karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Τη 10η μεταγραφή του για τον Ιανουάριο, ανακοίνωσε ο Εργοτέλης, ο οποίος προχώρησε στην απόκτηση του 23χρονου πρώην μεσοεπιθετικού της Σπάρτης και του Αγροτικού Αστέρα, Περικλή Βελλίνη.

Ο Βελλίνης θα καλύψει ουσιαστικά το κενό που άφησε στον Εργοτέλη, η αποχώρση του Δημήτρη Κοιλιάρα, ο οποίος πήγε στον Ηρόδοτο.

Ο 23χρονος μεσοεπιθετικός στις δηλώσεις του για την μεταγραφή του στον Εργοτέλη, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι ««με σκληρή δουλειά και προσπάθεια θα πετύχουμε τον στόχο μας που είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος και η άνοδος στην Football League. Ανυπομονώ να αγωνιστώ με τη φανέλα του Εργοτέλη και να προσφέρω τα μέγιστα».

Με την απόκτηση του Βελλίνη, ο Εργοτέλης συμπλήρωσε 10 μεταγραφές τον Ιανουάριο.

Εχουν ακόμη αποκτηθεί οι : Λέτσο (τερματοφύλακας), Σερτζίνιο (μέσος), Παπαπαναγιώτου (αμυντικός), Μπρατσιάνι (επιθετικός), Μίνγκα (μεσοεπιθετικός), Γκαρακλίδη (αμυντικός), Νιάρο (αριστερός μπακ) , Νικολακάκη (δεξιός μπακ), Μπάτζιο (αμυντικός).

Ενώ απο την κρητική ομάδα, έχουν ήδη αποχωρήσει 8 παίκτες μαζί με τον Κοιλιάρα. Οι υπόλοιποι είναι οι : Πόι, Καλέ, Δημήτρης, Ζουμπουλάκης, Τσουμάνγκας, Στεφανάκος, Κολόκας.

Είναι σαφές ότι ο Εργοτέλης, είναι τον Ιανουάριο -όπως και το καλοκαίρι- ο πρωταθλητής των μεταγραφών!

Απομένει να δούμε, αν θα είναι και ο πρωταθλητής στο...γήπεδο, στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής, καθώς ο Ιωνικός που είναι στην κορυφή, μέχρι τώρα του έχει βάλει (πολύ) δύσκολα...

 

Ο ΟΦΗ θα κυνηγήσει το διπλό κόντρα στον Αρη, για να μειώσει τη διαφορά στην κορυφή της βαθμολογίας, ανέφερε ο Ντίνος Πάγκαλος, στις δηλώσεις που έκανε στα ΜΜΕ της Κρήτης, με αφορμή τη μεταγραφή του στον ΟΦΗ, αλλά και το παιχνίδι που ακολουθεί με τον Αρη.

Ο 32χρονος επιθετικός, είπε για τον ΟΦΗ ότι είναι «η μεγαλύτερη ομάδα της Κρήτης», δήλωσε «σίγουρος ότιο ΟΦΗ θα πετύχει τους στόχους του» και τόνισε ότι η κρητική ομάδα πρέπει να κυνηγήσει το διπλό στη Θεσσαλονίκη για να μειώσει τη διαφορά, με την κορυφή.

Αναλυτικά οι πιο σημαντικές αναφορές του Ντίνου Πάγκαλου:

Για τη μεταγραφή του στον ΟΦΗ:

«Ήθελα πολύ να έρθω, καθώς ο ΟΦΗ είναι η μεγαλύτερη ομάδα της Κρήτης. Εγώ θα προσπαθήσω να βοηθήσω όσο μπορώ σε αυτή την προσπάθεια για να επιστρέψει η ομάδα εκεί που ανήκει».

Για τις πρώτες του εντυπώσεις:

«Είναι όπως το περίμενα όλοι δουλεύουμε σκληρά και οργανωμένα και είμαι σίγουρος πως  με την προσπάθεια που κάνουμε θα πετύχουμε τους στόχους μας».

 

Για το παιχνίδι με τον Αρη:

«Ο Άρης είναι σε καλή κατάσταση θα είμαστε συγκεντρωμένοι για να μπορούμε να κάνουμε το διπλό και να μειώσουμε την διαφορά από την κορυφή».

 

Για τη συνέχεια του πρωταθλήματος:

«Είναι μακρύ το πρωτάθλημα κάθε ματς το βλέπουμε ξεχωριστά και θα προσπαθήσουμε για να πετύχουμε τους στόχους μας».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

«Σεβόμαστε, αλλά δεν φοβόμαστε τον Αρη»

Εκανε ντεμπούτο στο παιχνίδι με την Ξάνθη για το Κύπελλο (1-0) και έδειξε απο το πρώτο παιχνίδι της αγωιστική του ετοιμότητα.

Ο 26χρονος κεντρικος αμυντικός του ΟΦΗ Νίκος Παντίδος, μίλησε στα ΜΜΕ της Κρήτης, για την μεταγραφή του στον ΟΦΗ, την αγωνιστική του ετοιμότητα, αλλά και το παιχνίδι με τον Αρη.

«Σεβόμαστε, αλλά δεν φοβόμαστε τον Αρη» ανέφερε, ενώ για τους στόχους του με τον ΟΦΗ, είπε ότι «στόχος είναι μόνο η άνοδος και θα κάνουμε τα πάντα για αυτήν μέχρι το τέλος».

Αναλυτικά οι πιο σημαντικές αναφορές του Νίκου Παντίδου:

Για τη μεταγραφή του στον ΟΦΗ:

«Σίγουρα είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα σε μια μεγάλη ομάδα. Στόχος είναι η άνοδος και πιστεύω να δώσω τον καλύτερο μου  εαυτό ούτως ώστε να πετύχουμε τους στόχους μας».

Για το παιχνίδι με τον Αρη:

«Παίζουμε με έναν δύσκολο αντίπαλο ο Άρης είναι σε πολύ καλή κατάσταση τον σεβόμαστε αλλά δεν τον φοβόμαστε. ΟΦΗ είμαστε και κάθε παιχνίδι το βλέπουμε ξεχωριστά. Πρέπει να πάρουμε τη νίκη για να μειώσουμε την διαφορά από την κορυφή».

Για τις πρώτες του εντυπώσεις και την αγωνιστική του ετοιμότητα:

«Ξέρω ότι έχω έρθει σε μεγάλη ομάδα η πίεση θα είναι μεγάλη και ο στόχος είναι η άνοδος και θα το επιδιώξουμε μέχρι τέλος. Είμαι καλά θα συνεχίσω να δουλεύω για να είμαι πολύ καλός σε κάθε παιχνίδι».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

«Το όραμα μου για τον ΟΦΗ»

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi