Με προπόνηση που θα γίνει το Σάββατο (18/2), το πρωί, στο Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ, θα ολοκληρώσει την προετοιμασία του για την εντός έδρας αναμέτρηση με την Αναγέννηση Καρδίτσας (Κυριακή 19/2, 3μμ).
Με απόφαση του Νίκου Παπαδόπουλου, η τελευταία προπόνηση, θα γίνει στο γήπεδο του ΟΦΗ και όχι στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Στο μεταξύ, ο Μάριος Ογκμποε, δεν προπονήθηκε ούτε την Παρασκευή (17/2) το πρωί και ο προπονητής του ΟΦΗ, κάνει τα πλάνα του δίχως αυτόν στο παιχνίδι.
Εκτός μάχης έχουν τεθεί ακόμη, ο Νάστος (τιμωρημένος) και ο Κοιλιάρας (τραυματίας).
Μετά την προπόνηση του Σαββάτου, ο προπονητής του ΟΦΗ, θα ανακοινώσει την αποστολή, για την αναμέτρηση με την Αναγέννηση Καρδίτσας.
Σε κυκλοφορία τέθηκαν τα εισιτήρια του αγώνα ΟΦΗ-Αναγέννηση Καρδίτσας, που θα γίνει την Κυριακή (19/2, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ, για την 16η αγωνιστική της Stoiximan.gr Football League.
Tα εισιτήρια κοστίζουν 10 και 15 ευρώ.
Στα 10 ευρώ για τις θύρες 1,4,5. Στα 15 ευρώ για τις θύρες 2,3,7,8.
Εισιτήρια διατίθενται από τα γραφεία της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης την Παρασκευή το απόγευμα (17/2, 5-8μμ), το Σάββατο το πρωί (9πμ-2μμ), ενώ εισιτήρια θα διατίθενται και την Κυριακή (19/2) από το πρωί, στο γήπεδο του ΟΦΗ.
Συνάντηση παρουσία του προπονητή της ομάδας Βασίλη Πλεσίτη, είχε η επιτροπή φίλων του ΟΦΗ, που έχει συσταθεί, για την καλύτερη λειτουργία των υποδομών του ΟΦΗ και ειδικότερα της Κ19, η οποία μετέχει στο αντίστοιχο πρωτάθλημα της Stoiximan.gr Football league.
Στη συνάντηση συζητήθηκε η πολύ καλή πορεία που κάνει η Κ19 του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα και γενικότερα η δουλειά που γίνεται, για την οποία υπάρχει ικανοποίηση από την πλευρά της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Να σημειωθεί ότι με αίτημα του ΟΦΗ στη διοργανώτρια, ζητήθηκε να γίνει ένας ακόμη γύρος, στους περιφερειακούς ομίλους, ώστε οι ποδοσφαιριστές να βάλουν περισσότερα παιχνίδια στα πόδια τους.
Από την πλευρά του Βασίλη Πλεσίτη τονίστηκε η σημασία ο ΟΦΗ να συνεχίσει νηα δουλεύει επαγγελματικά τόσο στην Κ19, όσο και στις υποδομές γενικότερα, καθώς υπάρχει αξιόλογο υλικό, μέσα από το οποίο ο ΟΦΗ μπορεί να αντλήσει παίκτες για την πρώτη ομάδα τα επόμενα χρόνια, έχοντας όμως πάντα ως προτεραιότητα την καθημερινή σκληρή δουλειά.
Αποφασίστηκε οι συναντήσεις αυτές να είναι συχνές, ώστε να επιλύονται τυχόν προβλήματα που προκύπτουν, στο ευαίσθητο θέμα των υποδομών του ΟΦΗ.
Η Κ19 του ΟΦΗ έχει ρεπό αυτήν την αγωνιστική. Για το λόγο αυτό θα δώσει το Σάββατο (18/2) φιλικό παιχνίδι στην Χερσόνησο με την τοπική ομάδα (3.30μμ).
Επόμενη επίσημη αγωνιστική υποχρέωση της Κ19 του ΟΦΗ, είναι με τον ΑΟΧ στα Χανιά, το επόμενο Σάββατο (25/2).