά παιχνίδια. Το καθ’ ένα με τη δική του σημασία. Τα βλέπουμε και τα δυο με την ίδια σοβαρότητα και αρχής γενομένης από το παιχνίδι με την Ξάνθη, θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο. Πιστεύω ότι τα παιδιά που θα αγωνιστούν θα ανταποκριθούν με τον καλύτερο τρόπο».

Για το γεγονός ότι ο ΟΦΗ στην Ξάνθη, θα αγωνιστεί με αρκετές απουσίες, ο Μηνάς Πίτσος ανέφερε ότι «επιλέξαμε να προφυλάξουμε κάποια παιδιά, επειδή έχουν παίξει πολύ στα συνεχόμενα παιχνίδια που έχουμε τελευταία. Ακολουθεί το παιχνίδι με τον Αρη, που είναι πολύ σημαντικό. Σημαντικό είναι όμως και το παιχνίδι στην Ξάνθη και πιστεύω ότι αυτοί που θα παίξουν, θα κάνουν το καλύτερο για την ομάδα μας».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Με νέα πρόσωπα στην 18αδα ο ΟΦΗ στην Ξάνθη

Με προπόνηση που έγινε τη Δευτέρα (23/1) το πρωί, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για την αναμέτρηση με την Ξάνθη (Τρίτη, 5.15μμ) για το Κύπελλο Ελλάδος. Ο Μηνάς Πίτσος, που θα είναι υπηρεσιακός προπονητής στον πάγκο του ΟΦΗ, άφησε εκτός αποστολής τους Οστοιτς (άρρωστος) και τους Ράντι και Κοιλιάρα, οι οποίοι έχουν ενοχλήσεις από χτυπήματα, που δέχθηκαν στην αναμέτρηση με τη Λαμία.

Ακόμη ο προπονητής του ΟΦΗ, επέλεξε να προφυλάξει ενόψει και του αγώνα που ακολουθεί με τον Αρη (Σάββατο 28/1) στη Θεσσαλονίκη, τους Βουό, Μιλοσάβλιεφ, Αντουκόρκαι Χαντί, οι οποίοι εμφανίζουν σημάδια κόπωσης από τα συνεχόμενα παιχνίδια.

Στην αποστολή του ΟΦΗ στην Ξάνθη, μετέχουν οι δυο τελευταίες μεταγραφές (Πάγκαλος, Παντίδος), αλλά και ο Αντώνης Μπουρσέλης, ο οποίος ξεπέρασε τον τραυματισμό του και επέστρεψε, όπως και ο Μανώλης Φαζός.

Την αποστολή του ΟΦΗ στην Ξάνθη, απαρτίζουν οι παρακάτω ποδοσφαιριστές:

Δερμιτζάκης, Δάφκος, Φαζός, Κιάσσος, Νάστος, Κώτσιος, Κομεσίδης, Μπουρσέλης, Βαλλιάνος, Χίσι, Μάνος, Ογκμποε, Βρεττός, Κοντογιάννης, Μανιαδής, Παντίδος, Μητρόπουλος, Πάγκαλος.

Η αποστολή του ΟΦΗ ταξιδεύει το μεσημέρι της Δευτέρας (23/1) αεροπορικώς για τη Θεσσαλονίκη και αναμένεται να επιστρέψει στο Ηράκλειο την Τετάρτη (25/1) το μεσημέρι μέσω Αθηνών, ώστε να ξεκινήσει την προετοιμασία της για το παιχνίδι με τον Αρη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Υπηρεσιακή τετράδα στον πάγκο του ΟΦΗ

Ο ΟΦΗ μετά τη νίκη στη Νάξο, λύγισε απο την κούραση και την οδύσσεια του ταξιδιού στην Κώ, γνωρίζοντας την ήττα με 78-64, απο τον ισχυρό Ιπποκράτη, για το πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής μπάσκετ.

Ευχάριστη έκπληξη για την ομάδα του Γιάννη Κόκκινου ήταν πάντως ο 17χρονος Βλαχάκης με 11 πόντους και δυο τρίποντα.

ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ ΚΩ-ΟΦΗ 78-64

Δεκάλεπτα : 20-16, 37-27(ημ.), 54-47, 78-64
Διαιτητές: Αντωνιάδης- Κοτσώνης

ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ ΚΩ (Καπλανίδης): Χατζηπυλιώτης, Κουκουράβας 10(2), Τρύπας 11(1), Πλευράκης, Χρήστου 7(1), Παπαδημητρίου, Ασημακόπουλος 16, Γκοράτσας 4(1), Χαρίσης 19, Χρύσης 7(1), Κατσούβας 2, Χατζηγιακουμής 2.
Ο.Φ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (Κόκκινος): Μητρόπαπας, Κριθινάκης 3(1), Μαϊστρέλης, Ξενάκης 18(2), Μπούμπαρης 15, Καρλάφτης, Αγαπιάδης 11(1), Πρωτογεράκης, Βλαχάκης 11(2), Κυρίτσης 3(1), Μουλάς 3(1).

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi