
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
To χρονόμετρο πλησίαζε στο 70' του αγώνα στο Κλεάνθης Βικελίδης, όταν ο Χαντί του ΟΦΗ ανατρέπεται καθαρά μέσα απο την περιοχή απο τον Μπούρμπο και ο διαιτητής Αρετόπουλος, ένα απο τα ονόματα που έχουν «βασανίσει» το ποδοσφαιρικό κοινό της χώρας με τα κατά καιρούς σφυρίγματα του, δείχνει να συνεχιστεί το παχνίδι.
Η φάση είναι καραμπινάτη και σχετικά εύκολη για τον ρέφερυ, που είναι κοντά.
Δεν χρειάζεται καν ριπλέι για όσους απο τηλεοράσεως, παρακολουθούν το παιχνίδι.
Υπάρχει πέναλτι, δεν χωρά αμφιβολία!
Ισως και κίτρινη στον Μπούρμπο (θα ήταν η δεύτερη), ο οποίος βάζει τρικλοποδιά στον Χαντί, μέσα στην περιοχή.
Ο αμυντικός του Αρη, βρίσκει μόνο πόδια, καθ' όλου μπάλα. Το πέναλτι είναι για...σεμινάριο!
Ο Αρετόπουλος, μετατρέπει το πέναλτι σε...κόρνερ και ο παίκτες του ΟΦΗ πέφτουν να ...πεθάνουν, στο χορτάρι του γηπέδου!
Είναι η φάση που κρίνει και αλλοιώνει το παιχνίδι.
Γιατί αν ο ΟΦΗ σκόραρε σε τούτη τη φάση, το παιχνίδι γινόταν 1-1 και ο αντίπαλος έπαιζε και με παίκτη λιγότερο, το παιχνίδι θα αποκτούσε «άγρια ομορφιά».
Ο ρέφερυ καθάρισε όμως.
Στην επίμαχη φάση «κατάπιε» τη σφυρίχτρα του και δεν έδωσε ένα πέναλτι που θα το έδινε και ο...πρόεδρος του Αρη!
«Χέστηκε» και δεν κρατούσε και «πάμπερς» ο αξιολύπητος!
Στο Κλεάνθης Βικελίδης, είχαμε ένα σπουδαίο παιχνίδι μεταξύ δυο μεγάλων ομάδων (ΟΦΗ, Αρης), αλλά με ένα μικρό διαιτητή.
Στο ντέρμπι της Football league είχαμε όμως μια ακόμη απίστευτη φάση, με τον Αρη να βάζει αυτογκόλ, αλλά τον βοηθό Νατσιούλα, να έχει δεί απο το...μάτι της βελόνας, ότι στην αρχή της φάσης, υπάρχει ο αμυντικός του ΟΦΗ Παντίδος, που είχε προωθηθεί, είναι σε θέση οφσάιντ.
Στην εξέλιξη της φάσης, οι παίκτες του Αρη, στην προσπάθεια τους να διώξουν, στέλνουν μόνοι τους τη μπάλα στα δίχτυα της ομάδας τους (!), αλλά ο βοηθός σηκώνει τη σημαία και αποτρέπει το αυτογκολ της χρονίας στα ελληνικά γήπεδα!
Το VIDEO έστω και οριακά δικαιώνει το βοηθό.
Η ...φράντζα του Παντίδου, είναι πιο μπροστά απο τους αμυντικούς του Αρη!
Το μεγάλο ντέρμπι της Β' Εθνικής μεταξύ δυο ιστορικών συλλόγων που παίζουν σε λάθος κατηγορία, βρήκε τελικά νικητή τον Αρη, ο οποίος στηρίχθηκε στο γκολ του Μιλούνοβιτς (11') και το κράτησε μέχρι το τέλος.
Ο Αρης του Αναστόπουλου δεν βρέθηκε σε καλή μέρα, αλλά πήρε το αποτέλεσμα, έστω και με τη βοήθεια του διαιτητή.
Ενώ ο ΟΦΗ στο ντεμπούτο του Νίκου Παπαδόπουλου στον πάγκο, έδειξε βελτιωμένος, ενώ στο δεύτερο ημίχρονο, έπαιξε στο μισό γήπεδο το αντίπαλο του και παρ' ότι δεν «πάτησε» ορθόδοξα στην αντίπαλη περιοχή, του έλλειψε η καλή τελική πάσα, η αλήθεια είναι, ότι το αποτέλεσμα τον αδικεί.
Ο ΟΦΗ έφυγε απο το «Βικελίδης» χαμένος, αλλά και...δαρμένος απο το διαιτητή Αρετόπουλο, για την φάση που προαναφέραμε και «σημάδεψε» το παιχνίδι.
Αν ο διαιτητής Αρετόπουλος πήρε μια «δεύτερη ευκαιρία» απο την ΚΕΔ, για να μείνει διαιτητικά «ζωντανός» τότε πιστεύω ότι τα στελέχη της διαιτησίας, πήραν ξεκάθαρα την «απάντηση» τους.
Δεν έχουν κανένα λόγο, σε μια εποχή που η διαιτησία τα πάει σχετικά καλά (σε σύγκριση με άλλες εποχές) να επιμένουν σε πρόσωπα που αποδεδειγμένα εχουν αποτύχει.
H επιλογή του εν λόγω διαιτητή, στο παιχνίδι αυτό, αποδείχθηκε ότι δεν είχε καμία λογική: Καρμανιόλα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Δείτε το πέναλτι που δεν έδωσε στον ΟΦΗ ο Αρετόπουλος (VIDEO)
«Μας αδικεί το αποτέλεσμα με Αρη»
Αδικη ήττα και με κόντρα διαιτησία του ΟΦΗ απο τον Αρη
Aναστόπουλος: Δεν θα τα παρατήσει ο ΟΦΗ
Συνεχίζει την προσπάθεια ο ΟΦΗ
"Τηλεοπτικό" θα είναι το παιχνίδι του ΟΦΗ στη Σπάρτη,που θα γίνει το Σάββατο 11 Φεβρουαριου στις 3μμ, για την 15η αγωνιστική της Stoiximan Football League.
Οπως ανακοινώθηκε και επίσημα το παιχνίδι, θα καλυφθεί τηλεοπτικά απο την ΕΡΤ3.
Στην ίδια αγωνιστική, θα καλυφθεί τηλεοπτικάκαι η αναμέτρηση Απόλλων Σμύρνης-Αρης, που θα γίνει την Κυριακή 12 Φεβρουαρίου στις 3μμ.
Αναλυτικά το πρόγραμμα της 15ης αγωνιστικής στο πρωτάθλημα της Stoiximan Football League:
Σάββατο 11 Φεβρουαρίου
3μ.μ
Σπάρτη- ΟΦΗ (ΕΡΤ 3)
Α.Ο Χανιά- Τρίκαλα
Κυριακή 12 Φεβρουαρίου
3μ.μ
Απόλλων Σμύρνης- Άρης (ΕΡΤ 3)
Καλλιθέα- Πανελευσινιακός
Παναιγιάλειος- Καλλονή
Αναγέννηση Καρδίτσας- Αχαρναϊκός
Αγροτικός Αστέρας- Κισσαμικός
Αιγινιακός- Πανσερραϊκός
Πανθρακικός- Λαμία (Ματαίωση)
Δυο ταλεντάκια απο την ακαδημία ποδοσφαίρου του Εργοτέλη, θα δοκιμαστούν στον Ολυμπιακό,όπως ανακοίνωσε και επίσημα ο σύλλογος. Πρόκειται για τον 16χρονο Αγγελός Χαϊντίνη και τον 14χρονο Δημήτρη Χαλκιαδάκη, οι οποίοι θα περάσουν την πόρτα του Ρέντη.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του Εργοτέλη:
«Στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού στο Ρέντη θα βρεθούν το μεσημέρι της Πέμπτης (2/2/17) δυο παίκτες του Γ.Σ. Εργοτέλης.
Συγκεκριμένα ο Αγγελός Χαϊντίνη ο οποίος αγωνίζεται στα Κανάρια και ο Δημήτρης Χαλκιαδάκης από το αγωνιστικό του 2003 της Πρότυπης ακαδημίας μας θα λάβουν μέρος στις προγραμματισμένες προπονήσεις των αντίστοιχων τμημάτων υποδομών της ερυθρόλευκης Ακαδημίας όπου και θα «τσεκαριστούν» για το ταλέντο και τις δυνατότητες τους.
Σύμφωνα με την πρόσκληση του Ολυμπιακού ο Χαλκιαδάκης έχει κληθεί να λάβει μέρος στην προπόνηση γεννηθέντων 2003 που θα γίνει στο Προπονητικό Κέντρο Ρέντη 15:30 - 17:00 και ο Χαϊντίνη στο τμήμα γεννηθέντων 2001 που θα πραγματοποιηθεί από 16:00 εως 17:30».